View Full Version : FLYPAST for september
Stor artikkel fra Kjeller... forummedlemmer er også nevnt ...
http://www.flypast.com/central/images/covers/large/197.jpg
ENJOY!
Oi, den må jeg ha. Abonnerte på Flypast for en tid tilbake, må få ordnet meg et nytt abonnement.
Little Norway :D om jeg ikke tar helt feil så var den på besøk på Lista Airshow 09 ?
Ja, dette var en formidabel dekning av veteranflymiljøet på Kjeller...
Legg til dobbelsidene i augustnummeret (Tema da var Flydagen Kjeller og fokuset lå på det nokså unike at det er et "fullverdig" flystevne med gratis inngang, som en gest til famile, venner og omgivelser forøvrig - så får vi se om og hvor lenge de få Tordenskiolds Soldater som står bak det orker å bære arrangementet videre; men det er en helt annen sak....), i oktobernummeret er det Forsvarets Flysamling Gardermoen som får sin dose oppmerksomhet og i novembernummeret blir det dekning av "Storcheredet"!!!
Veteranflymiljøet får altså en fantastisk dekning i det som vel er verdens mest leste magasin innenfor sin genre. Stort sett er tekstene godt skrevet og korrekte og flotte bilder følger med. All takk til våre gode støttespillere i FlyPast.
Perks: Jepp, LN-BIF "Spirit of Norway" var blant insektsvermen som kom bortover til Lista - og holdt på å bli blåst innover heiene i de verste vindkulene... Forøvrig et herlig flystevne.
MVH
Morten M