View Full Version : Hjelp: Noen som har tilgang til SAS sitt bookingsystem?
Hei. Sitter og skal søke visum til Australia. I den forbindelse trenger jeg å vite dagen jeg kom til og dro fra England da jeg bodde der i 2006. (Man må fylle ut dette i søkeprosessen). Dersom noen kan sjekke dette, send meg en PM og jeg gir mere info. Takker.
Hadde du EB-kort finner du det på EB-sidene dine hos SAS hvis du blar bakover. (Eller rettere sagt, hadde du EB kort den gangen...)
Hadde du EB-kort finner du det på EB-sidene dine hos SAS hvis du blar bakover. (Eller rettere sagt, hadde du EB kort den gangen...)
Hadde ikke det dessverre.
Er det virkelig nødvendig å ha det på dagen? Du må jo vite sånn ca. når det var.
Utan att vara 100% säker tror jag inte att vi kan se så långt bak. Har dock aldrig försökt och överlåter det till folket med längre erfarenhet av ResAid :) eller StRessAid som en kollega kallade det när det inte fungerade.
Er det virkelig nødvendig å ha det på dagen? Du må jo vite sånn ca. når det var.
Må ha nøyaktige datoer ja.
Utan att vara 100% säker tror jag inte att vi kan se så långt bak. Har dock aldrig försökt och överlåter det till folket med längre erfarenhet av ResAid :) eller StRessAid som en kollega kallade det när det inte fungerade.
Støtter meg til denne - tror nok man skal være mer dreven i ResAid enn det Savipix og jeg er(og muligens til sammen!) for å finne slikt...
(Videre vet jeg at når jeg oppgir land jeg har besøkt siste ti årene når jeg får oppdaterte US Visas - at jeg bare opplyser årstall...)
Jeg antar du har dobbeltsjekket du ikke har noe liggende under deleted items eller lignende i e-mailsystemet ditt?
Jeg antar du har dobbeltsjekket du ikke har noe liggende under deleted items eller lignende i e-mailsystemet ditt? Har ingen e-mailkvittering. Får nesten bare ringe sas og høre da.
Hvis jeg husker rett, blir paxdataene flyttet til en backupserver ved midnatt dagen etter reisen er avsluttet og slettet akkurat ett år senere.
(Videre vet jeg at når jeg oppgir land jeg har besøkt siste ti årene når jeg får oppdaterte US Visas - at jeg bare opplyser årstall...)
Denne bruker eg, og har aldri hatt problemer...
As a seaman, I have visit many countries last 10 years so it is difficult to remember all and when
The Ticketor
26-07-2009, 23:45
Tror ikke SAS kan hjelpe deg stort her. Nå har jeg aldri brukt Resaid, men en hel del andre CRS-systemer, og for å finne gamle bookinger som ikke er aktive lenger (søke PNR-historie), så må man ha flightnummer og dato (og navn så klart). Billettnummer er et alternativ, men jeg husker ikke om det har dukket opp i samband med elektroniske billetter eller ikke. Antar at du har betalt med et kort, noen selskaper oppgir billettnummer til grunnen til trekket så at man kan se i kontoutdraget hvilket billettnummer det var. Kan dette være en mulighet for deg?
Ikke sikker på at sånne ting lagres så lenge som helt tilbake fra 2006 heller.
tidligere kunne man iallfall hente ut kvitteringer for e-ticket så langt tilbake som 1 år. Men nå er det 3 måneder eller så.
The Ticketor
27-07-2009, 10:37
Hos oss blir dem spart i 13 måneder, men da trenger man e-ticketnummer. I teorien skal man kunne finne dem på andre måter også, men det er visst bare i teorien det.