View Full Version : Glad onsdag morgen...
God morgen fra Verdens Ende. Med en Nespresso i koppen venter jeg på at unga skal våkne og dagens første bad. Ferie er toppen!
FlightDeck
01-07-2009, 07:21
God morgen fra Oslo. Gleder meg grenseløst til ferie - bare to dager igjen. I dag blir det øyhopping i Oslofjorden etter jobb. Ha en fin dag!
God morgen fra FBU. Solen skinner i dag igjen, plenen ble klippet og vannet i går, så nå håper jeg å slippe å se den bli brunsvidd... Startet dagen med å hoppe over den første bussen, og gå det første stykket. Deilig! I dag blir det å leke seg litt med SAS.no og m.flysas.com, og så forsøke å komme hjem litt tidligere. Tror det blir bakte potetbåter og kottiser på grillen i dag!
God morgen fra Oslo. Straks klart for avreise mot jobb, hvor jeg definitivt har nok å gjøre idag. Ikveld er det ut på date (igjen) så da blir det å ta måtte oppføre seg pent og pyntlig :p Ha en fin dag
God morgon frå Trondheim!
Strålande sol, og typisk feriever. Då sitter me sjølvsagt inne på jobb....jaja -snart helg ;)
Ha ein fin dag alle saman!
God morgen - solen skinner og det blir kundemøter i omtrent hele dag. Ha en fin sommerdag.
sirpjalle
01-07-2009, 08:14
Yikes! Forsov meg i dag. Ser visst ut til at jeg trenger en ukes tid for for å komme meg inn i rytmen etter ferien.
Vel, hva står på planen i dag? Hmmm, ta igjen alt som ikke bøe gjort mens jeg hadde ferie ;)
Ha en fin dag forumister :)
G'morgen fra midt i Norge. Her er det sol og fint, men ikke fullt så varmt som i Oslo. Bare akkurat passe.
Familien er installert i Farmers 303 år gamle gjestestue, og så langt har vi ikke sett noen spøkelser. ;) Og guttungen stortrives med 36.000 mål lekeplass.
G'morgen fra midt i Norge. Her er det sol og fint, men ikke fullt så varmt som i Oslo. Bare akkurat passe.
Familien er installert i Farmers 303 år gamle gjestestue, og så langt har vi ikke sett noen spøkelser. ;) Og guttungen stortrives med 36.000 mål lekeplass.
Odd lokker med "Norwegian Farm Tourism", men er egentlig ute etter flere barnearbeidere til gården... Snik... LOL
FBU 4EVER
01-07-2009, 09:03
God morgen fra Nærsnes.
Kjøleelementer er funnet frem, en passende bag også. Nå er det snart avreise til polet for å handle inn div. fluidium til hytteturen. Skalldyr og hummer i kveld, noen kjøttklumper på grillen imorgen. Det blir en fin tur til sørlandet i ettermiddag. Med cabriolet, selvsagt.
Litt over halvveis i ferien, men dagene er lengre enn vanlig siden de utvider seg i varmen!:D
Ha en fin dag.
God morgen!
Mens noen kjører i cabriolet får vi andre jobbe i solsteika! Men god tur FBU 4EVER. Håper været holder seg :p.
Her blir det revisjon utover dagen, og så avsluttes onsdagen med et glass vin, eller jeg tenker det blir en flaske jeg, med fruen fra Ski :D
Altså, en hyggelig dag på alle måter.
God morgon ifrån Sigtuna,
2 dagar av totalt kaos på ARN och nu hoppas jag att den tredje blir lite bättre. Värmen och mycket folk har resulterat i många intressanta episoder bland annat slagsmål.
Ha en fin dag forumister!
God morgen fra Arendal
Her ligger vi badet i sol, så det er vel på tide at jeg går ut og nyter finværet :)
Strålende formiddag fra Trondheim :D
Her skinner sola fra skyfri himmel og det er vaaaarmmt :cool: Heldigvis jobber jeg inne.......:( :(
Håper alle får en strålende dag :nor :nor :nor
Trenger litt avkjøling - så da blir det premieren på Istid 3 i formiddag!
God formiddag fra Belgia. Solen skinner, godt over 30 grader her.
Amerikanerene er ute å leker seg med både F-16 og A-10, så er fin fin lyd å lytte på:)
Ha en ellers flott dag!
Bizflyer
01-07-2009, 12:31
I morgen er det klart for hjemreise igjen. Det blir en drøy affære på ca 30 timer. Mye venting underveis. Det blir TG til BKK og LX videre til OSL via ZRH. Deretter hele formiddagen på OSL før turen går videre til KRS. Akk ja, er det rart at jeg drikker?
BF:cool2
Tommy777
01-07-2009, 17:19
God morgen fra Chicago. Mens andre er ferdig med sin ferie, er det godt at man har sin egen i sikte. Siste arbeidsdag i dag, fri torsdag og fredag. Turen går til Door County, en perle ved Lake Michigan i nord Wisconsin, avreise i morgen tidlig med Primusen.
Da sitter jeg på terrassen med en kald pils, slår etter mygg i solskinnet, mens jeg snurret litt på internett og funderer på om jeg skal ta meg en tur i badestampen hvor MOW med frue nyter det varme vannet.. ;-) Nei.. venter til det blir ennå varmere ... ;-)