View Full Version : En svensk-norsk DY på Sola ikveld
Eller er den norsk-svensk ?
Er stadig like forvirret etter nok en tur på flyplassen ikveld :nor
Kom ifra Bergen, og returnerte vel dertil også
DigitalAirliners.com
28-05-2009, 21:05
Takk for opplasting Leorim, intressant å se flyet på Sola.
Finnes noen bilder av fly i Bergen i kveld også :) her (http://forum.scanair.no/showthread.php?t=46302)
raider66
28-05-2009, 22:03
Jeg fløy med NOM fra Bodø til OSL i forrige uke. Har sett den flere ganger på innenlandsterminalen på OSL i det siste. Tydeligvis blir den benyttet på norsk innenriks for tiden. Flott synes jeg :-)
Hilsen Espen
den hadde tidligere SE-RHA som reg :)
Scanorama
29-05-2009, 00:51
Hmmm. Norwegian er vel et norsk selskap enda. Jeg fikk denne maskinen på brikken min noen ganger i går. Jeg var rundt om på forskjellige steder på Flesland, men jeg kan ikke si at jeg ble noe forvirret av den grunn. Synes det var greit med bilder fra forskjellige steder.
Er det en av de som skal gå "innenlands" i Sverige? Eller utenlands fra Sverige?
Er det en av de som skal gå "innenlands" i Sverige? Eller utenlands fra Sverige?
Den fløy for DY i Sverige.. på svensk reg før den fikk norsk reg. Derfor står det .se og ikke .no eller .com :)
ENGM RAMP
31-05-2009, 10:38
flyene roterer rundt på hele rutenettet til DY på grunn av vedlikehold etc. Akkurat idag skal denne maskinen straks en tur til London før den skal en svingom ned til Berlin...