PDA

View Full Version : God morgen fra Lillestrøm


SQ 777
05-08-2009, 05:50
Ha en fantastisk dag alle sammen.. Off til godt øl...:GER

LN-MOW
05-08-2009, 05:58
Uhh .. bingetid her, med tordenbygene lurende i omegnen. Bikkja ligger under pulten og det er knapt plass til beina mine.

Onsdagen bringer stor spenning - skal vi få Mirakelet i Gymsalen? Håper å finne en eller annen streaming channel så jeg får sett matchen.

En annen match som går er Lyn-Liverpool som en eller annen må ha solgt på garasjesalget for TV-rettigheter .. Fox har snappet matchen og sender den direkte her borte. Hyggelig for Tommy777.

Nei - nå er det bingen. 'natt!

Tommy777
05-08-2009, 06:28
Det har ikke jeg faatt med meg. Bingen er det her ogsaa.

FestiVal
05-08-2009, 06:30
God morgen fra MJF. Fint vær og fin tempratur i nord i dag også... Dagens første kopp kaffe er godt plassert på bordet og dagens avis er lest. Venter på dagens to første fly, før det blir litt frokost... Ha en fin dag!

sirpjalle
05-08-2009, 07:24
God morgen fra Forus!

Da var det onsdag, har aldri vært så nærme helg som i dag! ;) Forum skal leses og kaffekoppen står på bordet..... En god start på dagen dette.

Ha en fin dag forumister! :)

EB
05-08-2009, 07:44
Glad onsdag morgen... Vi fortsetter med arbeid og trening...slik skal lommeboken bli fyldigere og jeg selv slankere... Ha en herlig arbeids/treningsdag!

zico77
05-08-2009, 08:23
God morgon frå Trondheim!

Solskinn og solskinn. Kaffi og forum. Då er dagen i gong ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Someone
05-08-2009, 08:34
God morgen fra Oslo. Hmmmm idag regner det faktisk ikke. Vel er sikker bare spørsmål om tid. Får middagsbesøk etter jobb så får vil komme opp med noe mer fancy enn fiskepinner:p Ha en fin dag



En annen match som går er Lyn-Liverpool som en eller annen må ha solgt på garasjesalget for TV-rettigheter .. Fox har snappet matchen og sender den direkte her borte. Hyggelig for Tommy777.


Var et eller annet mystisk lite selskap som arrangerer kampen som visstnok har fått solgt rettighetene. Kampen går jo på nabotomten her, uten at jeg har tid til å gå idag

learjet
05-08-2009, 08:52
God morgen

Tett tåke i Nittedal nå, men det har blitt ymtet frempå at den skal forsvinne snart. Vi krysser fingrene.

Rørleggeren stakk hodet inn her før han konkluderte med at krana mi ikke kunne brukes. Idiotene monterte den selv for litt over et år siden, og fikk klar beskjed om at den skulle brukes videre når de demonterte den. Så nå stakk rørlegger'n avgårde for å skaffe noe overprisa greier hos grossisten sin. Blir nok en ørliten klage dette ja...

Ellers går nok det aller meste av dagen med til besøk fra en av kundene våre som jeg har litt ansvar for.

Ønsker alle en trivelig dag

S

JetBlue
05-08-2009, 09:26
God morgen fra kontoret i Wergelandsveien. Uvisst hvilken vei været går idag, men jeg satser på bedring og sol etterhvert.

Frisøren står på programmet idag, som alltider det påkrevd.

JoeW
05-08-2009, 10:44
Her starter man først på jobb klokken elleve - og i morgen har jeg jammen fått en flexidag så jeg og en venninne får forberedt en fest vi hoster i morgen kveld...

Ha en strålende dag!

Bizflyer
05-08-2009, 10:45
God morgen fra kontoret i Krsand!
Her skinner solen i dag også! Og så for 2dre dagen på rad, da gitt! Slikt er vi ikke vandt til. Her blir det kontordag. Gårsdagen ble avsluttet med grilling på brygga. Det var helt supert. Manglet bare en god rødvin til men den måtte utgå med høye kneløft da bilen dessverre ikke kjører seg selv hjem.

