View Full Version : God morgen fra solens rike
God morgen fra Gammelstuo på Farmer Farm. Her er morgenens første økt gjennomført, og jeg venter på at Bonden Sjøl skal komme seg på beina og sale opp karjolen for turen inn til kontoret. Har selskap av en av gårdens ponnier, som tasser rundt på tunet, tydeligvis i den tro at den er en stor hund.
Medbrakt Starbucks er brygget og nytes, så jeg lider ingen nød .... ^_^
sirpjalle
02-07-2009, 07:22
God morgen fra Forus.
Fina veret og beine veien i dag. Det merkes på veiene at det er ferietid.
Vel, ingen planer for dagen, får ta det som det kommer. Kanskje det blir en tur til Sola etter jobb?
Ha en fin dag forumister! :)
God morgon frå Trondheim!
Fortsatt flott og varmt i veret her og. Det blir å fortsette på gårsdagens arbeidsoppgåver, og så får me sjå kva ellers dagen bringer ;)
Ha ein fin dag alle saman!
God morgen fra Lista Flypark. Her går dagen med til et par møter, før det blir retur til Oslo og forhåpentligvis De Lillos konsert i kveld. Solen skinner og fuglene kvitrer her nede i sør også.
Ha en solfyllt dag alle sammen.
Bizflyer
02-07-2009, 07:49
God middag fra MNL og Asiana sin lounge!
Straks klar for boarding for TG621 til BKK. Har faatt sete paa rad 12 og med tilbud om aa blokkere sidesetet saa det blir fint!
Ble foroevrig mye drikkevarer i gaar, saa formen er heller laber. Tror jeg maa ha meg en hoeneblund ombord gitt!
Fortsatt god dag der hjemme!
BF:cool2
Glad morgen fra ferieparadiset. Nå er Nespressoen drukket og unga og jeg er klare for dagens første bad. Ha en avslappende og varm torsdag!
God morgen fra Wergelandsveien! Her har svettetoktene allerede startet, så dette blir nok en fin dag. Men, jeg arbeider med revisjon av flyleasing, så det gir da litt påfyll rent faglig :lol:
God morgen fra sentrum - sommer her i dag også. Dagen er fullpakket av møter, men i morgen er det håp for litt andre aktiviteter. http://fil.nrk.no/yr/grafikk/sym/b38/01d.png
God morgen fra Oslo. Heller ikke idag tror jeg man kommer til å fryse:) Jobb, jobb og jobb står på programmet, så får man se hva man har energi og lyst til ikveld. Ha en fin dag
God formiddag fra barteland
Sola skinner og dagen er igang. Idag blir det montering av blendingsgardiner på soverommet * ZZZZZ *......:cool:
Ha en strålende dag alle sammen :nor :nor :nor
Desk pilot
02-07-2009, 12:14
God ettermiddag fra Polarsirkusbyen. Strålende vær her også, mens jeg sitter inne og knoter på et møtereferat. Ferien tikker stadig nærmere, kjenner at det skal bli godt med noen dager fri nå.
Forøvrig regner jeg med at Farmer gir sommergjestene sine et språk-kurs i vefsnisk, slik at de lærer seg uttrykk som Kopptvogæ, Kaiet samt diverse dativ-endelser. :)
Bizflyer
02-07-2009, 16:21
Da ble det god aften fra BKK. Sitter i TG sin lounge og river meg i håret for tidenes dårligste internettforbindelse. Har bedret seg litt nå. Men bare litt.
Turen fra MNL til BKK var fin. Kun 8 pax i biz. Lurer på hvordan flighten i natt blir? Swiss i biz hjemover. Er uansett trøtt som en strømpe, så jeg håper det går greit å sove der. Fortsatt 2 timer til boarding. Har vært en lang dag dette. Gleder meg til å komme hjem til egen seng!!
BF:cool2
Mornin' fra Floridas kyst. En haerlig natt med insomnia gjoer alltid susen.. Dagen i dag skal vel tilbringes til lesing av FARs og annet god snacks.. yay, kan ikke bli noe annet enn en treg og bedroevelig dag, men saa faar det naa enn vaere!
Haaper alle rundt verden har/faar en bra dag!