View Full Version : DY med lounge på OSL?
Molinari
23-06-2009, 13:10
Da jeg reiste til STO her om dagen , så jeg mange med DY-billett samlet et sted i utenlandsterminalen. Flere tok en matbit og noe å drikke. Noen snakket i mobiltelefon, og enkelte leste aviser.... Det var en rolig og avslappet atmosfære der, og det virket som de reisende kunne slippe unna noe av det stress og jag som kan prege en flyplass.
Jeg spurte en hva dette var - og han sa det var DYs nye lounge....
Tror den het Upper Crust. Noen som kjenner til dette??
Jeg har også hørt om den, men har ikke vært inne der. Men flott at de har et tilbud til sine forretningspax.
jcnorway
23-06-2009, 13:11
Upper Crust er vel bare et spisested/kiosk på OSL... finnes faktisk en Upper Crust på Oslo S også. Høres rart ut hvis DY bruker den som lounge, men man vet aldri... Fant ingen info om lounge på DY sine sider, heller ikke noe på osl.no.
Upper Crust er et spisested ja.
Upper Crust er et ledende bakeri brand med over 1600 utsalgssteder fordelt i 27 land.
Upper Crust er elsker av de reisende og er skreddersydd for å tilby fantastiske produkter effektivt og raskt. Upper Crust tilbyr nylagede bagetter med 3 timers holdbarhetsgaranti! Dette git en uslåelig ferskhet på produktet. I tillegg serverer vi ferske bakevarer, nystekte vafler, nykvernet kaffe og vi har et godt utvalg av salater og kald drikke.
http://www.ssp.no/217.64.230.49/sspnorway/content/News.html
På utland er vel også Norwegian Aquavit Bar en populær DY lounge. For ikke å snakke om Franks på innland...
Franks er en SVÆRT så populær SAS lounge også! :)
jcnorway
23-06-2009, 13:49
:lol:
Ser for meg DY-pax som viser boardingpass for å slippe inn på Narvesen...
Jeg finner ikke noe på norwegian.no om dette!
Når kom dette tilbudet? Jeg får jevnlig e-post fra Norwegian, men dette har gått meg hus forbi!
Jeg finner ikke noe på norwegian.no om dette!
Når kom dette tilbudet? Jeg får jevnlig e-post fra Norwegian, men dette har gått meg hus forbi!
He he, tror nok du har misforstått;)
Jeg vet, men det er en så morsom tråd at jeg bare MÅTTE fortsette den!