View Full Version : Hotell i København
Hei.
Trenger tips til hotell i København. Skal på familie tur. Trenger et billig men sentralt hotell. Noen tips?
Det er mange billige men ålreite hotell bak Hovedbanegården. Selv har jeg bodd flere ganger på Selandia sammen med familien. Enkel standard, men rent og trivelig og svært hyggelig betjening. Strøket har mange sexsjapper med utstillingsvindu som levner lite til fantasien, så om du har problemer med å gå forbi slike med familien bør du finne et dyrere strøk. Jeg synes området virker trygt også nattestid (Oslo sentrum føles vesentlig verre...).
Når skal du reise? I sommer har de fleste hotellene meget bra priser -sjekk Skt. Petri. Hold deg unna Clarion Collection Hotel 27 om du skal på familietur...
Skal reise andre helga i juli. skal sjekke ut disse tipsene.
Comfort Inn Europa er vel et rimelig alternativ i København, ganske sentralt nærme Tivoli. Bodd der en gang og var veldig fornøyd.
http://www.choicehotels.no/hotels/hotel?language=no&hotel=DK009 ;)
Hei,
Hadde en natt på Comfort Inn Europa i helga som var.
+
Beliggenhet, 3min å gå fra jerbanestasjonen og tivoli så nært at du hører skrikene
Trådløst internett, men du må spørre etter brukernavn/kode i resepsjonen.
Søndag behøvde vi ikke sjekke ut før 18.00
God pris i helgene, enkelt å bestille over nett.
-
Litt slitent rom
Ikke aircondition.
Ingen sjekk av hva man tok ut fra bagasjeoppbevaringen, bare si at du skal hente noe og de slipper deg inn på lageret.
Midt på treet.
Renhold og betjening
Konklusjon:
Helt greit hotell hvis man trenger en overnatting sentralt i København uten noen store krav til oppholdet.
Eders
Knut Erik