View Full Version : Retro på retro....
http://www.airliners.net/photo/Aeropostal/Douglas-DC-9-32/1552574/L/
Venezuelanske Aeropostal har kommet med en retrojet i forbindelse med 80års-jubileet.....og man kan også hevde flyet det er malt på også er retro:p
KennethGS
13-07-2009, 18:36
Det var veteranflyet sitt det... :p
Ja de liker gamle travere der borte. Men med tanke på olje prisen i Venezuela så kan man jo fly med slikt matriale :)
Og ja jeg likte den jeg :)
Ja de liker gamle travere der borte. Men med tanke på olje prisen i Venezuela så kan man jo fly med slikt matriale :)
Og ja jeg likte den jeg :)
Tertit54
13-07-2009, 20:49
Herregud, flyr de holkene der fremmdeles ???
Et lag med ny maling og "retro" look får ihvertfall ikke meg inn i et fly i Sør-Amerika:drunk:
Nesten så man må ta seg en spotte-tur til Sør-Amerika... Eller muligens Afrika?
Jeg er nok lit usikker selv også på hvorvidt jeg ville gått ombord i et fly der nede, ja, men da først og fremst for vedlikeholdets del...
Herregud, flyr de holkene der fremmdeles ???
Et lag med ny maling og "retro" look får ihvertfall ikke meg inn i et fly i Sør-Amerika:drunk:
Fornuftig utsagn. Du vil kanskje bli overrasket over å lese at majoriteten av de siste mest omfattende ulykkene innen sivil luftfart har skjedd i det vi liker å kalle "vestlig luftfart" og "trygge forhold". Vi har både Colgan Air, Turkish og Air France friskt i minne, i tillegg til en liten håndfull SAS-maskiner for litt lenger tid tilbake.
Men det var litt off topic.
Feiende flott maskin faktisk! ;)
Javisst det var en flott maskin og det var fargene også. Hadde gjerne reist med den jeg hvis man nå skulle dra ned til Sør-Amerika!:up: