View Full Version : God Søndag..
SudCaravelle
12-07-2009, 08:07
Da er jeg så frekk og starter denne tråden da jeg bla Pappa i går...
:nor:nor:nor:nor
Har vært hjemme og sovet litt nå, men gleder meg som en unge til å dra opp på sykehuset til mor og datter.... Dette er sprøere enn jeg hadde trodd :)
Fødselen gikk bra, men litt skummelt var det jo til tider..:)
Gratulerer så masse Sudcaravelle...
Det er nok det største av alt gitt...
God morgen folkens...
Nå er bilen pakket og Bergen venter på oss på andre siden av fjellet med en stopp på tropicana badeland på Gol... I morgen kveld går vi på m/s Richard With for ett 4 dagers cruise opp norges kyst medd stopp i Tromsø... Bilen blir med på ferden så fredagskvelden skal vi være fremme i Alta hvor vi skal bli noen dager :-)
Ha en flott ferie alle sammen....
God morgen..
Gratulerer så mye SudCaravelle..
Det er nok helt klart den største opplevelsen man kan være med på, glemmer aldri dagen da mine kom til verden...
:nor:nor:nor.
Imorgen settes kursen mot Danmark med SuperSpeed 2, så skal man nyte 10dager i Danmark..
:DEN
Gratulerer SudCaravelle!
:nor http://www.3dflags.com/art/comps/usatx01/3dflags_usatx01-0002a.gif
Gratulerer SudCaravelle! :nor :nor :nor
Her blir det meste av dagen brukt til og spotte på ENZV.
Northrider
12-07-2009, 09:54
Gratulerer så mye SudCaravelle:nor:nor:nor
God morgen fra KRS. Overskyet og direkte kaldt. Nå blir det 8 timers arbeid på den lokale Jokern, før vi ringer diverse kontakter og avtaler solo-sjekk til PPLen. :)
Tertit54
12-07-2009, 10:33
Da er jeg så frekk og starter denne tråden da jeg bla Pappa i går...
:nor:nor:nor:nor
Har vært hjemme og sovet litt nå, men gleder meg som en unge til å dra opp på sykehuset til mor og datter.... Dette er sprøere enn jeg hadde trodd :)
Fødselen gikk bra, men litt skummelt var det jo til tider..:)
Gratulerere med baby. Ikke at det spiller noen særlig rolle da, men kunne du antyde hvilket kjønn det ble ??:D
På Hamar er det overskyet og dagen må tilbringes litt bak gressklipperen og litt på Briskeby( hvor Notodden skal "til slakt" ):lol::lol:
God søndag og gratulerer med ny verdensborger! Ikke store planer i dag annet en at jeg en eller annen gang må forberede en liten jobbsak til i morgen. Håper gråværet slipper taket, men tviler litt på det.
Har vært hjemme og sovet litt nå, men gleder meg som en unge til å dra opp på sykehuset til mor og datter....
Gratulerere med baby. Ikke at det spiller noen særlig rolle da, men kunne du antyde hvilket kjønn det ble ??:D
Jeg tipper hunkjønn :lol:
SudCaravelle
12-07-2009, 10:40
Du er rene Hercoule Poirot du Discus ;)
Takk for fine gratulasjoner.. Da reiser jeg opp på sykehuset til den nye familien :)
God morgen fra Oslo. Hmmm ikke hver søndag jeg våkner opp helt utvilt:p Her er det endel hus- og administativt arbeid som må gjøres idag. Holder været seg så er også planen å få seg en løpetur, hvis ikke blir det inn på Sats. Min trip report fra USA har jeg også som mål å få ferdig idag. Ha en fin dag
Og grattis til SudCaravelle :nor
Tertit54
12-07-2009, 11:00
God søndag og gratulerer med ny verdensborger! Ikke store planer i dag annet en at jeg en eller annen gang må forberede en liten jobbsak til i morgen. Håper gråværet slipper taket, men tviler litt på det.
Jeg tipper hunkjønn :lol:
Herregud , jeg må kjøpe meg nye briller :D, eller slutte å drikke:drunk:
FBU 4EVER
12-07-2009, 11:17
[/COLOR]Herregud , jeg må kjøpe meg nye briller :D, eller slutte å drikke:drunk:
Eller ikke være så opptatt av foppal!:D
Gratulerer SudCaravelle!
Det er overskyet og utrygt for regnbyger her på Nærsnes. Snart lunsj, så får man vel se og få pellet seg ut en tur før husarbeidet begynne.
Ha en fin dag.
AirbusTrond
12-07-2009, 11:35
God morgen fra Gamlebyen. Graturerer med datteren, SudCaravelle!!
Overskyet var vel ikke helt etter yr.no sine skisser i går, men greit nok, da slipper man å vurdere parken som et blivende sted. Streng tatt burde man komme seg opp til Åråsen for å få se litt sikkelig fotball, men kjenner jeg meg rett blir det med tanken.
