PDA

View Full Version : Innsjekk i CPH - domestic

VC-10
11-07-2009, 20:03
Om et par uker skal jeg reise innenriks i Danmark med SK (CPH - AAL).
I den forbindelse lurer jeg på om jeg har tilgang til terminal 3 også når jeg reiser innenriks. Spør for å planlegge hvor god tid jeg skal beregne i forbindelse med å legge inn spottetid. Dersom jeg kun har tilgang til terminal 1, er det vel ikke noe særlig å se derfra!

:DEN VC-10

JoeW
11-07-2009, 20:14
Checkin er terminal 1, men gatene og "innsiden" er den samme - og du har i så måte tilgang til alle pirene (unntatt non-schengen) ved innenriksbillett. Dog er det et stykke å gå fra innlandsgatene ytterst på A-piren og til "terminal 3". Hva tenkte du spesifikt på?

VC-10
11-07-2009, 22:32
Takk for svar, og forresten fant jeg akkurat svaret i en post fra deg tidligere JoeW. Da møter jeg opp i god tid slik at jeg får litt tid med kameraet i T2/3 før jeg boarder CRJ900 til Ålborg!

;) VC-10

Terminal3
12-07-2009, 08:39
Checkin er terminal 1, men gatene og "innsiden" er den samme - og du har i så måte tilgang til alle pirene (unntatt non-schengen) ved innenriksbillett. Dog er det et stykke å gå fra innlandsgatene ytterst på A-piren og til "terminal 3". Hva tenkte du spesifikt på?

Hvis du vil kan du også sagtens gå ud i non-schengen (finger C og D) - blot du har pas med. Det er kun pas der bliver tjekket ikke boarding pass. Det tager ca. 20 min. i rask tempo at gå fra Terminal 1 til D-fingeren.