View Full Version : 50 prosent rabatt på bonusreiser i sommer
FlightDeck
09-06-2009, 20:20
SAS er litt tidlig ute denne måneden - og denne gangen gjelder avslaget for hele someren:
Forhåndsinformasjon!
Danmark, Finland og Sverige
Bestillings- og reiseperiode: 15. juni – 14. august 2009 (siste hjemreisedato)
Tilbudet gjelder med SAS, Widerøe og Blue1 på direkteruter til Danmark, Finland og Sverige inkl. tilslutningsbillett i Norge.
Business Economy Extra Economy
10 000 8 000 6 000
http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-tilbud/50--avslag-pa-bonusreisen/?vst=true
Via bookingskjemaet på sas.no tilbyr de bl.a. Business-klasse til Helsinki på flighter med Blue1. Har de Business ombord? Trodde det kun var Economy Extra. Hva er det da man betaler de ekstra poengene for?
Via bookingskjemaet på sas.no tilbyr de bl.a. Business-klasse til Helsinki på flighter med Blue1. Har de Business ombord? Trodde det kun var Economy Extra. Hva er det da man betaler de ekstra poengene for?
De har ikke Business ombord, men man får loungetilgang og ekstra bagasje med Business-billett.
Og for familier - bra tilbud:
50 % barnerabatt (2- 17 år) på spesialtilbudet.
FlightDeck
09-06-2009, 21:38
Dette blir sikkert et populært tilbud - og et fint tilskudd til å fylle opp på intraskandinaviske ruter i sommer.
Det blir to t/r til Stockholm på meg i sommer, og jeg tror jeg vil benytte meg av Economy Extra-tilbudet når billettene legges ut! Man får da fleksibilitet i billettene, selv om det er bonusbilletter? Det kan jeg trenge!
Skal forsøke meg på København tenkte jeg. Er det loungetilgang på bonusbilletter? Dvs i OSL og CPH.... ;)
Man får da fleksibilitet i billettene, selv om det er bonusbilletter? Det kan jeg trenge!
Samme uavhengig av klasse du booker i, men du er jo avhengig av at det er ledige bonusseter på den avgangen du ønsker å endre til.
Bonusreiser bestilles tur/retur, reiser du elektronisk, kan du bestille helt frem til avreise. En bonusreise bestilt på Internett kan endres eller kanselleres opp til 24 timer før avgang så lenge du ikke skal forandre reiserute, klasse eller at reisen inneholder forfalte poeng.
For eksempel, du kan endre bonusreisens dato eller avgangstid for Oslo – København - London. Men hvis du ønsker å endre til en direkteflyging Oslo – London, må du kansellere den opprinnelige bestillingen og lage en ny. Du unngår å betale et servicegebyr når du selv endrer eller avbestiller bonusreiser på Internett.
http://www.sas.no/no/EuroBonus/Medlemsinformasjon/Prognose---bonusseter/
Skal forsøke meg på København tenkte jeg. Er det loungetilgang på bonusbilletter? Dvs i OSL og CPH.... ;)
Hvis du booker i Business, ja..
Molinari
10-06-2009, 14:48
Eller har EBG.........
Får man loungetilgang etter ankomst i CPH?
Lurer på å bruke poeng for Business til CPH og så betale ECO videre derfra.
Nå er klokka 00:08 og jeg skal bestille billetter, men "prisen" er fortsatt normal. Ikkeno halvpris her nei...... Dette er for treigt.........:angry:
Edit ; klokka 00:24 - fortsatt ingen 50% å hente.....hmmm :angry: :angry:
Edit ; klokka 00:39 - ----------//--------------.....god natt, får prøve å ringe i morra..ZZZZ
sail4fun
15-06-2009, 07:51
Ser vel riktig ut nå , 6000 poeng t/r osl-arn
Da funka det gitt :D Ble TRD-OSL-CPH -retur i august. Blir flotte dager i et dejligt land :DEN :DEN :DEN
Strålende å få dette til 10K poeng....også like før 4K poeng forfaller også ;)
Nå er det bare å starte på nytt......har 50 poeng igjen på saldo :lol: :lol:
Jeg funderte litt på å booke tur til HEL for meg og ungene (fruen har brukt opp for mye av sin egen ferie....:D), og ta 3 netter på Hotel Kämp (de kjører 3 netter for prisen av 2). Med 50% barnerabatt på allerede halverte satser så er jo det et supert tilbud. Det blir i så fall litt jonglering mellom fotballskoler og diverse, så jeg får se....
Da er TRD-OSL-CPH-HEL-OSL-TRD booket for 2 personer i y+. Mye flytur for 16 000 poeng!!!
FlightDeck
15-06-2009, 10:36
Technical Problem
The application is not available at the moment. We are working on solving it.
Please try again later.
Irriterende ...
Får man ikke 500 poeng i avslag for å ha Diners kort på dette tilbudet? Jeg bestilte akkurat en reise en reise, men rabatten som normalt kommer opp var ikke oppført.
Pga at jeg var litt sløv i bestillingsøyeblikket, har jeg måttet endre datoer på min bestillte reise. Snakka først med Eurobonus på tlf. og de sa det ikke kom noe gebyr når man endret bonusbilletten selv på nettet.
Nå når jeg da har gjort det, står det vitterlig at mitt Mastercard vil bli belastet med "tax 354 kr on the 26th of june".....det kan da ikke stemme ?
Jeg har blitt belastet samme beløp når jeg booket den originale reisen...
For orden skyld gjelder det en bonusreise booket i C t/r Trondheim -København via Oslo...
Noen som vet ???
Pga at jeg var litt sløv i bestillingsøyeblikket, har jeg måttet endre datoer på min bestillte reise. Snakka først med Eurobonus på tlf. og de sa det ikke kom noe gebyr når man endret bonusbilletten selv på nettet.
Nå når jeg da har gjort det, står det vitterlig at mitt Mastercard vil bli belastet med "tax 354 kr on the 26th of june".....det kan da ikke stemme ?
Jeg har blitt belastet samme beløp når jeg booket den originale reisen...
For orden skyld gjelder det en bonusreise booket i C t/r Trondheim -København via Oslo...
Noen som vet ???
Du skal ikke betale dobbelt med avgifter, nei. Enten er det en feil som gjør at de trekker det, eller så er det bare en feil på skjermen. Vil anta at en tlf vil kunne avklare det hele.