View Full Version : Glad fredag morgen
Endelig fredag og endelig klar for avreise til Italia. :ITA Kroppen er nå kick-startet ved hjelp av en strek Lungo fra nespresso - om en liten time er det avreise fra heiemn. Ha en flott fredag du også!
Ja god fredag til alle som har faatt det allerede! Her har jeg sitti og nytt en kald Landshark mens jeg har sett pa lynet utenfor Florida kysten.
Fredagen kommer til aa bli benyttet til lesing av FAA reglement og annet go-trivia som trengs for en FAA CPL..
Haaper alle faar en flott fredag!
Fredriksen
10-07-2009, 05:34
Ahh, endelig fredag og helg! Er på nattskift og venter nå bare på at klokka skal bli 7, så er det hjem og sove til kl 15. Ha en fin dag alle sammen!
Ja, så var feriens siste helg kommet. Til uka begynner nok et semester på Universitetet... :rolleyes:
sirpjalle
10-07-2009, 06:33
God morgen fra Forus!
Da var atter en ny dag godt i gang. Kaffe må man jo og ha påfyll av.
Blir en tur til fjells i dag, med retur på søndag.
Vel, ha en fin dag forumister! :)
God morgon frå Trondheim!
Faktisk tilbake til normalen her i dag -altså normalt "vestlandsver" -vind, regn, kjølig. Ellers nærmar det seg helg, bare å gjera dagens oppgåver :)
Ha ein fin dag alle saman!
God morgen fra Oslo. Siden det er sommer og fredag så blir det å kjøre litt casual på jobben idag. Etterpå blir det trolig ut å ta noen øl eller ti med noen venner, hvis ikke blir det å kjøpe med noe godt å spise på vei hjem fra jobb. Ha en fin dag og god helg :cheers:
God fredag fra Helsingfors.
Beställer just biljetter till OSL för Måndag. Skall vara trevligt att komma över (men dock för ett par möten bara).
Veckoslutet kommer att bestå av att bygga hus. Takstolarna är redan upp och väntar!
Go morn fra Trondheim igjen
Regnbyger og kjøligere vær. Brrrrr trøndersommern er kommet.....:(
Men det gjør ikke noe...det er FREDAG.....:D :D :D
Ønsker alle forumister en flott dag over det ganske land :nor :nor :nor
God morgen - ser ut som at sumaren går mot slutten her i Mosjøen også - men i morgen forflytter jeg meg til Oslo, så kanskje finværet blir med meg?
Sitter med en kopp full av Peet's kaffe og våkner langsomt. Skal jobbe kvelden, så formiddagens målsetning er å fullføre boken jeg leser.
God fredda! Fikk nettopp beskjed om at det blir en tur til Zürich mandag 20. eller tirsdag 21. juli for et par daregs jobbing der nede. Skal prøve å få booket ihvertfall én vei med Swiss. Lenge siden jeg har fløyet med de folka.
Ellers blir det en rolig helg, med en del indretjeneste har jeg skjønt, grenser for hvor lenge ting kan skure og gå...:p
God Morgen fra Sandnes her er det overskyet men varmt og helgen skal brukes til og spotte på sola.
ClassOne
10-07-2009, 09:26
God morgen fra Haugesund, foreløpig et par skyer, men det er meldt lettere utover dagen :)
Siste dag før 4 ukers ferie, det kan fort bli noen flasker som inneholder en fantastisk god blanding av vann, malt. humle, gjær osv :)
God helg folkens
AirbusTrond
10-07-2009, 10:04
Glad fredag fra Gamle Oslo. Tidlig oppe pga Ringerike Liftutleie, som har leid ut en lift til gården over gata. Fyren som stod oppe på plattformen der brydde seg ikke om at det ulte og hylte i alarmene da han stod høyt oppe. Ingen konsekvenser for ham, men konsekvenser for min søvn. :angry:
Nuvel, Löfbergs Lilla i koppen i dag, som ikke skal brukes til noe spesielt. Kanksje man skal hente fram klisjeen: Være turist i egen by? Hva nå dette måtte innebære - øl på Saras Telt? :lol:
Bizflyer
10-07-2009, 10:08
TGIF!!!
