PDA

View Full Version : God tirsdag morgen


EB
04-08-2009, 07:10
God morgen fra en fuktig hovedstad! Det var faktisk ganske OK å begynne på jobb igjen - så da blir det vel nok en bra dag da. En treningsøkt står på programmet etter jobb. Ha en flott tirsdag...

sirpjalle
04-08-2009, 07:30
God morgen fra Forus! Da var atter en dag i gang!

Ingen store planer for dagen, blir nok sånn at det som kommer av ting i løpet av dagen, kommer når det kommer :)

Ut fra finværet som er nå på kvisten, så blir det nok en ny omgang i stigen med bøtte og malerkost!

Vel, ha en fin dag forumister :)

zico77
04-08-2009, 08:22
God morgon frå Trondheim!

Ny dag nye moglegheiter :) Då er eg i gong, kaffi og skumme forum, så er det full fres.

Ha ein fin dag alle saman!

Someone
04-08-2009, 08:37
God morgen fra Oslo. Jeg er trøtt og ute er er grått og vått. Straks på tide å komme seg på jobb. Hårklipp og vasking av leiligheten står på programmet ikveld. Ha en fin dag

Desk pilot
04-08-2009, 09:48
God morgen, god morgen. Mo i Rana melder om lettskyet pent vær, fortsatt godt og varmt ute. Krysser fingrene for at arbeidsdagen blir avsluttet til rett tid slik at en får benyttet seg av finværet. :)

Bizflyer
04-08-2009, 09:57
God morgen fra Krsand og som for en gangs skyld er badet i sol! Ser ut til å bli en super dag. Bare synd man må sitte inne på kontoret hele dagen!

I dag er det månedsavsluttning som står på planen. Utover det, intet!

Have a nice one!

BF:cool2

JetBlue
04-08-2009, 10:01
God tirsdag! Grått og kjedelig i Oslo i dag, men siden jeg sitter inne har det ikke den helt store betydningen.

Som oftest på en tirsdag, avsluttes dagen med middag på Schrøder, denne gang uten andre Forumister som gjester.

learjet
04-08-2009, 11:28
God morgen fra OSL

Nok en våt dag her i distriktet. Det er vel ikke så mye vi får gjort med det. Begynner å bli vant til det nå...

Senere i dag blir det å koble til utblåsningen fra avtrekksvifta, slik at det er litt enklere å lage mat. Og ennå bedre blir det når vannet kommer tilbake i morgen tidlig. Da er det bare noen få detaljer som står igjen før prosjekt kjøkken kan avsluttes.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Hickok
04-08-2009, 11:29
God formiddag fra grå Oslo. Har bare så vidt kommet over gårsdagens nestenkatastrofe på Ullevål. Nå går dagen med til diverse arbeid, før kvelden skal benyttes til å bestille billetter til høstens griseskinnsfotball tur. Det blir det SK945 på fredag 25.09 og SK946 mandag 28.09. I tillegg blir det en T/R med UA ORD-SFO. Kampene som står på planen er på lørdagen Northwestern-Minnesota og på søndagen Oakland Raiders-Denver Broncos.

Gleder meg! :)

jcnorway
04-08-2009, 12:17
God tidlig morgen fra New York.

Vet ikke hva slags vær det er utenfor ennå fordi det fortsatt er mørkt, men det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær osv... :p

Shopping står på planen, ellers får vi se hva som dukker opp. Turen over med BA gikk veldig bra og upper deck på 747 er måten å reise på :colgate: Immigration på JFK gikk også veldig raskt, tok 1,5 time fra vi landet til vi var ferdig innsjekket på hotellet på Manhattan :)

Ha en fin tirsdag alle sammen!

Savipix
04-08-2009, 12:56
God morgon från Uppsala! Strålande sol ute och jag har tagit turen hem för att sortera post och vattna blommor. Idag blir det även till att boka min första tur med SAS Crj900 och den ser ut att gå till ett av de minsta länderna i EU. Önskar alla en riktigt flott dag!

OJB
04-08-2009, 15:43
God ettermiddag fra Edinburgh,
Overskyet og noe grått her idag. Ikke bare grått i luften , men også på bakken.
Renholdsarbeiderne i Edinburgh streiker og det er søppel og stank over det meste i byen. Og det mitt i turistsesongen!
Månedsmøte med en av våre hovedleverandører pågår idag. Det blir en lang dag i møte.
Morgendagen går med til et møte på Dyce før returen med SK4616 til SVG.
Ha en fortsatt fin dag alle forumister.

