View Full Version : God lørdags morgen
God morgen fra SVG, her sitter jeg og kjenner at jeg er litt trøtt. Kan ha noe med at jeg ikke har sovet i natt...
Man har fått ut BP for første leg fra SVG til FRA, men BP videre må jeg få på FRA...
Sitter her i godt selskap, en BAe 146-300, en A321 (OY-VKE), en CRJ-900 (OY-KFG), en B737-300 (LN-KKG), en B737-800 (PH-BXS) og en B737-x00 (Air Baltic). Å ja, en masse pax også...
Ha en fin dag alle sammen, uansett om du er på reise eller jobb :)
Fortsatt fredags kveld her på Embassy Suites i Washington. 23 grader og finvær her. Kom omsider fram etter flere timer med kø og rushtrafikk i New Jersey og videre inn i Delaware. I morgen blir det vel litt sightseeing i Washington, og på søndag fortsetter reisen sansynligvis til Charleston, WV.
Æsj! Seat change! 18F til 09F, 2+2 til 3+3 rett under vingen... Sitter og ser ut på 2 motorer...
AirbusTrond
18-07-2009, 09:08
God morgen fra Oslo Øst. På vei til jobb kunne jeg se at utepilsingen var godt i gang borte på Grønland. Men noen av oss må bygge landet også! Andre er på reiser - og det er nok vel fortjent!
Blir vel å sitte her til utpå ettermiddagen, så bærer det hjem til å nok en utgave av hjemmelaget børek med "bulgarsk feta", spinat og det hele. Hvis jeg ikke griller en ytrefilet, da. Er usikker nå.
FBU 4EVER
18-07-2009, 09:14
Opp før 0900 på en fridag er sjelden kost her i huset. Men det skjedde idag!
Det ble en dag på balkongen igår, ikke listmontering. Nærsnessalat og en burger dannet en utmerket avslutning på dagen. Bortsett fra en tur i butikken for å handle inn til helgen, så er det ingenting på plakaten for idag. tror jeg gir bengen i listene idag også!
Ha en fin dag.
God morgen fra Oslo. Her har man også våknet til liv. Blir litt småhandling etter frokost og ikveld kommer en kamerat innom innom så muligens vi stikker ut en tur. Ha en fin dag
jcnorway
18-07-2009, 10:36
God morgen!
Frokost om ikke lenge, og deretter skal man en tur ned til sentrum og Clas Ohlson for å kjøpe en mini skrutrekker sånn at man får oppgradert RAM'en på netbook'en... Fikk RAM-brikken i posten i går, men selvfølgelig hadde jeg ikke verktøyet for å få åpnet maskinen :rolleyes: Amatør...
Ha en fin dag alle sammen!
God morgen fra Oslo. Her har man også våknet til liv. Blir litt småhandling etter frokost og ikveld kommer en kamerat innom innom så muligens vi stikker ut en tur. Ha en fin dag
Skal du ut i kveld så anbefaler jeg paraply ^_^
AirbusTrond
18-07-2009, 11:17
Og paraplydrinker :p
Ved oppholdsvær tar jeg meg nok en øl på 2 Kokker i Brugt rett etter jobb. Shabby sted, men noen svenske servitriser ble omtalt på Dagsrevyen her en dag. Så da må man sjekke om de gjør jobben sin god nok. :colgate:
Bizflyer
18-07-2009, 12:59
God regnværsdag fra Krsand!
Her har det høljet ned fra kl 2 i natt. Og mer skal visst komme. Ifølge yr blir det værst mellom 15 og 17, så da får vi holde oss inne så lenge. Forhåpentligvis bedre etter kl 18 så aftenens grill-party kan gå nogenlunde på planlagt vis. Hadde egentlig vært greit om regnværet reiste videre før det.
Skal bli godt med grillmat og rødvin i aften, gitt! Måtte bare værgudene stå oss bi!
Nå blir det Tour De France på skjermen og noen dovne timer på sofaen! Hæææærlig det og!
BF:cool2
Skal du ut i kveld så anbefaler jeg paraply ^_^
Gledesdreper :angry:
G'ettellerannet fra Maura. Her blir det å dytte litt gressklipper, før en etterhvert finner vegen mot hovedstaden. Får håpe kvelden ikke blir for fuktig :rolleyes:
Glad ettermiddag fra det våde Sørland. Etter en uke med knallvær måtte det jo si stopp, og i dag blåser og regner det noe infernalsk her nede. Skulle komme 50-60mm i løpet av dagen. Fordelen er at det blir fart i bekken på stranden så Prinsessen og jeg kan bygge demninger igjen! Sitter her på en treeeeeeg EDGE-linje på mitt mobile "bredbånd" og forsøker å laste ned en ukes ubesvarte mails - og når markedsavdelingen sender fine power-points på grensen til den tillatte maksstørrelsen på mails, ja da blir det propp i systemet. Men, det var bra å gjøre det nå - og tips til meg selv: ikke vente en uke til neste gang. Ser at kollegene i "Apburen" i STO har begynt å våkne etter litt ferie, så det kan jo hende det dukker opp mails man må lese - tross sommerferie.
Lite spotting her nede, selv om det går en og annen Helidoc over hytta, og vi har observert et par sjøfly, en lavtflygende Hercules (selvsagt forsvant den på andre siden av Lyngør) og to F-16. Ingen Broussard eller Dakota, som vi ellers pleier å se. Om noen sjøflygere har tenkt seg nedover hadde jeg satt stor pris på en lowpass vest for Lyngør og Askerøya
God ettermiddag fra Oslo. Stod opp tidlig i dag og unnagjorde en treningsøkt på Elixia. Senere i kveld blir det tennisspilling. Planene for kvelden er ikke lagt, men det blir nok rolig.
Glad ettermiddag fra det våde Sørland. Etter en uke med knallvær måtte det jo si stopp, og i dag blåser og regner det noe infernalsk her nede. Fint at du brukte opp finværet da CK! :angry::cool:. Skal ned til Kragerø i morgen og værmelding sier vel elendig vær resten av uken. Menmen, overlever nok. :p
Ha en fin dag videre forumister.
God ettermiddag fra YUL, her sitter jeg og venter på neste flight. Som går til YYZ. Fortsettelse på TR skal jeg nok klare å få til ikveld når jeg er kommet meg inn på hotellet.
Speedy: Takk for redigeringen på post #3. Var litt irritert da jeg ikke fikk det sete jeg hadde sjekket inn på... Det setet eksisterte ikke... men men, mere kommer i TRen
Ha en fin kveld forumister :)
G'aften fra Atlanta. Her har vi vært på slektstreff i dag - alltid morsomt å være 'skummel utenlandsk sosialist' på slike evenementer, men man får gjerne folk på gli når jeg forlanger svar på hva som er feil med gratis helsetjeneste, fri tannlege for barn, fem uker ferie osv osv ... Skremselspropagandaen til Cheney fungerer fortsatt utmerket.
Mye god 'southern cooking' og store mengder 'sweet tea' (iste) gjør at magen er full til langt utpå søndagen, tror jeg ...