PDA

View Full Version : Go Lørdag

oddi
21-08-2009, 23:59
Go Lørdag!!!

I dag skal jeg handle skoleting.
Men ellers går dagen til og slappe av.

Hurra min post nummer 400 :):)

foffen
22-08-2009, 04:25
God lørdag :) Er tidlig om morran men når det er flyshow på gang er det ikke vanskelig å komme seg opp!! Kaffelukta sprer seg i huset og er en time til avgang til Horten, Bastøferja og RYG. Ha en super dag :)

LN-MOW
22-08-2009, 05:01
Hu hei hvor det rister! Skikkelig bommelibom og bikkja ligger langt under skrivebordet mitt. Har fyrt opp anlegget igjen etter å ha skrudd av strømmen en stund, Ser ut som det verste er over nå ...

http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs166.snc1/6216_122171171035_554781035_2837193_3155409_n.jpg

Arbeidshelg - nå blir det noen timer søvn før jeg må opp ved sekstiden og sjekke om det har skjedd noe i løpet av natten ... Så blir det vel en lur til ...

Ser ut om at DYA fortsatt står på bakken i SEA .. to timer forsinket nå .. men nå går ihvertfall jeg og legger meg.

EB
22-08-2009, 07:11
Glad lørdag morgen. Med en mørkegrønn Lungo fra Nespresso i koppen er dagen kick-startet. Snart en morgenøkt på treningen - før det blir en laaang brunch her i heimen. Etter noen hvite dager blir det nok både hvitt og rødt i glassene til kvelden. Ha en flott lørdag!

Cecilie
22-08-2009, 09:10
God lørdags morgen fra Sørlandets hovedstad :D

Idag går fetters til alters, så da bør man vel komme seg oppover til de indre skoger i Froland for å følge denne begivenheten :)
Ser ut som været idag blir bra og :)

learjet
22-08-2009, 09:35
God formidag

Etter en deilig frokost med fruen settes kursen nå mot Rygge.
Satser på en fortreffelig dag med mye flymorro.

S

Someone
22-08-2009, 09:55
God morgen fra Oslo. Solen skinner og jeg konstaterer jeg har et lite touch av bakrus. Snart er det frokost før det blir å dra på hytta til en kompis for å bære stein......i kveld blir det å møte noen venner ute også får man se hvor det bringer meg. Ha en fin dag

LN-AØR
22-08-2009, 10:01
God morgen fra Oslo. I dag har jeg for en gangs skyld ingen planer. Deilig. Ha en strålende dag forumister.

sirpjalle
22-08-2009, 10:08
God morgen fra Stavanger!

Så litt skummelt ut værmessig sånn på kvisten, men nå ser det ut til å lysne. Da blir det en ut tur ut naturen i dag.

Ha en fin dag forumister :)

JetBlue
22-08-2009, 10:26
God morgen! Sola skinner over Grefsen, og humøret er på topp. Dagen går med til diverse handling og noe indretjeneste som har blitt hengende igjen i en svært så hektisk uke.

jcnorway
22-08-2009, 10:28
God morgen fra hovedstaden.

Ingen større planer for dagen bortsett fra å slappe av. Indretjenesten har man tatt litt innimellom hver dag denne uken så i dag slipper man det :D

Hjemmelaget sopp-risotto står på menyen i kveld.

Ha en fin lørdag alle sammen!

Concorde
22-08-2009, 10:31
Fint vær er det også. Blir først et møte med en assurandør som er veldig interessert mine resultater. Han har gitt klart uttrykk for at vi skal bli kollegaer fremover. Ellers er det 30-års dag på Torshov og videre på 40-årsdag på på Stabekk senere i kveld.

S. Holberg
22-08-2009, 10:40
God morgen fra en kar ved navn Holberg ;)
Dagen tilbringes i KSU, der jeg skal stå på stand for AP og kjempe for fortsatt rødgrønt(nei, jeg hinter ikke etter en debatt her nå nei :p )

Frokosten er inntatt, sammen med kaffekoppen og debattering på nett.

Ha en flott dag, forumister!

zico77
22-08-2009, 11:14
God morgon frå Trondheim!

Endelig helg! -Ingen store planer. Det blir nok ein handletur, sjå på livet og det som høyrer med ;) -Om været tillater blir det kanskje ein spottings også ;)

Ha ein lørdag alle saman!

Hickok
22-08-2009, 11:17
God morgen fra Bergen. Da var jeg etter hvert begynt å våkne til liv igjen etter gårsdagens sjøslag. Ser jeg har klart å røre meg innpå her i natt når jeg kom hjem også... Jaja.

