PDA

View Full Version : God onsdag morgen!


storg
24-06-2009, 06:31
Da sitter man på t-banen på vei til fbu. Ønsker alle en god dag.

EB
24-06-2009, 06:32
Glad onsdag - snart på vei til OSL og nok en tur til KRS. Kvelden tilbringes i Blindleia - tog hjem i morgen ettermiddag. Ha en flott onsdag!

LN-MOW
24-06-2009, 06:58
God morgen fra Vettre. Sitter på verandaen til min bor med en kopp kaffe og hører fuglesang og passerende fly. Her kunne man tidligere se trafikken til 06 såvidt passere over tretoppene ... Får ikke opp flyradaren, dog .. hva skjer?

Dagen blir i sightseeingens tegn - guttungen vil se vikingskip og hjemmefrontmuseum mm.

Someone
24-06-2009, 07:43
Da kan jeg konstatere at jeg har forsovet meg, selv om jeg er ikke sikker på om det var så vondt da jeg trengte den ekstra timen. Blir å stikke litt tidligere enn vanlig fra jobben idag for å ta seg en runde golf. Ha en fin dag

Discus
24-06-2009, 08:19
God morgen - en litt extended frokost i dag, så nå settes nesen mot jobb og møter inne, mens solen skinner ute. Ha en fin dag. http://fil.nrk.no/yr/grafikk/sym/b38/01d.png

Speedbird
24-06-2009, 08:33
God morgen fra LOI på Rygge flystasjon. =)
Begynte dagen som vanlig med å stå opp 05:50, ta en dusj, barbere meg og spise frokost. :)
Deretter var det romvask, og jeg hadde i tilegg ansvar for vask utenfor kasernen..
..der hadde noen fått idéen om å tømme et pulverapparat utover hele området,
så jeg måtte ta brannslangen og spyle ned vegger og området i sin helhet..

Nå er jeg på plass og skal skrive en sak om nytt uniformsreglement. =)

Ha en trivelig dag folkens! :)

jcnorway
24-06-2009, 08:38
God morgen fra hovedstaden.

Hektisk dag på jobb i dag med mange oppgaver på planen. Merker ikke noe særlig til at det er sommerferie-tid foreløpig.

Ha en solfylt dag alle sammen!

God morgen - en litt extended frokost i dag, så nå settes nesen mot jobb og møter inne, mens solen skinner ute. Ha en fin dag. http://fil.nrk.no/yr/grafikk/sym/b38/01d.png

Når begynte BA med servering hjemme hos pax'en? En av fordelene med gullkort? :p

JetBlue
24-06-2009, 08:56
God dag. Skulle tidlig på jobb idag, men den gang ei. Glemte selvfølgelig månedskort og fleksikort til junior hjemme, så det var bare å dra hjem, for så å begynne på´n igjen. Halvannen time forsinket, men nå sitter jeg her.

Som du skriver jcnorway, man merker definitivt ikke at sommerferien har begynt. For hvem?? :p

CK
24-06-2009, 09:02
god onsdag formiddag.
Tilbake på jobb etter 10 dager i Cala San Vicence på Nord-Mallorca. Ettersom barna våknet hver dag i ferien mellom 6 og 7, var det ingen stor overgang å komme seg opp før halv seks for å sette seg på bussen til FBU. Den største overgangen var faktisk å gå med SKO! (slips var litt hardt sånn første dagen på jobb)

Discus
24-06-2009, 09:14
Når begynte BA med servering hjemme hos pax'en? En av fordelene med gullkort? :p

Hadde det vært så vel. Får se hva som skjer når/hvis jeg får gullkort, men tviler på at det står ei snelle i uniform parat med frokostbrett når det trengs.

