PDA

View Full Version : My airfare secrets - seriøst eller bare svada?


gardkarlsen
08-07-2009, 16:04
Hei

Noen andre som har vært innom http://www.bargainpricedairfare.com/index.php ? Han prøver å selge en bok som avslører "alle hemmelighetene" til flyselskapene og dermed skal man være i stand til å spare masse penger. Er det noen som har sett denne boken? Er det bare tull og tøys?

Bizflyer
08-07-2009, 16:39
Spurte Tommy777 om han visste noe for en stund siden, og ifølge ham var det en mye bedre ide å bruke pengene på øl! Så det gjorde jeg!:drunk:

Skål!!

BF:cool2

view
08-07-2009, 17:16
Spurte Tommy777 om han visste noe for en stund siden, og ifølge ham var det en mye bedre ide å bruke pengene på øl! Så det gjorde jeg!:drunk:

Skål!!

BF:cool2


Hehehe, det høres ut som Tommy :lol:

Molinari
08-07-2009, 18:44
Eneste hemmeligheten er vel at han tjener penger på å fortelle selvfølgeligheter.....

cjobakk
08-07-2009, 19:05
Joda, jeg kjøpte den for å ha noe å lese som tidtrøyte, passet bra sammen med øl.
Ikke verdt pengene tror jeg.

Tommy777
08-07-2009, 19:25
Eneste hemmeligheten er vel at han tjener penger på å fortelle selvfølgeligheter.....

ding ding ding!!! :9::9:

Discus
10-07-2009, 13:08
.... Han prøver å selge en bok som avslører "alle hemmelighetene" til flyselskapene ...
Bare det å selge en bok når selskapenes prisstrategier endres annenhver uke burde få bjellene til å ringe. Mener forresten jeg har sett denne karen (eller broren) reklamere for "Hvordan bli millinær på Internett" eller noe i den duren også, for $19.99...

Men for å være litt mer seriøs så kan man vel heller ikke sammenligne priser og startegier i USA med Europa. Virker som både tilbud og prisingspolitikk er ganske forskjellig. Tror både scanair og flyertalk gir vel så mye valuta for pengene.

Martin
10-07-2009, 13:10
Tror både scanair og flyertalk gir vel så mye valuta for pengene.

Penger? :8:

Kom også på en nettside jeg var innom en gang: Der kunne man betale for å få en guide til hvordan man fylte ut ESTA-søknaden, som igjen må være noe av det mest selvforklarende og enkleste jeg har fylt ut på nettet.