PDA

View Full Version : God fredag morgen

EB
28-08-2009, 05:57
Endelig fredag! Nå venter dagens første møte klokken 07:00 - heldigvis har jeg en sterke espresso fra nespresso i koppen. Treningsfri dag i dag...men i morgen tidlig braker det løs igjen. Ha en fin fredag!

sirpjalle
28-08-2009, 06:38
God morgen fra Forus!

Da var atter en gang en dag startet, og i dag var det fredag gitt! :)

Blir mye ad hoc arbeid i dag, og noe private ærend i løpet av dagen....

Vel, ha en fin dag forumister! :)

FBU 4EVER
28-08-2009, 06:41
Fredag og frokost er inntatt. Gjenstår bare å pakke bag'ene, så er det arbeidshelg. En tropisk "depression" truer USA's østkyst, men vi får håpe at den unngår meg og SK 925/926.
Ha en fin dag.

learjet
28-08-2009, 06:42
God morgen

Gårsdagens tur til Tusenfryd ble en suksess. Jeg fikk endelig kjørt litt morsomme ting og snuppa fikk kjørt sine ting. Regnet holdt seg også ærbødig på en knapp amlengdes avstand. Med litt yr i perioder så holdt det seg akkurat nok til at det ble bra.

I dag blir det å hjelpe litt til på innsjekk. Hvis jeg ikke tar helt feil så skal jeg bidre både på Continental og AirBerlin. Kan bli spennende med Codeco (hos AB). sist gang jeg sjekket noen inn der var for omtrendt et år siden. Så jeg er nok litt rusten.... blir nok artig uansett.

Ønsker alle en trivelig helg

S

zico77
28-08-2009, 07:48
Endelig fredag! God morgon frå FBU!

Då er der kursdag nr 2, og elevane skal få svette like mykje som instruktøren gjorde i går.... :o Kan gå varmt når ikkje alt er på plass gitt....

Blir heimreise på ettermiddagen :)

Ha ein fin dag alle saman!

Hickok
28-08-2009, 08:29
God morgen fra CPH. Fakirflighten med SK var en positiv opplevelse. Stinn brakke både foran og bak gardinen, og om jeg har vært kritisk til Y-måltidene til SAS DK tidligere, så var i hvert fall frokosten innertier etter min smak! Registrerte ellers at nå hadde endelig SAS fått egen Biz-bagdrop skranke på BGO også (ubemannet selvsagt, og ikke i bruk, men den var der i hvert fall). Mulig den har vært der en stund, ettersom jeg ikke har sett etter på en mpneds tid eller så, men meget positivt tiltak i hvert fall.

Nå venter LX til ZRH og PRG, og helgetur med avslapping og kanskje en øl eller to på programmet (vi er 11 stykker på tur...). Gleder meg.

Ha en avslappende helg forumister!

LN-AØR
28-08-2009, 09:03
God ettermiddag fra Sydney hvor solen skinner. Nettopp ferdig med første skoledag og sett litt rundt omkring på campus. University of Sydney er svært! Ha en god dag videre folkens!

Someone
28-08-2009, 09:05
God morgen fra Oslo. Litt trøtt og litt sent ute, men er ihvertfall på plass. Møter og exceljobbing står på programmet idag. I kveld blir det litt pokerspilling og øl, muligens sterkere saker også. For som Aftenposten skriver idag: Avholdsfolk sliter oftere med depresjoner :cheers:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3238430.ece
En fersk undersøkelse viser at alkoholavholdne har større risiko for både angst og depresjon enn de måteholdne. At det kan ligge et tvangspreg over totalavhold, kan være noe av årsaken, tror forskerne.

Så skål folkens :cheers:

Itillegg så får man jo følge med banandomstolen nede i Konge, selv om det skal mye til for at de skal klare å toppe gårsdagen....men de overasker stadig :lol

Bizflyer
28-08-2009, 09:59
God morgen fra Krsand!

Grå skyer over byen i dag og litt regn blir det vel også! Idag blir det dobbel arbeidsdag (som nesten vanlig) så jeg gleder meg allerede til lørdagen. Bare synd at helgene går så fort!

I kveld blir det litt pokerspilling og øl, muligens sterkere saker også. For som Aftenposten skriver idag: Avholdsfolk sliter oftere med depresjoner :cheers:

Jeg så dette, og har allerede videresendt link til artikkelen til noen bekjente som er avholdsfolk! Som jeg pleier å si til dem: Jeg stoler ikke på folk som ikke drikker!! Dessuten lurer jeg på om daglig avhold kan være særlig sundt? Et par flasker vin om dagen tror jeg nok vil holde depresjonene på en armlengdes avstand!!:colgate:

Itillegg så får man jo følge med banandomstolen nede i Konge, selv om det skal mye til for at de skal klare å toppe gårsdagen....men de overasker stadig :lol

Ja de apekattene må jo leve på en annen planet! Det er jo så rimelig at de vil få penger ut av disse karene hvis de skyter dem! Mon tro om ikke vi har noen kongolesere i fengsel her i landet, så vi kan opprette motsøksmål? Nei, den "rettsaken" er et sirkus uten sidestykke!

Fortsatt god dag!

