View Full Version : God måndag
God morgon forumister!
Solen skiner och snart är det dags att åka till ARN för den första av tre morgonvakter. Inte nycket annat på agendan än att se på lägenhet åt en kompis.
ha en flott dag!
God mandag morgen. Da venter en liten arbeidsuke - men med dette været så er det ikke så dumt å spare feriedagene. Ha en flott mandag!
sirpjalle
06-07-2009, 06:30
God morgen fra Forus! Da var det mandag igjen.
Ser ut til å bli en stille og rolig dag i dag. Skal ut på et par ekstrerne lokasjoner og gjøre diverse installasjoner, men ellers ingen planer.
Var utrolig lite bil på veien i dag. Var den eneste bilen på motorveien i dag! :D
Ha en fin en...... :)
Utflyttet
06-07-2009, 06:51
Morn morn fra Afrika. Her er sekken nesten pakket, det er over 40 min til oppmøte på plenen flyet lander på, og den eneste sikkerhetskontrollen jeg skal igjennom er å huske å nevne jeg har sjampo i baggasjen og se de på rad 0 flire.
Ha en bedre dag!
-A
God morgen fra Oslo. Det regner og det er straks klar for avreise mot jobben. Tror jeg må få gjort unna litt husarbeid i kveld og kanskje en liten treningsøkt heller ikke hadde vært så dumt?
God morgen! Jeg har gjort som som EB, vurdert været dithen at jeg sparer fridagene og gjør unna litt jobbing i dag. Ha en fin mandag.
God mandag. Ja, her jobbes det for fullt. LIke bra det, nå som regnet har overtatt hovedstaden. Men deilig å ikke svette før man ankommer jobb, he.
Ser forresten ut som vi har mer nyheter på gang til OSL, holder på å dobbeltsjekke noen ganske hardnakkede rykter. Ikke IC denne gang ^_^
God morgen fra Trondheim
Ny dag ,ny uke.....ferie - nei hva er det.... Her jobbes det !!
Liten biltur på Fosen-halvøya i ettermiddag, ellers fint lite.
Ha en strålende dag :nor :nor :nor
God Morgen fra Sunnmøre, er vel bare hive seg i malinga av trappa igjen...
Bizflyer
06-07-2009, 09:53
God morgen fra palmekysten!
strålende vær her i dag også. Fortsatt litt for varmt. Kan godt tenke meg litt lavere temperatur så det kan soves med dyne på.
Første dag på kontoret etter ferien. Lysten til å komme seg på jobb var stooooor kan dere tro. Godt man har mer ferie til gode. Men denne uken må det jobbes. Selv om jeg har tatt litt av e-mail lasset underveis er det fortsatt over 100 uleste mail i postkassa. Så dagen skal nok få ben å gå på.
Forøvrig er alle poengene etter asiaturen min på konto allerede. Må vel få skrevet en tripreport på dette snart. Det gjelder bare å finne tid både til å skrive og til å få lastet bildene opp på photobucket. Akk ja! Er det rart at jeg drikker?
BF:cool2
AirbusTrond
06-07-2009, 10:18
God morgen. En arbeidsuke på 3 dager venter. Men det ser ut til at det kanksje blir 4 dager, i hvert fall, men det bestemmer jeg i grunnen litt selv. Blir det sol blir det nok fri...
Speedbird
06-07-2009, 10:21
God mandags morgen, fra Kristiansand! =D
Strålende sol helt på starten, men nå har det faktisk kommet noen skyer innover.
Jeg er på Kjevik denne uken som journalist for å dekke FOS (http://www.mil.no/felles/fms/utdanning/fos/start/;jsessionid=UFQYV2SAXBTBJQFIZYGSFEQ?_requestid=330 37).
Kom ned hit i gårkveld, og har forlegning på en feltseng i et klasserom. :)
Faktisk helt greit, ettersom jeg har klasserommet for meg selv og alt av fasiliteter er nært. :)
Forøvrig klarte jeg å bli seriøst solbrent i helgen..