Concorde
24-06-2009, 09:50
Et lite stemningsbilde fra igår:
Nor-Tech'en var ute og luftet seg litt i går også:colgate:

The Ticketor
24-06-2009, 10:37
Siste dag på arbeid før ferie. I morgen blir det US OSL-PHL-CLE. Hadde vel heller fløyet CO, men fint med et nytt selskap og krysse av på intercont. Så blir det http://www.jwcfootball.com over there - sweet! :-)

Bizflyer
24-06-2009, 10:39
Heisann og hoppsann fra Bangkok.
I dag var det planen å reise videre med TG624 til MNL, men en Tyfon i Manila området fikk TG til å kansellere hele flighten. Og det var 8 timer før flighten skulle lande der. Jeg synes vel at 8 timer før var noe i forsiktigeste laget. Resultatet ble ombooking til TG620 i morgen tidlig. Ingen hjelp til hotell eller taxi eller livets opphold forøvrig. Force Majeur og tyfon er ikke TGs feil. Festlig. Tilbake på Stable lodge, noen deilige smørbrød og en tur i bassenget. Livet er ikke så værst tross alt. Er det noen som vet om dette er kostnader man kan ta på reiseforsikring?

Sjekket BKKs hjemmesider, og der står flighten fortsatt som "scheduled". Vi ble sågar bedt om å ringe kunderservice i kveld for å sjekke om morgendagens flight går. Herregud, det må da være måte på hvor lenge en tyfon kan holde seg i området???

Jaja. Nå skal man sjøsettes! Varsku heeeeer!

Plopp!

BF:cool2

FBU 4EVER
24-06-2009, 10:52
God morgen fra et solfyllt Roma!

Man fikk omsider kjoept billett til bilen med fergen fra Ischia til Napoli. Problemet var at man maatte kunne dokumentere eierskap til bilen for aa bevise at den ikke var stjaalet. Men Hertz, og kanskje ogsaa andre utleiere i Italia, legger ikke igjen dokumenter av en slik art i bilene sine. For aa forhindre at leietager skulle kunne selge bilen videre. Det har visstnok skjedd tidligere. En tlf. til Hertz, som igjen tok kontakt med billettkontoret. De forklarte at det var bare aa taste inn registreringen (targa) paa bilen, saa skulle alle data komme frem. Hvilket det gjorde og saken loeste seg. Dette har tydeligvis ikke billettkontoret blitt gjort oppmerksom paa. Uprofft!

Men nu er jeg i Roma, har sjekket ut av hotellrommet paa Mecenate Palace Hotel og har et par timer paa meg foer jeg maa sette kursen ut mot Fiumicino.

Hotellrom, ja! Det var ikke en suite jeg fikk, men en hel, toetasjers leilighet med to bad (1 med jacuzzi) og alt mulig annet. €150.00 betalte jeg for herligheten! Loenner seg aa vaere stamkunde!

Ha en fin dag alle sammen.

Hickok
24-06-2009, 10:58
Siste dag på arbeid før ferie. I morgen blir det US OSL-PHL-CLE. Hadde vel heller fløyet CO, men fint med et nytt selskap og krysse av på intercont. Så blir det http://www.jwcfootball.com over there - sweet! :-)
Blir besøk på the Hall of Fame også da går jeg ut fra? Er det forresten på samme banen som the Hall of Fame Game går dere skal?

EDIT: Så nå at det er den samme banen, ja. God tur!

Savipix
24-06-2009, 10:58
God morgon från St Raphael,

Vid den här tiden skulle jag suttit på en motorväg någonstans i närheten av Lyon men Renault service ville annorlunda och jag blir kvar till i morgon. Antingen blir det fransk metall på hjul eller med vingar som tar mig ut härifrån i morgon.

Fortsätter njuta av tillvaron likväl. Ha det gott forumister!

The Ticketor
24-06-2009, 11:01
Blir besøk på the Hall of Fame også da går jeg ut fra? Er det forresten på samme banen som the Hall of Fame Game går dere skal?

EDIT: Så nå at det er den samme banen, ja. God tur!

Samme bane ja, og besøk på HOF blir det, og en masse annet. Arrangørene USA Football har laget et ganske intensivt "social program" for oss, med besøk her og der, så jeg håper vi har noen energi igjen til å dømme kampene også! Men gøy vil det bli, uten tvil!

Tommy777
24-06-2009, 17:05
God morgen fra Chicago. Tungt å karre seg opp i dag. Måtte ta med Peet inn i dusjen og fylle koppen helt opp før avgang til kontoret. Fortsatt varmt som fy, men litt mindre fuktighet i dag. Mer papirarbeide før bilen skal på service i ettermiddag.

Lite annet å melde..