View Full Version : God Tirsdag Morgen
sirpjalle
14-07-2009, 06:45
Da var en ny dag i gang! Kaffekoppen er på pulten og forumet må leses litt og.
Igen spesielle planer for dagen, men jeg vil tippe kvelden går til spyling av hus slik at det kan males til helgen. :)
Vel, ha en fin dag forumister :)
God morgen fra Osl
kaffen er straks klar, blir vel en fin arbeidsdag i dag dog tungt vær.
God morgon frå Trondheim!
Stilt og roleg på kontoret. Det er ferietid. Må gjennom dagens oppgåver også ;)
Ha ein fin dag alle saman!
God morgen fra Oslo. Ble en svært hyggelig avften på Beer Palace igår. Foreløpig grått ute, men ryktene vil ha det til at det skal lette ettervhert. Mye å gjøre på jobben og det blir en liten polferd på vei hjem for å hente noen bestillingsvarer. Etterhvert skal også herr Savipix dukke opp, før det blir å komme seg ut på Sjøflyhavna. Ha en fin dag :cheers: :)
Go morn ja. Trondheim hilser igjen :D
Jobb i fellesferie er deilig, rolige dager.....
God morgen fra sentrum av Oslo. Sov en time ekstra i dag, så er ikke så trøtt i trynet som jeg bruker å være om morran. Jeg trodde det var ferietid i Norge jeg, men her på jobben er det omtrent stikk motsatt. Veldig mye mer å gjøre enn vanlig på denne tiden, men det er vel kanskje et positivt tegn :)
I kveld blir det å få med seg denne mye omtalte "The Hangover" på Ringen Kino. Ser frem til den! :)
Ha en god dag alle forumister :)
God morgen fra beste vestkant. Solen skinner selv om det er grått både her og der. Kaffen er klar og det blir litt rolig jobbing i dag også før turen går til FBU. Ha en fin sommerdag alle sammen.
God morgon från OSL!
Super tur øver i eco flex på sk481. Om någon ær på OSL och har lust på en kaffe under dagen skicka ett SMS på +46706011288.
Sen bær det av till Four Seasons OSL ak Someone innan FBU och Scanairmøtet væntar. Ha en strålande dag!
G'morgen fra Asker. Her går turen inn til Oslo, hvor jeg skal daffe litt rundt og gjøre litt småshopping før turen går ut til Sjøflyhavna. Skulle noen være downtown i ettermiddag og ha lyst på en kaffe eller en prat, er nummeret 9036 7050.
God morgen, ikke så farlig å jobbe når mange har ferie og været ikke er mye å skryte av. Det er ustabilt værmessig i hovedstaden for tiden. Det varsol på dagen igår, men det bøttet ned på kvelden, og joggeturen ble skrinlagt. Grått idag også. God dag ønskes alle forumister.
Bizflyer
14-07-2009, 09:51
Her i sør begynte dagen grått, men det begynner å klarne litt opp, så jeg håper på en super dag! Vurderer å ta fri fra etter lunsj og komme meg ut i skjærgården! Det er aldri feil på en deilig sommerdag!
Ellers får dere ha en feiende flott aften på Sjøflyhavna kro i aften! Skulle gjerne ha vært der! Forventer rapport med bilder! ;)
BF:cool2
Særdeles lite liv her i butikken denne tirsdags formiddagen. Men skal vel få tiden til å gå allikevel (les: lese litt på forum, og utøve andre diverse nettbaserte aktiviteter)
Etter jobb bærer det ned til havneområdet i Arendal for å ta Class1-båtene som skal konkurrere her til helgen i Norwegian Grand Prix i et nærmere øyesyn. Foreløpig er det bare Qatar og Victory båtene som er på plass. :-)
jcnorway
14-07-2009, 10:00
God formiddag fra hovedstaden. Her begynner det så vidt å lette etter en noe overskyet morgen. Yr.no melder om strålende vær og temperaturer på rundt 20-tallet i ettermiddag, noe som passer Scanair-treffet meget godt :)
Tusler fra jobb ca kl 16, så da blir det å finne på hva man skal gjøre i tiden fram til kl 18. Forslag? :rolleyes:
Ha en flott tirsdag alle sammen!
God formiddag fra Mosjøen hvor sola fortsetter å skinne ned på oss. Den som bare hadde hatt friiiiiii og kunne vært ute i sola.
Vurderer seriøst takterrasse på WIAS HQ nå . . . :cool:
Ha en flott dag alle sammen, og kos dere på Scanairtreff
E!
FBU 4EVER
14-07-2009, 10:47
Tidlig opp og avsted til CPH. Idag blir det sete 0A til EWR. Skulle noen forumister befinne seg i New york/ Jersey City-området, så er tlf. +47 97 19 18 42.
Ha en fin dag.
Tusler fra jobb ca kl 16, så da blir det å finne på hva man skal gjøre i tiden fram til kl 18. Forslag? :rolleyes:
Jeg og Savipix stikker fra Bislett Four Seasons rundt 17:20 i retning FBU, og er bare å bli med. Kjeder du deg og er øltørst er det også mulig med servering hos meg fra 16:30
jcnorway
14-07-2009, 11:40
Jeg er nok mer sulten enn øltørst på den tiden, så jeg tipper jeg reiser litt tidligere til åstedet for å få meg litt fast føde. Bislett Four Seasons får jeg teste ved en senere anledning :p
God formiddag
En rolig dag, men planlegging av permisjon etc. Nå blir det en liten tur ut for litt lunch og hygge med familien før hyggen videreføres på FBU i ettermiddag og kveld.
Ha en trivelig dag
S
God tirsdag fra FedEx.. Noen skumle skyer lurer på OSL, men man kan da se blå himmel også. De som skal ut å kjØLe seg ned på Sjøflyhavna i kveld får kose seg, så skal jeg prøve så godt jeg kan å la være å tenke på dere oppi pakkehaugen ;). Hva med å få til et lignende treff på en lørdag en gang?
Nuvel, en flott tirsdag ønskes forumfolket.
Bizflyer
14-07-2009, 13:00
Jeg er nok mer sulten enn øltørst på den tiden, så jeg tipper jeg reiser litt tidligere til åstedet for å få meg litt fast føde. Bislett Four Seasons får jeg teste ved en senere anledning :p
Tror du ikke Bislett Four Seasons har egen restaurant med en omfattende meny du kan velge fra??:colgate:
Og med dette stikker jeg fra jobben for en deilig ettermiddag på hytta med deilig grillmat og coca cola da det må kjøres bil idag ettersom ungene er med!:o:cry:
BF:cool2
God dag. Ferien startet for et par timer siden, så jeg blir off-forum frem til mandag. Så da så ;)
AirbusTrond
14-07-2009, 14:28
Så noen jenter i sommerkjoler ute i gata nettopp, så jeg antar at det er varmt og fint ute. På tide å komme seg av gårde på jobb. KjØLig drikke får vente til i morgen, så sant ikke alt drikkes opp på FBU i aften. Enjoy!