PDA

View Full Version : Jobb på Værnes?


Marius_S
06-04-2005, 15:03
Har begynt å se etter sommerjobb og vurderer om jeg skal forsøke å få noe på Værnes. Er kanskje ikke så mange stillinger for oss uten utdanning der, men en jobb som stuer eller lignende burde jo være mulig?
Er det noen her som jobber der og har noen meninger om dette?

GFL
06-04-2005, 15:08
Hadde jeg vært 20 år, kunne jeg fått søkt på slike jobber på OSL (stuer og vekter) Men forsatt noen år igjen...

Exiz
06-04-2005, 15:24
Originally posted by GFL
Hadde jeg vært 20 år, kunne jeg fått søkt på slike jobber på OSL (stuer og vekter) Men forsatt noen år igjen...


Det hjelper vel ikke han så mye? :p

GFL
06-04-2005, 15:33
Originally posted by Exiz

Originally posted by GFL
Hadde jeg vært 20 år, kunne jeg fått søkt på slike jobber på OSL (stuer og vekter) Men forsatt noen år igjen...


Det hjelper vel ikke han så mye? :p



Mener å huske han ble 18 like før meg ifjor sommer, så det kan faktisk hjelpe han å vite at de fleste som jobber på flyplass må være minst 20 år. Dette gjelder hvertfall SGS og SA(Dette sto i annonsen til SGS, men jeg sendte mail til SA å spurte og der bekreftet de dette med 20-års aldersgrense) Så kanskje det hjalp litt alikevel? Men kanskje det finnes muligheter på Værnes, hva vet jeg?

Ditt innlegg hjalp nok heller ikke så mye :zzz

Exiz
06-04-2005, 15:36
Sant nok, og egentlig ville jeg bare være plagsom og sarkastisk. :)
Jeg har ikke en gang blitt 18 enda jeg da, så...

CK
06-04-2005, 15:40
Jeg ville sjekket med SGS på TRD (gjerne ved personlig oppmøte), eller Røros Flyservice. Andre muligheter - men ikke fullt så spennende - kan være Narvesen eller kaféen i terminalen

Marius_S
06-04-2005, 17:19
Takker for svar!
Noen som vet hvor SGS holder til på Værnes? Har prøvd å søke litt rundt på google, men fant ikke noe der.

tosfreight
06-04-2005, 17:40
Du kan også forsøke å gå innom SAS Cargo, kanskje de trenger noe hjelp i sommer. De holder like ved passasjerterminalen.

Falcon
06-04-2005, 18:26
SAS Cargo krever vel fremdeles truckførerbevis, som igjen fordrer førerkort på bil. Men spør! Ellers ville jeg hørt med Avinor. Kjenner mange som har hatt fine somre med gressklipping, vasking av kjøretøy og annet forefallende arbeid nær flymaskiner.