PDA

View Full Version : Retro på retro....

Someone
13-07-2009, 18:21
http://www.airliners.net/photo/Aeropostal/Douglas-DC-9-32/1552574/L/

Venezuelanske Aeropostal har kommet med en retrojet i forbindelse med 80års-jubileet.....og man kan også hevde flyet det er malt på også er retro:p

KennethGS
13-07-2009, 18:36
Det var veteranflyet sitt det... :p

ThomAAs
13-07-2009, 19:40
Ja de liker gamle travere der borte. Men med tanke på olje prisen i Venezuela så kan man jo fly med slikt matriale :)

Og ja jeg likte den jeg :)

ThomAAs
13-07-2009, 19:41
Ja de liker gamle travere der borte. Men med tanke på olje prisen i Venezuela så kan man jo fly med slikt matriale :)

Og ja jeg likte den jeg :)

Tertit54
13-07-2009, 20:49
Herregud, flyr de holkene der fremmdeles ???
Et lag med ny maling og "retro" look får ihvertfall ikke meg inn i et fly i Sør-Amerika:drunk:

Gunnar
13-07-2009, 22:13
Nesten så man må ta seg en spotte-tur til Sør-Amerika... Eller muligens Afrika?

Jeg er nok lit usikker selv også på hvorvidt jeg ville gått ombord i et fly der nede, ja, men da først og fremst for vedlikeholdets del...

Blubird
13-07-2009, 23:18
Herregud, flyr de holkene der fremmdeles ???
Et lag med ny maling og "retro" look får ihvertfall ikke meg inn i et fly i Sør-Amerika:drunk:

Fornuftig utsagn. Du vil kanskje bli overrasket over å lese at majoriteten av de siste mest omfattende ulykkene innen sivil luftfart har skjedd i det vi liker å kalle "vestlig luftfart" og "trygge forhold". Vi har både Colgan Air, Turkish og Air France friskt i minne, i tillegg til en liten håndfull SAS-maskiner for litt lenger tid tilbake.

Men det var litt off topic.

Feiende flott maskin faktisk! ;)

LN-MEH
13-07-2009, 23:33
Javisst det var en flott maskin og det var fargene også. Hadde gjerne reist med den jeg hvis man nå skulle dra ned til Sør-Amerika!:up: