PDA

View Full Version : God tirsdag morgen...


EB
22-03-2005, 07:14
Selv med påskefri er det da ingen hindring å stå opp om morgenen... Håper på like bra vær i dag som i går - selv om det nå er lettere grått utenfor. Ha en bedre tirsdag!:spin:

CK
22-03-2005, 09:05
Takk til en hyggelig busssjåfør som så meg løpe som en gal mann og holdt igjen bussen i noen sekunder. Sånt ser du ikke hos Oslo Sporveier! Det er merkelig at det har blitt så lyst - jeg trodde det var langt på dag da jeg kom til kontoret 07:45 og skjønte ikke hvorfor det ikke var NOEN biler på parkeringsplassen... Det er lysere tider både her og der!

Dessverre ble det ingen oppdatering av Scanair.no i går som lovet - den gamle trekkopp-PC'n er ikke alltid like samarbeidsvillig...

Og - forlaget har sluppet forsiden på den neste Harry Potter-boken...
http://images-eu.amazon.com/images/P/0747581088.02.LZZZZZZZ.jpg

Savipix
22-03-2005, 14:33
Inte en allt för bra tisdag. Vaknade 0815 i morse vilket var cirka två timmar för sent. Andra gången i mitt liv som jag försover mig. Det häller ner vatten i Monaco just nu.. Not fun!

TigerBlack
22-03-2005, 16:07
God ettermiddag fra Lysakerlokket :)

At det er ferie kjennes på trafikken , det er mye roligere en det pleier å være. Nå er det jo også bare ett par dager igjen før vi går over til sommertid. Så da blir det jo bare lysere og lysere, jeg klager IKKE :D

Var oppe å så på vollen igår, ikke mulig å komme fram med bil der, var ganske sørpete.


Kos dere :D

LN-MOW
22-03-2005, 16:12
Seattle byr paa fint vaer, men kraftig vind! Skal ikke paa kontoret idag .. skal i retten i ettermiddag og avgi et vitnemaal i en sak mot en nigeriansk dopsmugler. En av hans kurerer benyttet ATA ved et par anledninger og jeg skal inn og bekrefte at 'Ja, dette er en flybillett', 'Ja, han reiste med to kolli bagasje' osv osv .... Idioten ble tatt da han ankom SEA med NW fra Amsterdam og Lagos med to kofferter fulle av heroin ...

Men foerst er det opptreden av glade annenklassinger paa minstens skole klokken 09:30!

EB
22-03-2005, 17:55
Nå skinner solen... Huset er vasket - maten klar og gjestene kommer ikke på en stund ennå. Det betyr vin i glasset og siste boken fra amazon.com i go`stolen. Det er en GOD tirsdag!!!