PDA

View Full Version : Strålende lørdag morgen

EB
04-07-2009, 06:48
God morgen fra Verdens Ende. Nok en dag med sol og knallblå himmel. Morgenbad og frokost på programmet før vi returnerer til hovedstaden. Ha en strålende lørdag!

CK
04-07-2009, 07:15
Glad lørdag morgen!
Sitter her og jobber litt på en lørdag morgen sammen med minstemann (som selvsagt har sitt eget tastatur å trykke på). Ser ut til å bli nok en herlig dag her ute i provinsen, og det spørs om ikke det blir IS i dag også!

LN-MOW
04-07-2009, 07:19
G'morgen fra Norges midte. Nå skal familien hjem, så dagens prosjekt er å ta seg til Oslo. Tidlig-tidlig til FRA i morgen, så rom er bestilt på Radisson OSL.

Nydelig vær - håper det varer.

Oh yeah - 4. juli er det også! Gratulerer med dagen, Amerika!!! :USA

LN-REF
04-07-2009, 08:49
God Morgen alle sammen...

Nydeleg vêr på Møre idag igjen, har malt heile veke så det blir pause fra det i helga.

Tar med guttungene om nokre timer til Ulsteinvik for dåp av "Sarah" hos Ulstein Verft inkl. minikonsert med bl.anna Sissel Kyrkjebø og Alexander Rybak

Etterpå er det heim for å grille...

"Sarah"
http://www.ulsteingroup.com/kunder/ulstein/mm.nsf/lupgraphics/Sarah%209118%20A4_TH.jpg/$file/Sarah%209118%20A4_TH.jpg
Foto: Tony Hall

learjet
04-07-2009, 09:17
God lørdags morgen

En passe behagelig start på dagen. Blir vel en tur ut for litt shopping og den normale indretjenesten i dag.

Litt av et uvær som herjet hovedstaden i går. Var på Grefsen når det kom inn og kjørte igjennom mye av det på vei opp RV4 til Nittedal. Litt kjipt var at været tok knekken på IPTV leverandøren og vi var uten signal en god stund. Og siden den "boksen" er helt ny i huset er fruen ikke helt overbevist om nytten..... Så hun fikk jo vann på mølla om at dette ikke imponerte henne veldig.... Jaja får håpe hun blir bedre innstilt når hun oppdager opptaksmuligheter og filmleie.

Ha en trivelig dag.

S

JetBlue
04-07-2009, 09:30
God lørdag! Kjøligere enn i går etter det spektakulære tordenværet som herjet byen i går kveld. Satt på St. Hanshaugen og etterhvert stod det 30 mann med godt tak i alle markisene som holdt på å ta helt av. Har vel ikke vært våtere siden jeg var liten gutt.

Dagen blir av det rolige slaget, men først kaffe, egg og bacon ^_^

sirpjalle
04-07-2009, 09:45
God morgen fra Stavanger!

Da var det frokost, og så er det å kjappt pakke bilen før kursen settes mot fjells.

Ha en fin lørdag forumister :)

Twin Otter
04-07-2009, 09:56
Ting kan ikke være mer strålende fra Sandane! Gårsdagen fikk en perfekt punktum da det ble klappsete på meg på WF mellom Sogndal og Sandane.b En 20 minutters tur som føltes som en lang time. Kommer muligens til å bli en Trip-rapport av dette her. Dessverre uten bilder. Men opplevelsen var helt himmelsk! A dream come true!

Ellers slapp morgen i Sandane. Bryllup senere i dag. Det blir nok en liten indretjeneste før man hopper i dressen om snaue to timer. Å hvor varmt det skal bli.....

jcnorway
04-07-2009, 10:18
God morgen fra hovedstaden. Godt med litt regnvær i går, fikk endelig ned temperaturen i leiligheten til et behagelig nivå :)

Nå er egg, bacon og appelsinjuice inntatt og man er klar for en velfortjent fridag. Får se hva den bringer.

Gratulerer med dagen til det store landet på andre siden av dammen som OSL har to direkteruter til ^_^ :USA

Ha en fin lørdag, forumister!

FlightDeck
04-07-2009, 10:20
God morgen fra SAS Scandinavian Lounge i Stockholm. Hadde en rask og hyggelig tur i en nesten fullsatt 737-500 (LN-BUG) i morges og nå bærer det videre med SAS til London for et møte på Heathrow. Ha en fin dag!

Someone
04-07-2009, 11:41
God morgen fra Oslo. Litt sliten etter igår. Endte til slutt opp på Beer Palace og etter å ha smakt meg gjennom store deler av ølutvalget tror jeg det var en type brunt myrvann kalt Bowmore jeg avsluttet med. Om litt bærer det til Tønsberg for en utvidet familiesammenkomst. Ha en fin dag

Og side det er 4/7 :USA

Litt av et uvær som herjet hovedstaden i går.

Litt er mildt sagt. Jeg satt innerst under taket på Beach Club på Aker Brygge igår, og selv der ble vi våte. Itillegg kunne jeg konstatere at det hadde regnet inn i leiligheten min da jeg stod opp i morges

Bizflyer
04-07-2009, 11:47
God formiddag fra Krsand!

Det ble en svett første natt hjemme! Er jo vandt til aircon og da å skulle sove i 28 grader var et mareritt! Men godt å finne sin egen seng da. Men jeg kunne godt tenke meg et lite kuldegys nå for å få kjølt seg ned litt.

Nå går straks turen ut i skjærgården med de håpefulle mens mor ligger hjemme og sover av seg influensaen hun har fått seg. Forstod noe var galt da hun synes det var kaldt og måtte ha dyne på seg selv om det var 28 grader i rommet.

