View Full Version : Så var det mandag morgen...
God morgen fra hovedstaden. Snart klar for ukens første arbeidsoppgaver og det blir både interne og eksterne møter. Dagen avsluttes med middag sammen med opphavet. Ha en flott start på uken!
Utflyttet
31-08-2009, 06:26
Morn morn fra Bergen. Her blir det litt haktisk i dag, skal få ferdig et lite prosjekt for èn kunde, ut å trøste en annen og så kansje tid til å rydde i internt papirarbeide etter det... alt i alt en mandag som alle andre mandager.
-A
sirpjalle
31-08-2009, 06:37
God morgen fra Forus!
Her er dagen nettopp begynnt. Blir møter i dag, litt papirarbeid og masse småting som må unnagjøres.....
Men først skal kaffekoppen tømmes og forum skumleses :)
Ha en fin dag forumister.
S. Holberg
31-08-2009, 07:24
God mor´n fra ett vindfullt Nordvestland!
Frokosten er kommet på bordet og kaffen er inntatt.
Litt lesing av forum før vi begynner dagen ;)
Endelig siste uka før jeg drar på ferie :D :D :)
Blir j*vlig å sykle til skolen i stiv kuling med rettning MOT meg :D
Ha en flott dag folks!
-S
God morgen fra Oslo. Litt mindre trøtt enn normalt for å være en mandag. Idag skal et excel ark pusses på og en power point presentasjon forbedres. Itillegg blir det trolig å forandre på endel flybilletter siden det er populært å flytte på møter nå om dagen. I kveld blir det å snøre på seg fotballskoene til en ny dyst for FK Dynamo Godlia....en eller annen gang må den første seieren komme:p Ha en fin dag
Glad mandag fra FBU. Snart tid for sommervikaren å pakke seg over til "Øst-Europa" og "Apburen" igjen. Onsdag morgen er det fakir-dags! Må bare finne meg en hotellseng i den svenske hovedstaden, ikke så altfor langt unna maktens sentrum (aka Frösundaviks Allé 1) og til en pris som ikke knekker bolaget. Nå som høstmørket senker seg over Kongeriket, oppforer jeg alle til å kikke innom Norske flybøker på Scanair.no (http://www.scanair.no/norskeflyboker.html) og støtte både fortfatterene som gir oss flybøker om norske forhold (til dels også på norsk) og et herværende nettsted...
God mandag. Eller så god en kan bli, litt ute av form i dag, men det går seg vel til etterhvert som jobbingen tar overhånd :lol: Ellers intet spesielt på agendaen idag.
God mandag morgen fra et vått trøndelag.
Ser ikke ut til at det blir noe forskjell utover heller.....:(
Idag blir det fotballkamp(= seriemester 2009) !!!!
Ha en strålende dag forumister :nor :nor :nor
God morgen fra Oslo. Dessverre er det alt høst i luften. Dette har vært en skikkelig møkksommer værmessig her til lands. Krysser fingrene for en varm september.
God Morgen fra Sandnes her er skolen begynt for full gang og i går fikk jeg reise med LN-AAM og det kommer trp report senere i dag.
Bizflyer
31-08-2009, 09:53
Så var det på an igjen.....
Mandag morgen og det regner! Godt man jobber innomhus!
Masse arbeid å ta fatt på her, så man er faktisk godt igang allerede.
Kvelden skal tilbringes på en forsvarspolitisk debatt her i byen. Det er jo snart valg!
BF:cool2
God morgen fra Oslo. Dessverre er det alt høst i luften. Dette har vært en skikkelig møkksommer værmessig her til lands.....
Tror ikke folk nordpå er helt enig med deg her.......Oslo/østlandet er ikke eneste som eksisterer i dette landet:naughty:.....forøvrig synes jeg sommern i trøndelag har vært bra jeg....
FBU 4EVER
31-08-2009, 10:15
God morgen!
Her i huset ringte vekkerklokken 09:00, men jeg ble liggende en stund og lurte på hvorfor jeg hadde satt den til å ringe kl. 09:00. Men på kalenderen står det at jeg skal til fysioterapeut kl. 13:00, og da forsto jeg. Skulle stå opp tidlig og få gjort noe husarbeid før det. Men foreløpig er det bare blitt med to kopper espresso. Og bortsett fra frokost, så blir det vel med det antar jeg.
Klubbmøte i kveld.
Ha en fin dag.
Tror ikke folk nordpå er helt enig med deg her.......Oslo/østlandet er ikke eneste som eksisterer i dette landet:naughty:.....forøvrig synes jeg sommern i trøndelag har vært bra jeg....
Kommer litt annpå hvor nordpå man bor da ;)
AirbusTrond
31-08-2009, 11:26
God dag, godtfolk! Formen ikke bra, med hosting og litt frysninger. Er det selveste...? Nei, tror ikke det. Holder meg hjemme i dag, så får vi se hva morgendagen bringer.
God kveld - vått og ekkelt ute. Hardt å være tilbake på jobb i gamlelandet, går vel lettere utover i uka. Ha en fin kveld.