PDA

View Full Version : God onsdag morgen...


EB
06-04-2005, 06:47
Ser ut til å bli nok en flott dag...i allefall er det klart og jeg kan se langt utover Oslofjorden og/eller innover Bunnefjorden.Om noen timer blir det møte med Scanair.no avd. syd. Ha en bedre onsdag!

Savipix
06-04-2005, 06:52
God morgon!

Skall snart bege mig ut mot ARN för att ta SK847 över till OSL för ett par "appointments" och möta "gänget" på DUS.

Ha en fin dag

CK: Jag har min Svenska mobil

EB
06-04-2005, 06:54
God tur...og velkommen til Oslo!

CK
06-04-2005, 07:53
G'onsdag! I sangen heter det "What a difference a day makes", men et kvarter betyr også mye. I dag var jeg på E18 ett kvarter tidligere enn i går, og turen inn til FBU tok halvparten av tiden i dag. Herlig å låse seg inn på kontoret kl. 06:37!!

Vi ses om noen timer, gutta!

Og jammen døde ikke Fyrst Rainer i dag også - det blir travel dager for de forskjellige "royal flight" avdelingene rundt om i Europa - pavens begravelse, Charlies bryllup og Rainers begravelse.... Savipix bør kjenne sin besøkelsestid og droppe studiene (universitetet i Monaco stenger vel uansett) og dra til NCE med kameraet og gi oss en rapport...

Exiz
06-04-2005, 08:08
Og etter en fridag igår var det klart for skole igjen...

Været ser ikke ut til å vise seg fra sin beste side, men hva har vel det å si når man først skal tilbringe halve dagen inne på skolen, og deretter dra hjem for å øve på prøve...



Dere får ha et fint treff! :)

G-COLE
06-04-2005, 09:39
God morgen fra Bergen også !
Delvis skyet, men heldigvis oppholdsvær enda ivertfall.......
Ser ivertfall ut til å bli en fin dag ! .......
:hi2

LN-MOW
06-04-2005, 16:02
God morgen ogsaa fra Seattle! Her paa Sea-tac er det fortsatt moerkt, men regner med at ogsaa denne dagen bringer alle vaertyper. Det synes aa vaere normen akkurat naa og driver vaerfolkene paa TV til vannvidd.

Dagens foerste mil-charter er unnagjort - 757-200 mellomlanding mellom Irak og Hawaii - en av pilotene var en gammel kjenning fra Vanguard, og det var stor gjensynsglede.
Nestemann ut er den vanlige Tristar'en om noen timer. Travelt for militaeret idag - World har ogsaa en MD11-avgang til Korea paa morran.

Faar se om det blir noen bilder - Alaska har et nytt Disney-fly oppmalt, med litt flaks klarer jeg aa catche den ogsaa.