PDA

View Full Version : God laaaangfredag morgen


EB
25-03-2005, 07:55
God morgen... Igjen er det tåke...men blir det like fint i løpet av formiddagen som det ble i går skal vi ikke klage. Nå blir det kaffe og noen litt eldre aviser og blader. Ha en bedre start på dagen!

Bizflyer
25-03-2005, 08:51
Her i sør er det tåkete og overskyet i dag. Nettopp kommet hjem fra en liten nattshopping tur med Color Lines Christian IV. En meget behagelig sjøreise uten antydning til bølger!

EB, har du ikke forstått at det er meningen man skal sove lenge når man har fri???:naughty:

Nei, denne dagen passer best å krype til køys og bli der! Så det skal jeg nå!!

Fortsatt god natt!
:spin:

EB
25-03-2005, 08:58
Prøver... Men den innebygde vekkerklokken vekker meg hver dag. Lyst er det ute (tross tåke) og fuglene synger... Men for all del - fridagene kan jo også innholde om ikke det å sove middag - så kan man kanskje sove frokost sånn i 10-tiden...:p

sail4fun
25-03-2005, 09:27
God morgen !

Tett tåke også her ut ved fjorden, men letter den så blir det en tur på Kalvøya.

Ha en fredfyllt langfredag der ute.

/Geir

Savipix
25-03-2005, 10:43
God laaaangfredag.

Har i Monaco aer allt som vanligt.. Helt vanlig arbetsdag. Landet gaar just nu och vaentar paa naer och inte om furst Rainier skall avlida. 3 dagars landssorg kommer att utlysas och ALLT staengas. Daerfoer hoppas vi att det blir efter vaara exams som boerjar pa tisdag.

En riktigt fin paaskhelg till oenskas er alla.

LN-MOW
25-03-2005, 14:45
God langfredag ogsaa fra BI. Her er det vanlig arbeids- og skoledag. Det er maaneskinn ute, noe som tyder paa relativt klar himmel. Maatte det bare fortsette ....

.. og saa var kaffen klar!

EB
25-03-2005, 16:45
Klokken 14:00 kom solen...(...selv om vi kan se ned på sentrum som fortsatt bader i tåke!) Time på terrassen og jeg kjenner at dette blir den "bruneste" påsken på mange år...:spin:

dc-8-63
25-03-2005, 20:19
Her er det igjen en nydelig dag...laaangfredag som her i USA betyr en laaang dag paa jobb....var i middagselskap denne uken med mannen som hadde chartret Pan Am's 747 som kolliderte med KLM paa Teneriffe...han kjente svaert mange av de som var ombord.....

LN-SSL
25-03-2005, 22:41
Ja, ja..., da var den langfredagen nesten til ende. Knallvær har vi hatt her på Nordmøre, og i dag ble påskens andre sykkeltur rundt Frei gjennomført. (For de som ikke er kjent: 2.5 mil og jeg brukte 1 t 35 min. Er så fornøyd atte..:) ).
Så fikk blomsterbed og en bit av plena en vårlig overhaling også, så da ble det da gjort noe iallefall. Siste vi gjør før køying her, er å pakke litt. Et par dager skal tilbringes på hytta til "Dakota". Tro om han har fått seiler'n på sjø'n? Ja, ja.., ha en god helg allihopa:hi2