View Full Version : Søndags kveld på TOS
Her følger noen bilda av 2 timer spotting i dag Søndag. Håper bildene faller i smak.
Ja, jeg hvet noen bilda er litt dårlige. Men det for været ta skylda for som dere ser på bildan.
Jeg fikk tatt bilde av Lufttransport sitt Ambulansefly med reg. LN-LTL i kveld med logo på halen.
Konstuktiv kritikk mottaes med takk.
Aleksander Maaland
31-05-2009, 22:38
Det beste var når Sun express tok av :) Men ellers pene bilder i forhold til været;)
Jeg sier takk for komentaren fra deg Aleksander. Satt pris på det.
putzmeister
31-05-2009, 22:43
Ikke noe knallvær å spotte i, all ære :D Bra bilder.
Fått deg en Australier og ser jeg! Flotte bilder! Litt uklare men det blir det slutt på etter 23 juni tenker jeg!
Even92LN
01-06-2009, 00:09
Vanskelige fotoforhold, men virkelig fine bilder! :)
Skulle ut og ta bilder sjøl av de to sunexpressene, men jeg ble litt for opptatt av å gå spor med bikkja så plutselig fløy de begge to over hodene våre.
Ser det er mye støy og uklare bilder - motivene i seg selv hadde nok vært finere i finvær. Hvor har du tatt disse fra? Jektaish?
Og finværet kommer forøvrig 11 juni - da har jeg siste eksamen og jeg har avbestilt "inneværet" til da :D
Jeg har tatt disse bildan rett nedenfor Glattkjøringsbanen tit NAF, vel en kilometer fra Jekta rettning nord langs Ringveien.
Jeg lasta TC-SUL Igår ;) Helt greie bilder, hvilket kamera brukte du?
Bra dokumentert, keep'em coming!
Litt morsomt med de to SunExpress maskinene som "kompisflyr" oppover og kommer med bare noen minutters mellomrom.
Fine bilder tross været! Artig at du fikk med deg australieren, det er jo ikke hver dag fly fra "Down under" er her hos oss! Keep e'm coming:up: