PDA

View Full Version : God tirsdag morgen.


FBU 4EVER
16-06-2009, 04:51
Ugh!!!
Opp kl. 04:00, men hva gjør man ikke når man skal til Italia?:ITA

Delvis skyet oppholdsvær på Nærsnes. Det er varslet nærmere 30 grader i Roma i dag, og det blir vel normen den neste uken. Men det kan kompenseres ved å bøtte innpå med hvitvin og San Pellegrino skulle jeg tro. Tidligere erfaring taler så!
Ha en fin dag.
Tar ikke med PC'en, så jeg blir avhengig av en og annen Internett cafe i tiden som kommer.
Ha en fin dag.

LN-MOW
16-06-2009, 05:02
God tur, Stein!

Her i Atlanta er det også Roma-temperatur, men her er det sengetid. Ålreit vær idag, men nå ser jeg at bommelibommen nærmer seg .. spørs om ikke det blir litt leven i løpet av en time eller to ...

DagJ og jeg har en foreløpig avtale om å møtes for noen småøl på Sjøflyhavna den 14 juli. Noen fler som stiller?

Twin Otter
16-06-2009, 05:14
Morn morn fra Stavanger! Første av fire nattevakter i rekken er så smått i ferd med å ebbe ut... Det går som regel fort mot dag når klokken har bikket 0500. Men kan nok ikke regne med å være i seng før rundt 0730 eller så. Men hva gjør man ikke for lønna???

Det ble ikke Oslo tur på meg i går, men mange flotte bilder av Thai på bildeforumet er ingen dum kompensasjon heller...

EB
16-06-2009, 05:57
Glad tirsdag morgen... Nå er det like før Oslo Taxi kommer og henter meg og kursen settes mot Kristiansand - igjen. Denne gang med fly. Kvelden skal tilbringes i Blindleia - ha en flott tirsdag!

Aleksander Maaland
16-06-2009, 06:55
God m(å)rgen fra Hundvåg.

I dag skal jeg utplasseres i CHC helikopter på forus:) Det kan bli kjekt:)

Ha en fin dag.

Utflyttet
16-06-2009, 07:22
Morn morn fra Etiopia. Det var en interessant tur på mange vis nedover i natt, tror jaggu jeg skal skrive noen gloser om dette.

-A

Someone
16-06-2009, 07:59
God morgen fra Oslo. 9 timers tidsforskjell i kroppen merkes, så om jeg ikke var nok B menneske fra før så spørs det hvor effektiv jeg klarer være før lunch idag. Blir bare å få gjort unna tannpussen før jeg stikker på jobb. Tror jeg også det blir noen omganger med vaskemaskinen i kveld. Ha en fin dag

zico77
16-06-2009, 08:00
God morgon frå FBU :)

Tilbake i hovudstaden for å yte eit stykke arbeid :) Blir nok ein lang dag.

Ha ein flott dag alle saman!

JetBlue
16-06-2009, 08:25
God tirsdag! På vei til et morgenmøte i Bogstadveien, men kort innom her først. Ja, noen har det i Italia, mens andre jobber og sliter. Det er vel fortjent begge deler tenker jeg :lol:

oddi
16-06-2009, 09:07
God Tirsdag her er det skoleferie og jeg nyter det.

SNSK
16-06-2009, 09:15
God Tirsdag herfra...Tatt fri fra jobben idag for å leike med unga...Drar ut en tur for å finne på noe med dem...

Ha en fin dag...:)

Bizflyer
16-06-2009, 10:45
Så var man på jobb igjen!

Irriterer meg grønn over at hosten min ikke gir seg. På tross av en kraftig penicilin kur slipper ikke hosten og slimet i lungene taket. Passer dårlig nå som ferien står for døren. Noen som har noen gode råd?