LN-MOW
04-08-2009, 16:23
G'morgen fra Dixie .. 24 selsiusser ute og solskinn ... Ettersom kona er ute med influensa må jeg ta guttungen til 'før 7. klasse'-legekontroll i dag - noe som kan bli interessant da det visstnok involverer en sprøyte eller to... ;) Ellers blir det en arbeidsdag som forhåpentligvis blir litt stabil enn i går.

dc-8-63
04-08-2009, 16:32
God morgen fra oss i vest...fortsatt godt og varmt, men dagene blir kortere fort naa...det er saavidt lyst naar jeg staar opp klokken 05:00....maa legge loepeturen rundt 06:00...dagen byr et nytt prosjekt hvor Data skal leses inn fra Uganda....samkjoeres med Data i en PostgreSQL Database....Ser ut som Svensk Teleindustri er tungt inne i Uganda...saa langt har jeg bedre VPN forbindelse med Uganda enn hva LN-MOW har til Mowsjoeen ;-)

Discus
04-08-2009, 18:20
Atter en litt grå dag, men ikke så våt som i går. Her har man fått gjort en del ting. Diverse inntektsbringende såting er unnagjort, i tillegg er naboen er et kirsebærtre fattigere, planlegging for den store turen i oktober er påbegynt og jeg har fått post med informasjon om Kyrkjevalet 2009. Ser ikke ut som menighetsrådet blir den store ungdomsklubben i området. Tar man bort den yngste kandidaten er snittalderen 60 år på de resterende.:wow: Ellers aner jeg ikke om Kari eller Karen, Stein eller Magne egner seg best i menighetsrådet så jeg tror jeg står over hele valget. ^_^

Ha ein strålande kveld!

AirbusTrond
04-08-2009, 19:10
Grått vær på Østlander? God dag fra er solfylt Nordvestland! Late dager, der man hjelper opphavet med litt bærplukking- og rensing. Stikkelsbærpai var dessverre Hitlers favorittrett, men den er på Topp 10-lista hos meg i også!

Martin
04-08-2009, 19:16
Stikkelsbærpai var dessverre Hitlers favorittrett, men den er på Topp 10-lista hos meg i også!

Skulle det bety noe? Faren min har også bart.. ( ;) :D).

Grått på OSL og Maura i dag også.. Hjelper selvsagt at hjernen har begynt å komme litt i feriemodus. (Bare 49 dager igjen til jeg kommer tuslende, trøtt og j**lig mot BA-skrankene på OSL :D). Fikk også flyttet litt på noen brikker ifm. turen i går, da jeg fant ut at jeg bodde litt upraktisk til i en by jeg skal besøke. Og attpåtil har man begynt å snuse litt på enda en turmulighet i løpet av høsten ;).

AirbusTrond
04-08-2009, 19:21
Men han har vel ikke stikkelsbærpai som favorittrett? :lol: Uansett, det er noe skremmende godt med kombinasjonen av deig med smørsmak, friske stikkelsbær som "væsker" seg og blander seg med kanel og sukker. Utrolig saftig. Pisket kald krem til. Kan av helsemessige årsaker bare spises 1-2 ganger i året. ;)

Hickok
04-08-2009, 20:07
Da var min billett på visiting team side lower deck i boks til kampen i Oakland. Dermed er jeg en happy camper! :)

S. Holberg
04-08-2009, 21:22
God kveld på øyen i havet!
Har akkurat ordnet meg med flytime for i morgen, så da blir LN-NPO og se i lufta over Kvernberget imorgen ;)
Ellers så koser jeg meg bare i finværet fin bading og båtkjøring :)

Ha en fin kveld videre ;)

Tommy777
04-08-2009, 23:44
God formiddag fra grå Oslo. Har bare så vidt kommet over gårsdagens nestenkatastrofe på Ullevål. Nå går dagen med til diverse arbeid, før kvelden skal benyttes til å bestille billetter til høstens griseskinnsfotball tur. Det blir det SK945 på fredag 25.09 og SK946 mandag 28.09. I tillegg blir det en T/R med UA ORD-SFO. Kampene som står på planen er på lørdagen Northwestern-Minnesota og på søndagen Oakland Raiders-Denver Broncos.

Gleder meg! :)

Hyggelig med besøk ;)

God ettermiddag fra Chicago. Her er det skikkelig varmt i dag også. Turen hjem fra NYC gikk greit i går bortsett fra at jeg kanskje skulle stukket en tur på toalettet ombord etter X antall Heineken. Var rimelig hul innpå øynene etter 20 minutter i penalty box etter landing :p

Lite på programmet i kveld, kjerringa er fortsatt i NYC området, så da blir det vel take out og øl i kveld.

Greit det!

Hickok
05-08-2009, 00:10
Hyggelig med besøk ;)

God ettermiddag fra Chicago. Her er det skikkelig varmt i dag også. Turen hjem fra NYC gikk greit i går bortsett fra at jeg kanskje skulle stukket en tur på toalettet ombord etter X antall Heineken. Var rimelig hul innpå øynene etter 20 minutter i penalty box etter landing :p

Lite på programmet i kveld, kjerringa er fortsatt i NYC området, så da blir det vel take out og øl i kveld.

Greit det!
Hvis du er i byen den helgen, så er jo noen øl aldri en dårlig plan! :)