Noen som vet om Lyn-Liverpool går på noen hjemlige tv kanaler i aften?

Er det flere som lengter mot helg alt??

BF:cool2

LCH78
05-08-2009, 10:58
Lyn - Liverpool går visstnok på TV2 18:55 den da..

OJB
05-08-2009, 11:33
God morgen fra Edinburgh,
Fint vær her på denne siden av Nordsjøen idag. Etter et kort møte settes kursen opp langs A90 til Dyce og ABZ.
Returen til SVG går som vanlig med SK4616 senere på ettermiddagen.
Ha en flott dag alle.

21 pax på 4616 igår kveld hvorav 2 på biz , 8 eco. extra og resten av bermen bak.
Men ellers en fin tur med LN-RRA og et flott crew.
Frisk avgang med "right turn after take-off on course" klarering.
Noen images fra dagens ABZ finvær ligger ved. Ikke så ofte med fint sommervær i ABZ og en destinasjon ikke så mange forøvrig reiser til.

FBU 4EVER
05-08-2009, 11:36
God morgen fra Nærsnes.
Gårsdagen gikk med til sightseeing i Drammen (!?!) og en tur opp Spiralen med 13 ungdommer. Greit nok. Bortsett fra den nye spaserveien langs elva og Aass Bryggeri (Norges eldste fra 1830-tallet, men det imponerte ikke vår tsjekkiske gjest Marek), så har ikke Drammen så mye å by på etter det jeg kan se. O.K. Bragernes Torg, kanskje.

I dag er de på båttur på fjorden, og det ser brukbart ut værmessig. Avslutningsmiddag i kveld, og imorgen har de avreise fra Drammen til Gol med tog. Lyn-Liverpool interesserer meg omtrent midt i ryggen, men Stabæk-FCK skulle jeg gjerne ha sett, men det fins ikke noe TV på Fagertun. Dessverre!

Ha en fin dag.

Halvorsn
05-08-2009, 11:55
God morgen fra hovedstaten. Dagen idag går til spotting på moen mens 747 og 340 er der :)

LN-RPL
05-08-2009, 12:11
Go morgen øskes fra en ferierende gjest i Oslobyen. Lettskyet pent vær og passe varmt i skrivende stund. Mend det er lovet fint vær resten av dagen som jeg ser av værvarslet for Oslo.

Frokosten, eller skal man si brunsjen vil bli intatt på GM i dag. Baguett med deilig fyll inni og en appelsinjuice.

Dagen i dag så skal jeg debutere som flyspotter på GM. Håper dette går bra og at bildan blir bra også. Jeg og LN-KRF og noen til skal til GM å spotte i dag. Bilder vil komme på forumet i kveld eller i morgen tidlig.

Ha en strålende dag forumister!!!:):)

MD11
05-08-2009, 12:44
God formiddag fra stiftstaden her solen skinner fra skyfri himmel og kvikksøvet stiger:D

Her står sykkelreperasjon på programmet i første omgang, den trenger sårt overhaling.....

CK
05-08-2009, 13:04
Glad formiddag fra FBU. Litt websnekring i dag også, gitt (blant annet noe). Ellers får jeg glade rapporter fra Asker om at arvingen har det bra i barnehagen, og at mor har blitt sendt på jobb. Klart guttungen har det bedre i barnehagen der han kan herjeog kose seg. Blir nok enkelt å legge ham i kveld skulle jeg tro - stup trøtt som han kommer til å være.

AirbusTrond
05-08-2009, 14:01
God dag fra Ytre Nordvestlandet. Sitter på verandaen for fjerde dag på rad. Full sol i dag. Litt bærplukking, en sykkeltur og et par øl er det som står på dagens agenda. Og så får man vel håpe på at det går bra ute på Fornebu.

jcnorway
05-08-2009, 14:26
God morgen fra det store eplet!