Vel, egentlig er jubelen for det begrenset til at det er 2 fridager foran meg! For dagen i dag består av 2x jobbing. Ingenting er som en 16 timers dag!! Men i morgen satser jeg på hyttetur med grilling og mye godt i glassene. Selv om meteorolygen melder ustadig vær. De har jo heldigvis tatt feil før, så jeg satser på go'vær!
Så får vi se hva neste uke bringer! Er i den heldige situasjonen at jeg kan ta ferie litt innimellom når man har noe på programmet og været er bra!
BF:cool2
øl på Saras Telt? :lol:
Kombinert med en overpriset og dårlig måltid også? Gjerne kombinert med en spasertur fra Oslo S til Karl Johan! Da er du skikkelig turist
Utflyttet
10-07-2009, 12:30
Morn morn fra avdeling vest. Her begynner vi å komme i normal rutine, og i dag skal det pakkes to pakker som Martin kan få leke med, og så skal noen ukers klesvask ordnes med.
-A
Utflyttet
10-07-2009, 15:08
For de som skulle kjede seg:
http://www.mojanorwegia.pl/component/option,com_seyret/Itemid,198/task,videodirectlink/id,26/
-A
AirbusTrond
10-07-2009, 15:24
Hehe. Trodde foreldre som gir barna sine hvitt brød blir skutt, jeg. Ellers er det nok slik det er.
Saras telt ble beskuet fra trikken - et sørgelig syn. Ellers nøyde jeg meg med å beskue turister, særlig japser som tok bilde av ene veggen på Nationaltheatret fra utsiden... Ellers ble det innkjøp av Salma, Liereple på flaske og en 10-på-topp-Rio.
Tommy777
10-07-2009, 18:35
God formiddag fra Chicago. Hjemmekontor i dag. Overskyet, men varmt.
Meget vellykket jobbuke saa vi tar helg om 27 minutter saa faar andre mase paa vaar Indiske subsidiary som ikke klarer aa levere LLC paa tid.
Intet interessant paa tapetet i helga, faar besoek av en kompis fra Oslo som skal paa Accenture boot camp i St. Charles, ankommer loerdag med KLFjoes (dog i Biz) saa da blir det vel ett par kalde paa loerdagskvelden. Maa lade opp batteriene for aa starte en heavy reiseuke paa mandagsmorran med foerste flight kl 0600... Good times..
AirbusTrond
10-07-2009, 19:45
Hm. Skulle gjerne hatt et mat&vin-forum her inne, slik FBU4EVER antydet en gang. Jeg maser igjen! Uansett. Genial mat i aften:
Børek! Ferdig Tine pizzadeig. Hvitløk og rødløk surres i litt olje, så tilsettes fersk spinat, surr til den faller sammen. Legges opp på halve pizzadeigen (som fra før er delt i to). Deretter legger man på rause skiver med fetaost (eller tilsvarende - jeg brukte av et kjempestykke Bulgarian White Cheeese, flybåret fra Sofia - mye billigere og minst like godt til dette!). Deigen brettes over, og pensles med egg i kantene for å få det til å holde sammenn. Litt olje over det hele. Stekes til gylden og la hvile 20-30 min, til lunken.
Til dette drikkes gjerne en Rosaura rosévin. Meget perfekt snacks, enten man ser TV og sitter med PCen i fanget (som i dag), eller om man har gjester som skal ha noe snacks i farten. Perfekt til en god fotballkamp. Og det blir vel en stund til, ettersom AaFK nettopp var vist som TV-kamp.
Bizflyer
10-07-2009, 20:45
Hørtes jo godt ut! Kanskje du kan invitere til fly&vin&børek hjemme hos deg? :colgate:
BF:cool2
AirbusTrond
10-07-2009, 20:56
Stående fly&vin&børek-buffet på 60 kvm i så fall. :colgate:
Lettere å prøve dette selv. For 850 kr kommer man tur/retur Varna 18. august. Da kan man ta med nevnte ost (sjekk Reiseforumet). ;)