View Full Version : overnatte i lufthavnen ?
Skulle du overnatte i en lufthavn kan du se her hvor man ikke skal gøre det, dog med en enkelt overraskelse...
http://vip.tv2.dk/article.php/id-23853194.html?forside
Hilsen
Ole
Happyflyer
22-07-2009, 20:51
Jeg har titta på www.sleepinginairports.net før, og denne siden er desverre ikke helt til å stole på, da det stort sett er backpackere som skriver. Ikke mange lokalkjente og andre med gode tips der.
Eg har overnattet på følgende flyplasser uten problem
AMS, FRA, FCO, og LHR :)
Utflyttet
22-07-2009, 21:17
Jeg har snodig nok aldri overnattet på en flyplass, men kan si så mye som at det nye hotellet i SIN T3 (landside) er noe for seg selv. Andre flyplass-hotell som har imponert er hotellet jeg bodde på den gang jeg var på Koh Samui... :p
-A
Om American Eagle ikke forsvinner fra DFW så blir det trolig snart installert senger i stedet for benker ved gatene som betjener American Eagle flights. Ikke ta mitt ord for det ;) De er veldig glad i å kansellere og finkjemme radarbilder etter skydotter de kan bruke til å skrive Vær som Cancel-årsak. -sleipe sløvpeiser!
Overnattet på OSL en gang i tiden, type grytidlig charteravgang og ankomst fra BGO (eller var det TRD) på kvelden. Den gangen (ca. 10 år siden - eller, mer enn 10 kan det jo ikke ha vært) var det ganske mange som hang/satt/sov rundt der og ventet på innsjekk, sikkert over 100.
Geografien er ikke helt i orden der?
"Det bedste sted at snuppe én på øjet er Changi-lufthavnen i Shanghai"