View Full Version : Høstsalg hos SAS
Jeg trodde SAS slet med for lite tilgjengelige seter om dagen?
650.000 lavpris billetter fordelt på to og en halv måned.
Noen som vet om dette kun gjelder for ruter med utgangspunkt fra Danmark?
Uansett er dette et flott trekk!
Netop som udsalgsbølgen er ved at synge på sidste vers i forretningerne kommer SAS i dag med en bølge af billigrejser. Der er tale om 650.000 pladser fordelt på hele rutenettet med gyldighed i perioden fra 1. oktober og frem til 15. december, når julerejserne skal i gang.
Der er nok at vælge imellem, både på nære rejsemål og oversøiske. Til sidstnævnte buket hører Beijing til 4.295 kr. retur, Tokio til samme pris, og New York og Chicago til 3.495 kr. retur.
http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=21497
Er fra Oslo også. Jeg fikk email fra SAS idag angående kampanjepriser fra OSL. Det ordinære salget starter i morgen
Det står ikke noe om det på sas.no/sas.se. Det er heller ikke så godt markedsført på sas.dk.
Det står ikke noe om det på sas.no/sas.se. Det er heller ikke så godt markedsført på sas.dk.
Kampanjen begynner først imorgen, men mange kunder har allerede motatt email angående den
Regner med disse blir i O-klasse fra Norge og Danmark og V-klasse fra Sverige?
jcnorway
19-08-2009, 10:17
O og T på intra-europeisk og T og L på internkont ser det ut som. Men det finner vi vel ut i morgen.
jcnorway
19-08-2009, 10:26
Og hvis folk finner prisene interessante i morgen, så kan jeg jo minne om at billettene kan bestilles gjennom WIAS ved å klikke på banneren oppe i høyre hjørne her på forumet ;)
Juks og fanteri lang vei....... *GRRRR *
Tur/retur 2-4/10 : trd-tos...laveste pris 0700 :467 kr
tos-trd...laveste pris 1930: 467 kr
Enkel reise tos-trd : 4/10 : laveste pris 1930 : 990 !!!!!kr
Hallo...!!! skal vi tvinges til å kjøpe en billett t/r !!!!! kan ikke reise kl. 0700 om morgenen eller 1110 for den saks skyld.
Hvorfor er det dyrere å bestill en-veis billett ????
Lukter svindel lang vei........
Chriscross
19-08-2009, 15:54
Regner med disse blir i O-klasse fra Norge og Danmark og V-klasse fra Sverige?
Kan en være heldig å få v-klasse billetter om en kjøper arn-osl som opereres av SAS.SE istedet for SAS.no?
Vurderer også å kjøpe en billigtur til NRT om det dukker opp også se hvor mye oppgradering til economyextra kommer på. Kan jo bare avbestille innen 24 t om prisen er latterlig.
Du må inn på sas.se og bestille via tilbudslinken, og den kommer ikke før i morgen. Nå vet vi vel ikke at det blir v-klasse derfra. Kun et skudd i blinde fra min side.
jcnorway
19-08-2009, 16:16
O og T på intra-europeisk og T og L på internkont ser det ut som. Men det finner vi vel ut i morgen.
Blir nok ikke noe V-klasse siden de gir doble poeng for de som registrerer seg (ref. tråd fra Hickok om doble EB-poeng) :rolleyes:
Tiden får vise, men jeg tviler sterkt på at det blir noe V-klasse fra SE.
Antar vi nå at to deler av EuroBonus snakker sammen? Det ville ikke jeg tatt for gitt.
Ser ut til at det er O-klasse over hele fjøla. Lover ikke godt foran årets julekalender...
Northrider
20-08-2009, 10:13
Juks og fanteri lang vei....... *GRRRR *
Tur/retur 2-4/10 : trd-tos...laveste pris 0700 :467 kr
tos-trd...laveste pris 1930: 467 kr
Enkel reise tos-trd : 4/10 : laveste pris 1930 : 990 !!!!!kr
Hallo...!!! skal vi tvinges til å kjøpe en billett t/r !!!!! kan ikke reise kl. 0700 om morgenen eller 1110 for den saks skyld.
Hvorfor er det dyrere å bestill en-veis billett ????
Lukter svindel lang vei........
Da er det jo ikke værre enn at du kjøper T/R biletten, men lar vær i å møte på på retur-flighten?
jcnorway
20-08-2009, 10:15
O, T og L ser det ut som man har lagt seg på ja...
Tommy777
21-08-2009, 03:21
O, T og L ser det ut som man har lagt seg på ja...
:rolleyes:
Fatter ikke at SAS ikke skjoenner at naar de er DET ENESTE selskapet i Star som gir 25% poeng over atlanteren for alle programmene paa denne siden over atlanteren, nytter det ikke hvor billige de er.....
Bizflyer
21-08-2009, 10:11
Tilbudet omfatter kun direkteruter mellom OSL og utlandet (pluss feeding). Ingen rabatt fra andre byer og via CPH ut i verden. Det synes jeg jo er et stort minus! Ruta KRS-CPH er meget overpriset!:angry:
BF:cool2
FlightDeck
22-08-2009, 01:41
Ruta KRS-CPH er meget overpriset!:angry:
Det ligger billetter ute på Kristiansand - København én vei fra 545,-
Bizflyer
22-08-2009, 02:13
Det ligger billetter ute på Kristiansand - København én vei fra 545,-
Ja hvis du bestiller ett år i forveien og reiser på ukas mest ugunstige tidspunkt!:(
FlightDeck
22-08-2009, 09:45
Ja hvis du bestiller ett år i forveien og reiser på ukas mest ugunstige tidspunkt!:(
Det ligger ute på salget som SAS har nå. Men jeg kan tenke meg at det ellers er dyrt å fly på denne strekningen - og at det ofte er billigst å reise via Oslo om man skal videre ut i verden. Det blir nok bedre priser når SAS begynner å fly strekningen selv, slik man har sett andre steder der SAS har overtatt trafikken.
gardkarlsen
22-08-2009, 09:50
Hei
Jeg klarte å sikre meg en billett til Bangkok for ca 5200 kroner og det tror jeg må være den billigst Bangkok billetten jeg noen gang har kjøpt så jeg er fornøyd så langt ;-)
jcnorway
22-08-2009, 10:04
Jeg håper du kjøpte billetten gjennom WIAS-linken her på forumet? ;)
gardkarlsen
22-08-2009, 10:05
ooppss...hva er det nå jeg har gått glipp av? Nei, jeg kjøpte den på SAS.no
jcnorway
22-08-2009, 10:13
Les denne:
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=49811
Neste gang husker du det vel? ;)
FlightDeck
22-08-2009, 21:13
Hvorfor bestille hos Widerøe når man kan gjøres det hos SAS?
FlightDeck
23-08-2009, 12:09
Svært rimelige billetter til Asia i denne kampanjen - man kan fly til Bangkok, Beijing og ikke minst Tokyo for under 5000 kr. t/r.
Det blir nok bedre priser når SAS begynner å fly strekningen selv, slik man har sett andre steder der SAS har overtatt trafikken.
Er det bekreftet at de skal det?
hadde vært meget bra isåfall...
(Synes det er rart at det er så dyrt for den strekningen, og at den er operated by cimber air, men man kan ikke bestille billetter fra cimber selv :O )
50-seters jet er ingen billig operasjon, så det blir fort litt dyrere enn hvis man skulle bruke større materiell. Det ser man her borte også - det er dyrere å fly fra Atlanta til Shreveport, Louisiana md ASA (Delta Connection) enn det er til LAX ...