PDA

View Full Version : 405 Normenn innesperret i varmt fly!

Tertit54
10-07-2009, 11:28
Ser ut til at Thomas Cook og DK810 i natt er "synderen" her.
Som vanlig dårlig infomasjon og lite hjelp fra reiseselskapet!!
Les mere i VG.

En nordmann segnet om etter å ha sittet i et fly uten aircondition i over en time.

Det var like etter midnatt at 405 norske turister skulle returnere fra den tyrkiske feriebyen Antalya. Flyet tok aldri av fordi teknikerne fant en feil med luftekanalen inn til motoren, noe som førte at klimaanlegget ikke fungere som det skulle.

http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=568070

Dette må jo være en A330 og flyet skulle vel ut til Palma i dag morges som DK825

LN-AØR
10-07-2009, 11:40
Vedlig kjipt for PAX. Hørtes ikke behagelig ut. :o Men 405 hørtes jo voldsomt ut!?

Dette må jo være en A330 og flyet skulle vel ut til Palma i dag morges som DK825 Stemmer nok det. Var førøvrig OY-VKH som skulle/skal fly DK810.

LN-FHU
10-07-2009, 11:47
Holy macaroni VG.......

KRIGSTYPER i avisa igjen.......

Selger godt på disse. Forbanna tøv spør du meg, og like tullete er disse som stiller med mobilbilder av seg selv .... Ha ha ha---tullinger :drunk: :drunk:

Eneste jeg føler med er de med småbarn - voksne KAN ta vare på seg selv, men det ser ikke slik ut ifølge VG......

Blubird
10-07-2009, 11:47
Charterferie på sitt beste.

runethomas
10-07-2009, 11:57
Holy macaroni VG.......

KRIGSTYPER i avisa igjen.......

Selger godt på disse. Forbanna tøv spør du meg, og like tullete er disse som stiller med mobilbilder av seg selv .... Ha ha ha---tullinger :drunk: :drunk:

Eneste jeg føler med er de med småbarn - voksne KAN ta vare på seg selv, men det ser ikke slik ut ifølge VG......

Ærlig talt. Her er det snakk om personer som har kollapset. Det var det varmen i flyet, ikke VG Netts "krigstyper" som forårsaket.

Tydeligvis har Ving innkvartert PAX på 5-stjernershotell i natt, altså før VG Nett snakket med noen av dem. Jeg vil ikke tro Ving gjorde dette for moro skyld.

Dessuten, sist jeg sjekket, var VG Nett gratis. Altså selger de ikke et eneste eksemplar av noen ting som helst med dette oppslaget...

Discus
10-07-2009, 11:58
Skal vi som vanlig holde oss til fly og ikke avisdiskusjoner?

MD11
10-07-2009, 12:02
Helt enig med LN-FHU, denne utviklingen med pr. kåte folk som tar bilder av seg selv og sender inn til avisene er helt idiotisk.

KennethGS
10-07-2009, 12:04

Hmmm... Det er nok ikke lett å ta vare på seg selv bestandig, når man "blir tatt vare på" av andre.

http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.6690347

Noen prøvde å få hjelp fra personalet som ventet på andre siden av døren, men da de prøvde å gå ut ble de holdt igjen. Stemningen i venterommet ble da svært opphetet, da det var ingen som forsto hvorfor de ble holdt igjen i det rommet.

Du leker med livet når du prøver å holde igjen 400 mennesker mot sin vilje... :drunk:

Charterferie på sitt beste.

Tsk.. Hva vet vel du om det? :rolleyes:

SudCaravelle
10-07-2009, 12:09
Dessuten, sist jeg sjekket, var VG Nett gratis. Altså selger de ikke et eneste eksemplar av noen ting som helst med dette oppslaget...

? Selvfølgelig tjener VG på dette, de er jo ikke født i går. De får annonse kroner etter antall klikk (sist jeg sjekket).

I alle fall er det kjipt for de yngste, men enig med disse MMS D-kjendisene for tiden er litt pinlig.

Someone
10-07-2009, 12:16
Minner om Discus sitt innlegg lenger opp! Diskuter saken, ikke pressen. Det finnes det egne tråder på!