Bare 3 dager til avreise nå. Synes dagene går fort nå. Fornåpentligvis går de ikke så fort når jeg har ferie! :colgate:

Nå gjelder det bare å få denne dagen til å gå også, så blir det snart avreise! Eneste minuset er at der jeg skal i Thailand melder de 24 mm nedbør den ene dagen og 38 mm den andre. Men det pleier jo å være oppholdsvær på pøbben! hehe!

BF:cool2

FlightDeck
16-06-2009, 10:50
God formiddag fra Oslo. Er i et slags vakuum på jobb nå - ikke så mye å gjøre akkurat nå, men vet det kommer store oppgaver om en dag eller to. Snart blir det også mye reising - Haugesund til helgen, Trondheim mest sannsynlig mandag-onsdag og Paris torsdag-fredag. Ha en fin dag!

Savipix
16-06-2009, 12:00
God morgon från St. Raphael,

Solen skiner och efter 13 timmars sömn är jag redo att förflytta mig ut på balkongen med en bok tillsammans med en mindre brunch. I eftermiddag blir det en spatsertur ner på stan och promenad längs stranden.
Önskar FBU4EVER en fin tur söderut och andra forumister en fin dag!

sirpjalle
16-06-2009, 12:08
God morgen fra et sted i DK.

Liten sjekk av nettbank og forum før ferien fortsetter......

Er forresten deilig å tenke på at en har ferie når en ser all mailen som kommer strømmende inn på Blackberryen.......

Ha en fortsatt fin dag! :)

learjet
16-06-2009, 12:27
God dag

Sykt barn, så jeg har flyttet kontoret til spisebordet. Tror at jeg faktisk får gjort mer i dag enn når jeg er på kontoret...

Vel, det begynner å roe seg litt, så da kan jeg kanskje ta med snuppa i butikken en liten tur.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Egil
16-06-2009, 13:52
God ettermiddag fra Mosjøen.

Sitter på jobb og koser meg med kaffe og e-poster, begynner å komme i rett steam etter ferien. Skal jammen handle inn og woke litt i kveld. Min bedre halvdel jobber sent så da kan man jo benytte anledningen til å overraske litt ^_^


Irriterer meg grønn over at hosten min ikke gir seg. På tross av en kraftig penicilin kur slipper ikke hosten og slimet i lungene taket. Passer dårlig nå som ferien står for døren. Noen som har noen gode råd?


Cognac mann :rolleyes:

E!

OJB
16-06-2009, 17:58
God ettermiddag fra Edinburgh,
Startet dagen med SK4611 og LN-BUC som vanlig til ABZ. Her ble det leiebil og kursen satt sydover mot Edinburgh. Fin tur uten særlig trafikk idag.
Det blir besøk hos leverandøren og inspeksjon av subsea utstyret på site'ene idag og imorgen før kursen settes nordover til ABZ og tilbake over sjøen.
Legger ved noen images fra morgenens tur til ABZ og litt av aktiviteten på Dyce.
Neste mandag kommer jeg etter deg til St.Rafael Savipix. 3 ukers ferie venter.
Hele familien er i feststemning i anledningen årets tur til Provence.
Ha en fin dag alle forumister.

Dag Johnsen
17-06-2009, 01:00
Heisann MOW!

... DagJ og jeg har en foreløpig avtale om å møtes for noen småøl på Sjøflyhavna den 14 juli. Noen fler som stiller?

Det blir vel du og jeg da om det passer... :cheers:

Dag

OJB
17-06-2009, 10:28
Jeg merker meg datoen -MOW , det er mulig denne passer for meg og.

Discus
17-06-2009, 13:21
DagJ og jeg har en foreløpig avtale om å møtes for noen småøl på Sjøflyhavna den 14 juli. Noen fler som stiller?
Dato notert :cheers:

Someone
17-06-2009, 16:04
Hørte jeg noen nevne øl? :D

Discus
17-06-2009, 20:32
Hørte jeg noen nevne øl? :D

Nei, bare snakk om SjØfLyhavna :D