..var i Arendal med bading og grilling, men ingen solkrem .. *smart*
Har faktisk fått annengradsforbrenning med blemmer over hele skulderpartiet.. *snufs*
Var til legen og fått smertestillende krem jeg smører på flere ganger for dagen også.
Ikke noe godt .. spesielt ikke når uniformsjakken gnir over området mens jeg beveger meg.
Uansett: Ha en trivelig dag folkens! :D
God morgen fra et skyete Bergen. Her ble det en liten endring i planene mine i morgen. Min opprinnelige billett BGO-OSL i morgen tidlig ble endret til BGO-CPH-OSL kl.10:05 til CPH og 22:45 videre til OSL. Dermed blir morgendagen tilbrakt i Malmø.
Ellers går dagen i dag med til diverse møtevirksomhet og forberedelser, samt annet forefallende arbeid, før kveldens kamp på Brann Stadion. Der skal vi fortelle østfoldingene hvor Adam kjøpte øllet!
God morgen fra et skyete Bergen. Her ble det en liten endring i planene mine i morgen. Min opprinnelige billett BGO-OSL i morgen tidlig ble endret til BGO-CPH-OSL kl.10:05 til CPH og 22:45 videre til OSL. Dermed blir morgendagen tilbrakt i Malmø.
Ja, hva gjør man ikke for å få handlet kvoten og opptjent bonuspoeng:p
G'morgen fra Mosjøen, hvor solen skinner og det gjør Egil også. Har allerede forsøkt å brenne ned kontoret med en defekt strømomformer - vi får se hvilke andre overraskelser dagen bringer.
Kone og barn kom trygt fram til ATL på en standsmessig måte med LH, så nå kan jeg slappe av alene fram til jeg reiser hjem. Men nå må jeg ned og handle frokost .. :)
FBU 4EVER
06-07-2009, 11:31
Overskyet, men ikke noe regn nå i formiddagstimene på Nærsnes. Fikk sparklet, pusset og maskert igår, så i dag blir det litt malingsarbeid. Kanskje jeg får pakket ut parketten og skjære og tilpasse den. Vi får se.
Ha en fin dag. Ferien fortsetter.
god mandag ettermiddag.
Med svigermor på hytta, er det hjemmekontor i dag med minstemann som ikke har barnehage ennå. Han har stort sett oppført seg eksemplarisk,så det HAR vært mulig å jobbe litt. Nå sitter jeg og koser meg med EuroBonus-sidene på sas.no. Alltid noe å gjøre.
Ellers kan jeg (dette skjer ikke ofte) oppfordre til å kjøpe VG eller Dagbladet på papir i dag - et ikke ukjent skandinavisk flyselskap kjører en litt annerledes kampanje...
Da må man ut å kjøpe VG...eller bedre Dagbladet!
....eller man kan spare pengene og bare bla raskt i avisen når man passerer en 7-11 eller lignende ;)
Tommy777
06-07-2009, 17:58
God formiddag fra Chicago.
Her er man tilbake fra en langweekend i Door County. Helt greit der oppe, men sabla langt.
Beach Harbor Resort høres ganske så fancy ut men websida deres burde nok vært advarsel nok: You no longer need to spend a fortune for the quality and features you wish to enjoy!
Tja.. Negativt var: behandlet brønnvann, seng fra 60 tallet, guffent teppegulv og delvis tvilsomt klientell, positivt var at de var de eneste som tok imot hunder på kort varsel og selvsagt prisene på det meste. 2 dollar for flaskeøl i baren var jo greit.
Primusen imponerte også. Under 0,3 liter pr. mil brukte man i helga.
Så da blir det en tur til kiropraktoren i ettermiddag for å få ryggen justert etter sengeopplevelsen.
Ellers reiser kjerringa på jobbtur til Mexico med Mexicana i biz i morgen, retur sent torsdag. Jeg holder fortet før min reiseaktivitet tar av neste uke