PDA

View Full Version : Forumdeltager sitert i DN Lørdag


tosfreight
02-04-2005, 15:50
Jan Yngve, aka TOS, er sitert på side 3 i DN i dag... Ikke verst! og artig sitat! løp og kjøp...

TOS
02-04-2005, 18:08
Dette har jeg ikke fått med meg.... Hva har jeg sagt nå, og hvor kommer det fra? Jeg må kanskje kjøpe avisen

tosfreight
02-04-2005, 19:33
Du må lære dæ å passe kjeften...... !:spin: hehe

tosfreight
02-04-2005, 19:37
Sitat:

"Hovedtaler under middagen var Erling Røed Larsen fra SSB. Hovedtema for talen hans var hvorfor vi økonomer er så upopulære. Dette var et tema som slo godt an hos forsamlingen. Det er sikkert flere av oss som har stilt oss nettopp dette spørsmålet."

Jan Y Sand, Universitetet i Tromsø, Referat fra Årets Forskermøte for samfunnsøkonomer i bladet Økonomisk forum.

Gratulerer! :D

Herlov
02-04-2005, 19:37
Fortell! Hva blir skrevet og i hvilken sammenheng?

EB
03-04-2005, 10:23
WOW! Ikke alle som kommer på denne siden...med untak av Kragerøs Blad eller Avis som alltid blir sitert på side 3 i DN Lørdag!

TOS
03-04-2005, 19:07
Originally posted by Herlov
Fortell! Hva blir skrevet og i hvilken sammenheng?


Forskermøtet for samfunnsøkonomer er en årlig foreteelse, som undertegnede skrev et referat fra i år. I referatet står det ikke bare om de faglige presentasjonene, men også litt om de sosiale aktivitetene som finner sted. Under festmiddagen må man selvsagt ha noen talere som kan live opp litt - vi økonomer er ikke bare lite populære, men kan kanskje til tider være litt kjedelige også... Dette må naturlig nok rapporteres fra.