PDA

View Full Version : Kjevik søndag 24. mai - Air Slovakia.

LN-GBM
24-05-2009, 22:03
Det kom inn en hvit 737-300 i kveldinga, og dette måtte selvfølgelig sjekkes. Norwegian kom inn med -KKX rett etterpå, 2*737-300 samtidig er ikke dagligdags her nede. Den hvite 737'en viste seg å være Air Slovakias OM-ASC. Hva denne gjorde her har jeg ikke peiling på, men det passerte tre turbusser rett etter at den hadde landet. Legger også med et bilde av LN-RND som landet mes jeg ventet på avgangen til de to andre.

sirpjalle
25-05-2009, 07:18
Vil tippe at Air Slovakia var charter (men det har vel du og kalkulert deg frem til?) ^_^

Bildene så sommerlige ut iallefall..... :)

Northrider
25-05-2009, 13:35
Hørte den på scanneren min, og jeg mener å ha hørt ganske sikkert at den fløy for Seagle Air. Callsign lignet veldig på "Seagle", og minnet ingenting om "Slovakia".

Bizflyer
25-05-2009, 15:37
Den er ikke å finne på avinor sine sider.
Er ikke det litt merkelig? Trodde også charter ble lagt inn med ankomst og avgangtid samt flightnr.
Så du om den gikk ut tom?

BF:cool2

LN-GBM
25-05-2009, 15:48
Kalkulerte meg også frem til at det var en charter, men jeg måtte hjemom en tur og hente gardintrappa mi :colgate: så jeg så ikke om noen boardet. Søkte litt på reg'en, og hvis du ser bl.a. på a.net så ser du forskjellige bildetekster ala "operated by" og "operated for" Seagle Air m.fl. Når jeg googlet reg'en så kom det flere treff med Air Slovakia. Kan være på lease til Seagle?
Edit: Er ikke alltid avinors sider holder helt følge med trafikken.

putzmeister
25-05-2009, 22:29
Fine bilder! F-50n er bare lekker :D

LN-GBM
26-05-2009, 20:39
takker for tilbakemeldinger, må bare få sagt at i deg er det ikke like sommerlig her nede. Grått og vått!