Kanskje blir det litt øl og vin i kveld her, selv om alkoholsuget ikke er så stort etter 14 dager på fylla! Akk ja! det var derfor jeg drakk, ja!

BF:cool2

AirbusTrond
04-07-2009, 11:52
God dag fra Gamle Oslo. Kan skrive under på det Bizflyer snakker om her, mht varmen og at man er vant til AC, 28 grader også her. Og alkoholsuget er minimalt etter mer enn 14 dager med flere daglige øl... Blir likevel en del, ettersom jeg har besøk. Blir vel en tur ut på byen for en matbit i kveld, selv med priser som er ca fem ganger høyere enn de jeg har vært vant til de siste ukene.

AirbusTrond
04-07-2009, 12:09
Tar med guttungene om nokre timer til Ulsteinvik for dåp av "Sarah" hos Ulstein Verft inkl. minikonsert med bl.anna Sissel Kyrkjebø og Alexander Rybak

Foto: Tony Hall

Lykke til med dåpen! Det går unna der oppe, som vanlig. Bare få uker siden en stor begivenhet der jeg vokste opp:

http://www.rbnett.no/article/20090615/NYHETER09/479429003/1227

Scandinavian
04-07-2009, 12:13
God midt på dagen, kjempe vær her i Bergen enda, og nå bærer det snart ut til BGO for å vente på SAS sin A340 som kommer fra Tokyo. :)

Farmer
04-07-2009, 12:18
God lørdag fra Vilhelmina. Morgenbad, frokost og formiddagstur unnagjort. Nå bryter vi leir her på campingen og ruller i bedagelig tempo til Østersund . Herlig liv for en farende fant det her;0)

LN-MOW
04-07-2009, 12:27
Gritings fra Værnes! LN-BUG er nå her og det ser ut som vi vil kommer oss med med et nødskrik. Guttungen satt igjen på 0C fra Mosjøen og er blitt en skikkelig cockpit-rotte,

Egil
04-07-2009, 13:05
En bedre lørdag fra Mosjøen hvor sola nok en dag stråler fra blå himmel.
Noen venner er på besøk fra Oslo, så det er klart for sightseeing og iskald, diggfrisk pils i hotellhagen :cool:

Livet er herlig!

Gritings fra Værnes! LN-BUG er nå her og det ser ut som vi vil kommer oss med med et nødskrik. Guttungen satt igjen på 0C fra Mosjøen og er blitt en skikkelig cockpit-rotte,

God utsikt der framme, og som regel veldig trivelig selskap så jeg forstår han godt!
God tur videre min gode venn! Neste gang du ankommer HQ legger vi inn en aldri så liten "bytur" i programmet ^_^

E!

JoeW
04-07-2009, 13:45
Happy 4th of July - etter en kort arbeidsdag i natt/morges - har jeg nå tilbrakt noen timer i haven med et overordnet mål om å ihvertfall bli litt solbrent - dersom solbrun ikke går...

SNSK
04-07-2009, 14:36
God lørdag...Første feriedag er kommet..:).
Nå skal jeg prøve å få 4 uker til å vare lenge...

Ingen flyturer på programmet i sommer, men ett par turer med Superspeed 2/1 blir det...

:USA:USA:USA

Martin
04-07-2009, 15:31
G'lørdag fra Maura. Sola skinner, og varmen er definitift tilstede. Nå er planen å dytte litt på en gressklipper, og etterhvert blir det vel å teste ut noe kjØLig drikke fra et land jeg planlegger å besøke utpå høsten. Ellers sendes gratulasjoner til både USA, dronningen, og fatter'n..

dc-8-63
04-07-2009, 15:36
God morgen fra oss i vest...tidlig oppe for aa delta i Grand old 4th Fun run.....5K gjennom Winslow....det er nydelig a varmt her ogsaa...saapass varmt at vi trekker ut til Port Townsend og stranden etterpaa....ha en flott 4 Juli....

LN-MOW
04-07-2009, 15:45
God tur videre min gode venn! Neste gang du ankommer HQ legger vi inn en aldri så liten "bytur" i programmet ^_^

Det kan vi gjøre allerede neste uke! Kommer oppover igjen i morgen kveld. Det er bare familien som reiser.

Ble litt mer spennende på TRD enn jeg satte pris på .. og et ødelagt sete oppdaget etter boarding første nesten til katastrofe. Så vi endte opp med to seter pluss meg på vertinnesete. Alt ordner seg for den kjekke!

Så nå sløver vi på hotellet - det blir TIDLIG i morgen ...

Discus
04-07-2009, 19:30
Atter en varm dag - tilbragt ute i luften, på bakken og i vannet. Et raskt overslag tilsier at det har gått med 3 liter vann/alkoholfritt før middag. Tror solen har gitt kroppen litt mer rødskjær også. Nå skal jeg kjøle ned med litt jordbær og is og mer væske.

GItillegg kunne jeg konstatere at det hadde regnet inn i leiligheten min da jeg stod opp i morges

Det man kan kalle en fuktig natt :D

:USA

dc-8-63
04-07-2009, 19:37
her er det paa tide med litt inntak av vann, 5K under 25 minutter inklusiv den bratte bakken opp High School road....absolutt fornoeyd med resultatet...naa settes kursen for stranden....

EB
04-07-2009, 21:26
Nu grilles der i haven paa Hoff..

dc-8-63
05-07-2009, 04:29
...og nu grilles det Surf and Turf i hagen paa Bainbridge....med Beet og Goat Cheese Salad som forett....en Hop Stoopid fra Lagunita som Grillmester oel....