View Full Version : TG955 på Osl
Som redcap i SGS har jeg også Thai handling
Hadde ikke kamera med meg , men tok noen bilder med mobilen.
seatsniffer
31-08-2009, 10:18
Er jaggu ikke store klaringen fra nedre del av motorene til bakken! Hvordan er dette ved en hard landing - litt sideveis? Vingene flekser jo en del, men likevel...
Ser nesten ut som om det er "senkesett" på flyet (jfr alle rånebiler på norske veier). En annen ting, er disse motorene større (omkrets, størrelse) enn de sas har på sine A343, eller må jeg sjekke synet, igjen..?
RR Motorene på A340-500 og -600 er vesenlig større i omkrets enn CFM motorene som sitter på A340-200 og -300
Twin Otter
31-08-2009, 20:31
Kule bilder. Et spørsmål vedr. bilde nr. 3. Hva finnes bak de lukene på veggen i lasterommet?
Halvorsn
31-08-2009, 20:40
setter virkelig ting i perspektiv!
putzmeister
31-08-2009, 22:36
Veldig bra med detaljer og livet rundt flyene på gate :)
MVH
Stein Olsen
Kule bilder. Et spørsmål vedr. bilde nr. 3. Hva finnes bak de lukene på veggen i lasterommet?
Interessant design på kjerra, men det er ingenting annet enn ledninger og muligens luftkanaler ..
Som redcap i SGS har jeg også Thai handling
Hadde ikke kamera med meg , men tok noen bilder med mobilen.
Du må poste mer, A. Hils gjengen! :cool:
Bak lukene vet jeg ikke, men kan spørre Thai mekaniker neste gang jeg er ute.
Legger til noen til av landingshjulene og nesehjulet.