PDA

View Full Version : God torsdag morgon


Savipix
24-03-2005, 06:55
God morgon från avd. Syd.. I väntan på att Furst Rainier skall dö flyter livet på som vanligt. I dag skall jag försöka boka bord till i morgon kväll för 20 personer. Fyller man år dagen innan exams börjar får man fira den tidigare. C'est la vie.


Ha en fortsatt fin dag och påskferie.

EB
24-03-2005, 07:23
God skjærtorsdag morgen... Det er grått, grått og atter grått utenfor - men det er meldt om sol i løpet av dagen. Blir lunsj på Aker Brygge - så innen lunsj håper jeg på bedre vær. Glad påsk!

Bizflyer
24-03-2005, 09:33
I Sørlandets hovedstad er det blå himmel og sol! Deilig påskevær. Eneste minuset er at man ble vekket så forbasket tidlig. Prinsen er grei nok, så skylden må nok legges på at jeg har vakt på et datasystem på jobben og telefonen ringte 3 ganger før klokka var 9. Da ga jeg opp.

Under en uke til ferietur nå! Følte bare jeg måtte få sagt det!! :thumbup

EB
24-03-2005, 16:41
Det har blitt en fantastisk dag.... Aker Brygge badet i sol og nå måtte vi gå inn for ikke å bli solbrent... Mer av dette været...:spin: :) :cheers:

LN-MOW
24-03-2005, 17:59
Lettskyet i Seattle, men kjoelig. Da jeg gikk for aa hente avisen i morges, hoerte jeg en knurring over meg, og der kom NWA's 332 fra Tokyo seilende i lav hoeyde over huset .. En fin start paa dagen!