View Full Version : Ny Eurobonus webshop lansert
Tommy777
10-06-2009, 17:48
Den finner du her: http://www.saseurobonusshop.com/
jcnorway
10-06-2009, 17:51
Prøvde å logge inn, men fikk denne :rolleyes:
Apologies, your login request was unsuccessful.
Due to government restrictions this application is not available to members registered with a Norwegian address in EuroBonus. Please click here to login as a different member.
We apologize but an unexpected error has occured.
We are sorry for any inconvenience caused. Please click here to be redirected to the homepage.
Og når jeg klikker på linken får jeg samme feilmelding - ikke helt feilfri, heller ikke feil-feilfri.
jcnorway
10-06-2009, 17:58
Jaja... Den A340-modellen jeg kjøpte på superdupersalget tidligere skal de ha nesten 54 400 poeng for, så jeg står nok over :rolleyes: I tillegg er leveringstiden på den 21 arbeidsdager :drunk:
Men selve konseptet er jo spennende, og det er bra at man kan velge å betale enten kun med poeng eller cash, eller en kombinasjon! Bare synd det ikke er åpent for norske medlemmer.
Funker som en kule dette, men jeg synes mye av produktene var vel drøye i prisen - altså poengantallet....
Tommy777
10-06-2009, 18:08
Feil er rapportert
Jaja... Den A340-modellen jeg kjøpte på superdupersalget tidligere skal de ha nesten 54 400 poeng for, så jeg står nok over :rolleyes: I tillegg er leveringstiden på den 21 arbeidsdager :drunk:
Så du er skuffet fordi du ikke får feilprisede varer som mangler en null på denne webshoppen også?:rolleyes:
Funker som en kule dette, men jeg synes mye av produktene var vel drøye i prisen - altså poengantallet....
Man kan jo sammenligne med feks United (sorry, har ikke hatt tid til å gå igjennom, fikk bare heads up fra SAS) http://store.ualmileageplus.com/
jcnorway
10-06-2009, 18:10
Feil er rapportert
Så du er skuffet fordi du ikke får feilprisede varer som mangler en null på denne webshoppen også?:rolleyes:
Neida, jeg trenger ikke flere A340 i stua :colgate:
Godt de ikke forvekslet poeng med GBP :p
Bizflyer
10-06-2009, 20:05
Fin shop dette, men fryktelig dyrt. Spesielt hvis skal betale med poeng. At 1500 kr = 54000 poeng synes jeg er dårlig uttelling! Bedre å bruke poengene sine på flyreiser da.
BF:cool2
FlightDeck
10-06-2009, 20:37
Vanvittig dyrt dette - man får mye mer igjen for pengene ved å kjøpe flyreiser. Denne var litt morsom da:
Suborbital Spaceflight
Reward Detail Price Points 33,335,134
(or GBP 95,243.15)
Shipping Cost Included!
Quantity
Reward Code PRD2614
Delivery Time 10 Working Days
Men det er jo fett at de utvikler konseptet sitt for å få inn mer penger. Jeg har blitt litt imponert over SAS i det siste jeg. Masse nye fine greier som sikkert trenger litt innkjøring, men som blir helt knall.
(Jada, prisen i miles var jo litt høye da...)