PDA

View Full Version : Erfaring med hotell i Las Vegas


akira
20-08-2009, 01:51
Hei

Skal endelig til the Sin City. Valget står mellom 4 hoteller, alle ligger på the Strip;

- Bally's
- Excalibur
- Luxor
- Harrah's

Har lest erfaring fra reisende fra tripadvisor, men har ikke blitt særlig klokere, da det er blandet med erfaringer derfra. Noen som har erfaring fra disse hotellene?

LN-MOW
20-08-2009, 02:01
Bodde på Luxor for et par år siden - helt kurant.

Tommy777
20-08-2009, 02:56
Har kun bodd paa Harrahs, som ligger vegg i vegg med Venetian da stort sett hele Vegas var utsolgt. Ikke imponert. Gamle rom og slitne tepper overalt

Hotellene du har lista opp her er vel akkurat oeverste hylle i Vegas, men prisene er vel bra?

Sjekk denne traaden som kanskje er litt vanskelig aa finne:
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=41622

akira
20-08-2009, 03:28
Gikk for Excalibur, 124 daler for to netter må sies å være veldig bra i pris, attpå ligger den på the Strip også, datoen er 15-17 september. Valgte Wide-screen rom, som er de nye rommene da hotellet sist ble pusset opp i 07. Bestilte fra hotels.com..

Hickok
20-08-2009, 09:49
Av de 4 du nevnte, har jeg bodd på Harrahs og Bally's. Harrahs begynner å bli gammelt, men er svært sentralt plassert, og du får stort sett gode dealer der. Bally's er normalt sett priset som om hotellet er i øvre skikt på stripen, men min erfaring derfra er at det overhodet ikke er verdt prisforskjellen i forhold til Harrahs.

Someone
20-08-2009, 10:18
Jeg bodde en natt på Luxor i sommer (i tillegg til 1 på Embassy Suites). Helt greit hotell og kunne godt bodd der igjen synes jeg, spesielt når man betalte $55 for et dobbeltrom.......barregningen fra CatHouse derimot :p

ex_trd
20-08-2009, 10:40
Har du ikke mulighet til å velge noen andre hoteller? Alle du nevner er litt slitne.

Wiggo Hovde
20-08-2009, 13:04
Har du ikke mulighet til å velge noen andre hoteller? Alle du nevner er litt slitne.

Ja, jeg vil anbefale ett som ikke er nevnt.
Bodde på Rio All Suites. 38. etg med utsikt over strippen fra Bellagio til McCarran. Da (2002) var rommene i meget god stand og de er store. Kjapp roomservice og ikke all verdens til dyre priser heller. Mener å huske at vi betalte ca 350 dollar for 3 netter.

Bizflyer
20-08-2009, 13:24
Gikk for Excalibur, 124 daler for to netter må sies å være veldig bra i pris, attpå ligger den på the Strip også, datoen er 15-17 september. Valgte Wide-screen rom, som er de nye rommene da hotellet sist ble pusset opp i 07. Bestilte fra hotels.com..

Jeg bodde her for 7-8 år siden, og det er helt ok. Rommet var noe slitt og spartansk, men man er vel ikke i Vegas for å sitte på hotellrommet!

Resten av hotellet er som de fleste andre hoteller i Vegas. Du har jo kort vei til Luxor, MGM Grand og New York New York som jo er artige steder å besøke!

God tur!

BF:cool2

akira
20-08-2009, 23:41
ex_trd; shortlista de 4 i henholdt til prisen da jeg ikke skal tilbringe all verdens tid på rommet og en annen faktor er som BF nevner, beliggenhet rundt the Strip.