BF:cool2

JetBlue
28-08-2009, 10:35
God fredag! Ja, dagen har jo startet svært så bra, med omfattende oppdrag utover høsten. Så jeg ser meget lyst på fremtiden :D

OJB
28-08-2009, 11:26
God formiddag fra Forus/Tananger,
Her over i sørvest har vestlandsfanden satt inn støtet i formiddags timene. Det bøtter ned på en måte som minnes om tropisk regn.
Det begynner vel å vokse svømmehud mellom tærne snart på folk.
Travel siste arbeidsdag denne uken.
Valgkampen har begynt for fullt og det blir å delta på stand de neste helgene frem til valget.
Ha en flott dag og god helg alle.

Henshaw
28-08-2009, 12:22
God formiddag.
Da begynner man endelig å våkne etter å ha gjespet seg gjennom dobbeltime matte og norsk. Står lite på planen, kanskje en tur på kino ikveld for å se Inglorious Basterds.

God helg! :)

LN-TIB
28-08-2009, 13:28
God formiddag fra Harstad. Akkurat kommet meg ombord i hurtigbåten til Tromsø etter en hektisk dag. Resten av helgen skal tilbringes på Valhall i Tromsø på Døgnvill i nydelig vær!

Ha ei god helg!

Martin
28-08-2009, 13:49
G'fredag fra OSL.. Akkurat kommet på jobb, etter bl.a. å ha hilst på Learjet, og nesten gått meg vill inne på en flyplass.. Nå skal man jobbe noen timer, så er're hælj.

God fredag ønskes :)

Desk pilot
28-08-2009, 14:05
God ettermiddag fra Mo! Helga er bare noen få minutter unna. På programmet står hyttetur til ville Vefsn. Det blir nok bra!

Valgkampen gjør at vi har hatt fint besøk i dag. Flyrelatert? Tja. Her er iallefall en reportasje om at "her lander Jens i gult, innleid fly." (http://www.ranablad.no/nyheter/valg-09/article4546024.ece) For meg ligner dette på en av Lufttransport sine maskiner. Stemmer dette?

Ha ei fin helg folkens!

AirbusTrond
28-08-2009, 14:08
God fredag, ja. Ukens andre arbeidsdag, men ikke den siste. Lørdag og søndag er akkurat like mye jobbdager denne uka. Regn og grått, dog. Det er et lyspunkt. Lønna har ikke kommet inn på lønningsdagen, godt man fortsatt ikke er på ferie og står der pengelens.

LN-MOW
28-08-2009, 14:17
G'morgen fra Alpharetta. Her stiller vi med skikkelig drittvær til forandring, og plantene jubler høyt i sky. Vi andre holder oss innendørs. Veldig glad jeg ikke trenger å dra noe sted i dag .. Rushtrafikken er garantert enda verre enn normalt! Selv slipper jeg med å slåss med bikkja om å være førstemann opp trappa.

Sykt barn gjør også at jeg slipper den turen også .. :p

Snart hælja her også - kone og barn skal til Augusta og passe Bestefar som har hatt en operasjon, så jeg får huset for meg selv. Ser for meg et par deilige dager med øl og fotball ...

http://i.imwx.com/web/radar/us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Fellowship
28-08-2009, 14:23
God fredag fra ruinparken i gamlebyen :)

Nå er det snart frihelg, og jeg gleder meg til å få fly det minste flyet jeg hittil har vært opp i, med LN-ACL fra Kjeller i morgen formiddag.
På weekendtur med MAF, da trengs ingen bil :)

Jeg blir off-line i helgen, men tror ikke det er noen ulempe,
God helg ! :)

Discus
28-08-2009, 14:53
God morgen fra Chicago. I går kom en av de lilla damene til Martin og leverte duppedingsen jeg ventet på. Varmt vann har vi hatt på hotellet etter den lille fadesen tidligere i uka, og brukbar kompensasjon fikk jeg forhandlet meg til også så nå er det stort sett velstand her.

Uka med mye input er snart over, og det er på tide å sortere inntrykk og tanker. I kveld får jeg stappe alt ned i kofferten og gjøre klar til helgens hjemtur som starter med AAmerican AAirlines til EWR i morgen tidlig inkl. test av Flagship-loungen på ORD som skal være av et annet kaliber enn søple-loungen i BOS.

I dag er det grått og vått ute, mulighet for dunder-og-brak-byger er meldt, men det vil tiden vise. Have a good one!

The Ticketor
28-08-2009, 15:36
Da var man hjemme etter siste dag i MHs tjeneste. Kontoret er låst, og nøklene er på vei til Sverige. Nå blir det noen dager med fri og annet, så blir det OSL fra 14SEP.

LN-MOW
28-08-2009, 15:48
Javel? Og din nye arbeidsgiver er ... ?

Martin
28-08-2009, 15:48
Da var man hjemme etter siste dag i MHs tjeneste. Kontoret er låst, .

Skal kontoret legges ned, eller fortsetter de uten deg?

The Ticketor
28-08-2009, 15:53
RFLY, aka Røros flyservice. Blir helt greit å ikke jobbe helt alene, som jeg har gjort nå hver dag i 14 måneder - det holdt. Hva som skjer med kontoret er ikke avklart, men jeg vil si at det 95% sikkert at det blir nedlagt. Det er altså ingen der lenger og tviler på at det kommer noen ny.

Thomas
28-08-2009, 20:18
Velkommen skal du være :nor

Bizflyer
28-08-2009, 21:18
Godt i gang med jobb nr 2 i dag. Vel plassert bak bardisken serveres øl og deilige drinker!

Gleder meg til i morgen alt, for da skal det ikke skje en dritt!!;)

BF:cool2