Her er klokken snart 07.30 og man gjør seg klar for en ny dag ute i finværet!

I dag har samboeren bursdag (23 år!) så det skal feires med shopping, museumsbesøk, en bedre middag, samt "Mamma Mia!" på Broadway :)

Fikk også kjøpt klær til et forummedlem i går siden han ba så pent :p

Ha en (fortsatt) fin dag alle sammen!

Someone
05-08-2009, 18:47
Ballongvesenet er visst på tokt idag

Martin
05-08-2009, 18:49
Har Får Seasons begynt med ballongturer? :D

Someone
05-08-2009, 18:58
Har Får Seasons begynt med ballongturer? :D

Det får man i deluxe-pakken:p

Tommy777
05-08-2009, 19:14
God formiddag fra Chicago. Kort arbeidsdag i dag. Skal hente fruen på flyplassen i ettiden og deretter en tur til Audi forhandleren for å hjelpe en venninne med å signere en Q7 kontrakt. Får se om jeg klarer å beholde nok selvkontroll så jeg ikke kommer med en Infiniti EX35 og forlater med en Q5...

Savipix
05-08-2009, 19:17
Ballongvesenet er visst på tokt idag

Förberedelser inför kvällen? :rolleyes:

dc-8-63
05-08-2009, 20:15
God formiddag fra Chicago. Kort arbeidsdag i dag. Skal hente fruen på flyplassen i ettiden og deretter en tur til Audi forhandleren for å hjelpe en venninne med å signere en Q7 kontrakt. Får se om jeg klarer å beholde nok selvkontroll så jeg ikke kommer med en Infiniti EX35 og forlater med en Q5...

Selvkontroll ??? Paa foererhunden i saa fall :p

Discus
05-08-2009, 20:17
Dagen er snart over - ble først litt jobbing og så en flytur i finværet. Nå tror jeg det blir noen flytende druer ute i kveldssolen. Ha en topp aften.

Tommy777
05-08-2009, 21:03
Selvkontroll ??? Paa foererhunden i saa fall :p

He he... Må si at Q5 frister noe voldsomt. Oppdraget i dag er dog å hjelpe en venninne med hennes bilkjøp, ikke å kjøpe bil selv

dc-8-63
05-08-2009, 23:51
...tilbake paa jobb etter en meget god lunsj paa 15th Avenue Coffee $ Tea, som er en interessant nykommer her i Seattle - De har et stort kaffe utvalg og det beste av allt de har en Clover Brygger...http://www.clovercrafted.com/ .... ikke akkurat Pike Place Blend som Tommy slet seg igjennom i New York....god lunsj meny, de server ogsaa Vin og øl - og kanskje mest interessant, dette er et nytt konsept fra det lille kaffebrenneriet nede i gata her....flere slike Kaffehus er paa vei, de vil alle ha lokale navn (15th Avenue kommer fra 15th Ave paa Capitol Hill i Seattle)....ingen av disse vil ha Starbucks Branding, selv kaffen som selges er ikke pakket i Starbucks pakninger...det eneste som avsloerer at dette er Starbucks er "inspired by Starbucks" - ja de har noen Starbucks "Blends" - de har ogsaa Tazo Te - men hoved delen av Kaffemenyen er kaffe du ikke faar kjoept/servert i "normale" Starbucks....

Discus
06-08-2009, 00:07
...tilbake paa jobb etter en meget god lunsj paa 15th Avenue Coffee $ Tea, ....


Høres jo nesten ut som det er god nok grunn i seg selv til å ta en SEA-tur. Regner med at dette er del av reklamekampanjen for julebordet om 6 mnd?! :USA

OJB
06-08-2009, 17:13
Noen images fra gårsdagens retur ABZ-SVG.
Friske fraspark med LN-RRA og 21 kunder ombord.