View Full Version : TF-FIJ "Svandis" Final at ENZV
Bildet er tatt idet flyet tar final turn over Voll mot rwy36 på Sola for ca. 6min siden. (FI338) Tatt fra terrassen min på Kleppe med Canon 10D 70-300mm Sigma.
Her er mitt bidrag
Siden den landet 15 mins før tiden, rakk eg ikke ankomsten
Her er ihvertfall take-off, i kraftig vind ifra nord
Løfta seg ALTFOR tidlig til at eg ble fornøyd, men bildet ble bra det
Det der så jo meget bra ut... Du var nærmere enn det eg va!!
Rossiyskie Avialinii
14-06-2009, 20:37
Herlig bilde Lennart. Så den fløy Lucky 3D departure ned til deg da jeg var på Flesland idag.
Aleksander
erlingjo
14-06-2009, 23:59
Bedre bilde fra takoff i Bergen...Regner med den dro fra Bergen til Stavanger.
erlingjo
Eg vil ikke skryte, men mitt take off bilde var bedre......
Ditt er uskarpt
erlingjo
15-06-2009, 00:26
Det er ikke uskarpt.Ser ut som at det er uskarpt pga varme som stiger opp fra bakken.Var plaget med dette på nesten alle bildene jeg tok i dag.
erlingjo
erlingjo
15-06-2009, 00:32
Hiver inn ett bilde til siden du ikke var fornøyd med mitt forrige.
erlingjo
putzmeister
15-06-2009, 07:52
Det er ikke uskarpt.Ser ut som at det er uskarpt pga varme som stiger opp fra bakken.Var plaget med dette på nesten alle bildene jeg tok i dag.
erlingjo
Pene bilder. Mye zooming så blir det håpløst å få gode bilder over varm asfalt.
erlingjo
den er også skjeiv da. hehe Lennart sitt bildet e nok av en høgare standard :) men stå på.. du får nok slike bilder engang du også
Lennart vinner denne omgangen. :)
erlingjo
15-06-2009, 11:19
den er også skjeiv da. hehe Lennart sitt bildet e nok av en høgare standard :) men stå på.. du får nok slike bilder engang du også
Hvis du mener bilder er skjevt,så syns jeg du skal ta en tur på Flesland.Der vil du oppdage at rullebane og taxevei er nedoverbakke.
Og takk for tilliten...har nok tatt bilder av fly mange år før du kom til verden.
Har det faktisk som yrke og ta bilder.Levende bilder.......^_^
erlingjo
Halvorsn
15-06-2009, 18:42
haha, flotte bilder, særlig lennart, men det siste av Erlingjo er bra etter min mening, rent og flott!
Hmm.... E ikke rart at mitt ikke e bra... Laaaaangt unna...
Men spiller ingen rolle. Både Lennart og Erlingjo sitt e bedre. Eg e bare ute etter å dokumenterte flighten eg... Have a nice day.