Gratulerer til SudCaravelle!
Her begynner man også å nærme seg uthvilt etter en dobbel arbeidsdag i går...
jcnorway
12-07-2009, 11:53
God søndag formiddag fra hovedstaden og gratulerer, SudCaravelle!
Her er frokost inntatt og man har ingen planer bortsett fra å slappe av :) Ble vekket av skingrende måkeskrik i dag morges. Av en eller annen grunn er det en god del måker i nabolaget for tiden :angry:
Ny arbeidsuke står for døren, men nå som majoriteten har tatt ferie, så blir det forhåpentligvis en rolig kommende uke. På tirsdag er det også et Scanair-treff på planen.
Ha en finfin søndag alle sammen!
Gratulerer SudCaravelle!! Si farvel til nattesøvnen for noen måneder! :p
God morgen fra Asker. Kom meg ned fra Mosjøen på skarp rute eller bedre, og bidro til at SAS kabinfaktor for juli trolig må bli rekordhøy. Og høy nok til at SAS neppe blir valget over Atlateren på veien hjem ...
Hadde plutselig svart og død mobiltelefon i går kveld - kun med et illevarslende blinkende rødt lys .. tydeligvis noe softwarefeil, så fant en metode på nettet til å reinnstallere denne, så nå er vi heldigvis tilbake igjen. Dessverre uten alle kontakter og bilder .. bl.a. noen veldig artige jeg tok på FBU i går - men disse kan jeg rekonstruere.
Hacket for å bruke telefonen med norsk simkort virker heldigvis fortsatt fortsatt, så det slipper jeg ihvertfall å ta på nytt ...
Concorde
12-07-2009, 12:38
Gratulerer SudCaravelle!
Andreas; ble nesten Sjøflyhavna på meg igår også, men valgte en restaurant i byen istedet med pilotene på CO som reiste idag. Merkelig hvor mye det er mulig å vise av Oslo på en kveld!
Bizflyer
12-07-2009, 12:46
God søndag og grattis til den nybakte far! :nor
Har fått en deilig natts søvn. Flott med 10 timer i drømmeland en gang i mellom! Desverre er det overskyet her sør i dag, og tiltakslysten er fraværende. Så det blir nok bare en dag hjemme rundt tipien.
Arbeidsdag igjen i morgen, men jeg håper på godvær så jeg kan ta noen feriedager innimellom. Nevnte jeg at det smakte deilig med øl i går kveld? Det er nok derfor jeg drikker!
BF:cool2
Gratulerer til SudCaravelle fra meg også :nor
Måtte en tur på kontoret, men temperaturen er av en slik karakter at jobbingen etter alt å dømme avsluttes med et par kaldøl sånn litt utpå (dvs. så tidlig som mulig) ettermiddagen :D
Gratulerer SudCaravelle :nor
Her i Egersund så skjer det lite. Overskyet, men heldigvis ikke noe regn (enda...), temp ok, men ikke noe å rope hurra for.
Ha en fin dag forumister :)
Fredriksen
12-07-2009, 15:17
Gratulerer så mye SudCaravelle :nor
Ja, da var helga over dessverre. Skal på jobb i natt..:(
G'søndag fra Maura. Her vant jeg akkurat konkurransen "Hvor lenge kan man sove?"..Hurra! Har akkurat feiret med et par speilegg.
Gårsdagskvelden ble forøvrig vellykket, med Brüno på kino, og den beste biffen jeg kan huske å ha smakt. Indrefilet med gorgonzola-ost, på et sted kalt Baldoria på Grünerløkka.
Kvelden ble etterhvert avsluttet med å bl.a. observere en noget beruset person som ikke gadd å gå rundt da han skulle fra en perrong til en annen nede på Oslo S, og en drøss med vektere og tom. er par politi som nærmest innvaderte opptil flere perronger. Om det var pga. tidligere nevnte sporkrysser, vet jeg fatisk ikke..
Edit: Glemte nesten å gratulere SudCaravelle :nor :nor
Bizflyer
12-07-2009, 16:26
Hvordan var filmen, Martin? Noe å se?
Hvordan var filmen, Martin? Noe å se?
Jeg syntes hvertfall det.
Bizflyer
12-07-2009, 16:44
Ble det noe Solo Super?;)
Ble det noe Solo Super?;)
Nei..
Det ble en Cola mens jeg ventet på toget fra OSL, Pepsi til maten, Pepsi og en slags juice (noe greier de stod og delte ut ved inngangen til salen) på kinoen, og en Sprite til på trikken ned til Oslo S igjen.
Noe mer du lurte på? ;)
FlightDeck
12-07-2009, 22:53
God kveld fra Oslo. Vi har hatt tyskere på besøk hele helgen, og det har vært veldig vellykket! Nå nyter jeg noen kalde øl mens jeg leser de gode rapportene som både Bizflyer og Someone har lagt ut. Takk!