PDA

View Full Version : God søndags morgen :)

oegranslo
19-07-2009, 09:05
Våknet i dag etter min lille middagshvil klokken 18 i går. Viser seg at klokka var MYE mer enn 20 når jeg våknet i dag klokken 09 :)

Jaja, er i hvertfall uthvilt til nok en dag med mye bagasje og pax på Gardermoen, og jeg gleder meg som en unge til å se 747'en til Thai!

Ha en fin dag!

LCH78
19-07-2009, 09:11
hehe.. våken er man blitt her i Manchester også.. Skal vel straks tasse ned til frokosten her på SAS-hotellet før man finner ut hva man skal gjøre :) Spotting blir det nok uansett da :)

jefi99
19-07-2009, 09:42
Godmorgen fra København. Flyver CPH-ARN-PEK-CAN i dag. Med 50 min. connection i ARN, håber jeg at SK lever op til de seneste præcisionsstatistikker :-)
Dog er CA lettet 42 minutter for sent fra PEK, så mon ikke det hele går??

sirpjalle
19-07-2009, 10:23
God morgen fra Stavanger. Da er det på tide å få seg noe frokost. Blir en tur på museet med ungene i dag, så får vi se hva degen bringer videre.

Ha en flott dag forumister :)

Someone
19-07-2009, 11:07
God morgen fra Oslo. Litt sliten etter igår, hvor jeg aldri kom oss lenger enn til Lorry....hvilket passet meg bra da det da bare var å tusle hjem de få minuttene da man hadde fått nok. Nå venter egg og bacon til frokost, en tur på Sats står på programmet og ellers blir det nok å tilbringe litt tid i sofaen idag. Ha en fin dag

AirbusTrond
19-07-2009, 11:08
God dag fra Gamlebyen! Løfbergs Lila og Søndagsavisa (forhåpentligvis uten bannskap og vold i dag) er dagens start. Deretter brønsj med Mørelaks og eggerøre. En liten spasertur ut? Et mål er også å få satt seg litt inn i Tour de France før dagens sending. Mao: En slitsom søndag :D

Oppdatering: Herregud dette Tour de France var kjedelige greier. Sovemedisin!

jcnorway
19-07-2009, 12:09
God ettermiddag (nå som klokken har passert 12) fra hovedstaden.

Her har man hatt en rolig morgen med sen frokost og litt lett surfing på nett. Surfingen resulterte bl.a. i DVD-innkjøp av sesong 1 av noen skikkelig retro tv-serier (A-Team og Airwolf;)). Så får vi se om det fortsatt faller i smak, og om man er fristet til å kjøpe de neste sesongene. Fikk både BA Miles og EB-poeng på kjøpene ^_^

Ingen store planer for dagen. Til middag blir det Tom Kha Gai og kanskje en Singha attåt :cheers:

Ha en fin søndag alle sammen!

FBU 4EVER
19-07-2009, 12:22
God dag!
Jaggu fikk jeg gjort noe listverk igår allikevel. Det første soverommet er helt ferdig og hvis det ikke regner for mye idag, så begynner jeg med å legge parkett på gulvet i den andre garderoben. Må stå ute og sage, derfor værforbehold. Ellers ikke noe på programmet idag.

LN-MOW
19-07-2009, 14:23
Surfingen resulterte bl.a. i DVD-innkjøp av sesong 1 av noen skikkelig retro tv-serier (A-Team og Airwolf;)).

KLASSIKERE!! Har A-Team selv - helt kurant!

17 behagelige i Alpharetta - vinduer er åpnet for å lufte ut litt. Deilig med litt kjølig luft.

Nå blir det frokost, så får vi se hva dagen bringer ...

BSSW
19-07-2009, 14:37
God morgen fra Toronto.

Her er man på vei til å sjekke ut før turen går noen "få" meter rett opp i CN Tower. Flyet videre går... *sjekke* ... om over 5 timer, så tidsnød føler jeg ikke at jeg har. Hvor jeg dukker opp finner man ut hvis man leser TRen min ikveld (Nord-amerikansk tid).

Ha en fin søndag forumister :)

Tommy777
19-07-2009, 19:00
God morgen fra Chicago.

Lang dag i gaar med sykebesoek til Bloomington IL igjen og rett etter retur hit ble det trippel bursdag for bla. fruen. Godt med ett par Moretti til slutt.

I dag derimot gaar ting i sakte tempo. Litt varmere enn i Atlanta, men vi har hatt samme type vaer som der nede. Og som MOW sier, deilig aa kutte AC og ha vinduer aapne.

Blir Cubs-Nationals paa TV om kort tid mens kjerringa studerer i spisestua. Deretter litt smaashopping inkludert det ukentlige stoppet paa Peet's

Bizflyer
19-07-2009, 19:45
God søndag aften fra KRS.

Her er man kommet hjem igjen fra hyttetur. Hadde et fantastisk deilig grillmåltid i går. Regnet sluttet ca kl 20, og da kom den blå himmelen frem igjen. I dag har det vært ok vær. Har til og med sjøsatt meg selv. 19 grader i vannet, som virket noe kjølig. Men det gjorde godt for fyllesyken!!

Jobb igjen i morgen, men det blir nok noen fridager til uken hvis været blir bra!

BF:cool2