Som jeg klarte å røre om i natt, så har jeg nå nettopp kjøpt meg tur med NZ LHR-HKG. Vi blir en god gjeng som i stedet for å dra til Las Vegas, denne gang setter snuten mot Macao, og en ukes morro der. Dermed får jeg prøvd et nytt flyselskap, noe som skal bli interessant.

Ha en flott lørdag alle sammen, og husk: Blue is the colour.

petru26
22-08-2009, 13:18
god aften her fra smilets land :-) akkurat inntatt et bedre måltid med kylling, diverse grønnsaker i sursøt saus, er nå på hotellrommet en tur for å slappe av litt, dusje, og sånne småting.. vært her en uke alt, den siste uka kommer vel til å gå enda kjappere.. neste lørdag på denne tida er jeg vel snart på vei til shuvarnabhumi eller hvordan det skrives for å finne meg en 340-500 hjem til berget igjen.. godt å være her på ferie, men skal bli litt godt å komme hjem igjen og etter to uker her nede tror jeg :-) ha en fortreffelig helg, og kos dere på rygge dere som er der/skal dit!

Asgeir

Bizflyer
22-08-2009, 13:38
God dagen fra KRS!

Var ferdig med fredagsjobbinga kl 4 i dag morges. Da jeg parkerte bilen hjemme regnet det, selv om det var stjerneklart. Merkelige greier. Og ja, jeg var edru. ;)

I dag blir det fredelig dag hjemme. Kjerringa har blitt helt hekta på FarmTown. Ungene ser på tegnefilm, og jeg kan gjøre hva jeg vil! Tror sandelig det blir noen pils i aften!

Fortsatt fin helg!

BF:cool2

Martin
22-08-2009, 13:50
Som jeg klarte å røre om i natt, så har jeg nå nettopp kjøpt meg tur med NZ LHR-HKG.

I natt skrev du AZ.. :p

G'lørdag fra Maura, hvor det er lørdag, fri og fint vær. Har noen rundstykker i ovnen som snart skal dø (les: spises), og litt gress som skal halshugges. I kveld blir det besøk av div familiemedlemmer som aldri har vært i USA før - og det er nettopp det vi skal planlegge og få gjort noe med i kveld ;).

God lørdag ønskes alle :).

Hickok
22-08-2009, 14:07
I natt skrev du AZ.. :p

Jeg skrev mye rart i natt, gitt!

Discus
22-08-2009, 14:13
God morgen fra klubben til Admiralen i Boston. En av de mest soeplete loungene jeg har vaert i noen gang. Deler er stengt pga. renovering, air-condition er (mer eller) mindre tilstede saa det staar diverse mobile agregat og viter og durer her. I tillegg er det loerdag og sikkert mer fritidsreisende enn en hverdag, folk sitter aa dytter i seg McDonalds-mat mm her. Eneste fordelen med statuskortet saa lang i dag er fast-track.

Tror jeg stikker ut i terminalen som er behagelig temperert og finner Starbucks i steden. Bedre utsikt er det ogsaa...

Blir en MD80 fra B29 om et par timer :USA

FBU 4EVER
22-08-2009, 15:49
God morgen fra Jersey City.
Gårsdagen endte med en bedre middag på "Porto Leggero" og en flaske Terre di Tufo fra San Gimignano i Toscana. Idag blir det hvit dag for mitt vedkommende. Pick-up fra hotellet kl. 15:30.
Men først en liten spasertur til Flamingo og frokost.
Ha en fin dag.

svgspotter
22-08-2009, 20:20
God kvel fra stavanger! :D her har vi feiret 50 års dagen til min far og er gjempe fornøyd med middagen vår som bedstod av blåskjell,reker,fisk,scampi. og poteter OSV. Ha en fin kveld! :musikk:

AirbusTrond
22-08-2009, 20:41
God aften fra Varna! Her er det sol og sommer. Her er det bare vakre mennesker... :D En oel paa nettkafe koster 6 kr. Zagorka kan anbefales.:cool:

Hm, greit aa slippe aa se fotball i dag.

Ikke noen hvite dager her. Maa spare mye paa aa drikke mye.

Martin
22-08-2009, 23:07
I kveld blir det besøk av div familiemedlemmer som aldri har vært i USA før - og det er nettopp det vi skal planlegge og få gjort noe med i kveld ;).

Mission Accomplished ;) Nå blir'e New York på søttende Mai ;)

BSSW
23-08-2009, 00:15
Etter en utrolig dag på RAS 09 så er man nå utslitt og klar for køyen.

En stor takk må rettes til herrene Skaatun og Smevik for at jeg har fått blitt med dem idag. Har fått gleden av å treffe "nye" forumsmedlemmer bl.a Learjet, ENGM_RAMP og tabrenna, og forumsmedlemmer jeg har truffet før.

I morgen er det nye muligheter med andre vinkler... Her kommer det ny TR!