PDA

View Full Version : God lørdags morgen=)


FestiVal
23-05-2009, 08:02
God morgen fra MJF. Dagens to første fly er sendt avgårde, og nå venter frokost. Egil er også på vakt idag, så dette skal nok gå bra idag også...

JoeW
23-05-2009, 08:08
God morgen fra København, hvor det har skyet til, og man snart skal bevege seg mot repetisjonsforelesning. Kaffe(her går det i presskanne) i koppen, og en lettere frokost inntas foran forum og TV2 Nyhetskanalen.

EB
23-05-2009, 08:37
Glad lørdag - solen skinner igjen. Snart en treningsøkt - sammen med våre amerikanske gjester. Så blir det brunch på United Bakeries. Ha en flott lørdag!

DonRuud
23-05-2009, 08:46
Mårnings.. På lillehammer er det strålende vær, og sola varmer allerede:) Blir ut og trene for meg og, et par timer på rulleski til irritasjon for morgengretne bilister...:rolleyes:

Aleksander Maaland
23-05-2009, 09:14
God morgen, i dag våknet jeg av den hærlige sola vi har her i Stavanger i dag:)

I dag kommer Cno324 fra Haugesund da vi to drar til Osl i morgen. Dette blir kjekt:nor!

JetBlue
23-05-2009, 09:47
God lørdag i sol over Grefsen, og resten av byen. Vin etter pilstreffen har gitt en lett tung følelse i topplokket, men det fikser vi med kaffe, egg og bacon :D

I kveld er det 70-årslag, det vet jeg vil bli hyggelig.

Savipix
23-05-2009, 09:49
God morgon!

Blev en mycket blöt kväll igår/natt hemma hos en blondin. Idag blir det försök till lite studier innan jag tar på mig fracken och går på årets vårbal med x antal andra studenter och samma blondin som igår. Önskar alla forumister en fin dag!

Egil
23-05-2009, 11:10
Det er jammen ikke bare bare å stå opp kl 0500 lengre :p
Men jeg klarte det på gammel rutine...

Småtrøtt i dag, men kaffen hjelper meg! Ingen ekstraordinære planer for dagen.

E!

AirbusTrond
23-05-2009, 11:44
God morgen fra Gamle Oslo. Finevær! Var 28 grader for litt siden, men har gått ned til 18 nå. Meget hyggelig i går kveld. Veldig bra hele kvelden, og meget god avslutning med en god italiener på Dr Kneipp med FBU4EVER, Someone og Martin. Selvsagt klarte jeg ikke å huske hvilken vin, men det kan kanskje noen fortelle? :-)

jcnorway
23-05-2009, 12:22
God morgen! Her er frokost spist og snart blir det vel en liten tur ut i solskinnet :)

Ha en fin lørdag!

FBU 4EVER
23-05-2009, 12:55
Ojjj... det ble sent i natt! Etter Parkteateret spiste vi på en tyrkisk restaurant. Det ble noe rødt og spansk i glassene. Så var det Dr. Kneip og en flaske Barbera om jeg ikke husker feil. Sneiet innom The Belfry og en Kilkenny og så ble det nattbussen hjem. Tror jeg var i seng litt før 0500.
På Nærsnes skinner solen så det blir nok en liten tur ut.
Ha en fin dag.

FlightDeck
23-05-2009, 13:01
God formiddag fra Lyon. Det har blitt mye god mat de siste dagene, og været er samtidig fantastisk med 25-30 grader. Herlig å sitte på en uterestaurant med god mat og god vin utover kvelden ... og natten. I morgen blir det dagstur til Genève. Ha en fin dag!

zico77
23-05-2009, 13:44
God morgon frå Trondheim :)

Solskinn med vind i dag ;) -ikkje heilt kjempevarmt enno.... 13 grader ser eg.

Det blir nok ei roleg helg :) Litt shoppings og vandring må nok til.

Ha ein fin dag alle saman!

Discus
23-05-2009, 13:58
God morgen fra Obama-land. Her meldes det pm betydelig kjøligere i dag enn det var i går, skal kun bli 22 grader. Holder jet-lagen på et akseptabelt nivå, så nå er det straks frokost. Ha en fin dag.

Farmer
23-05-2009, 14:16
God ettermiddag fra Farmen. Regjerer her sammen med mine 2 tenåringer, mens konemor og de minste barna er på konfirmasjonsfeiring på Østlandet. Startet dagen med den vanlige lørdagskaffen med en helg haug sosialister som er vanskelig å omvende til den noe mer markedsliberalistike livsanskuelse jeg står for, men hyggelig er det da. Kjørte motorsykkel i dag, og jammen ble det ikke en over 5 mil omvei i pur glede over å være ute på to hjul igjen;-)

OJB
23-05-2009, 14:41
God ettermiddag fra Tananger,
Dagens indretjeneste er unnagjort.
Flott vær her omsider etter regn siste dager.
Det blir litt trim på hesteryggen senere idag , men først skal den ene tenåringen ha ny PC. Vi får se hva vi kan finne av gode tilbud.
Ha en fortsatt fin helg alle.
Imorgen blir det bil og fly på Flymuseet på Sola for dem der er interessert i gamle biler og fly!
Felles treff og arrangement.
En billett til begge steder. Møtt opp og ta våre tekniske kulturminner i øyesyn.

jcnorway
23-05-2009, 16:40
God ettermiddag.
Da har man vært ute og handlet inn litt til i kveld. Noen flasker med Singha og Asahi står nå i kjøleskapet og venter på å bli konsumert :cheers: Sparer muligens en Singha til middagen i morgen da man har planlagt å lage Tom Kha Gai.

I kveld blir det lasagne til middag med litt hvitvin til tipper jeg :)

Someone
23-05-2009, 17:21
God ettermiddag fra Oslo. Her har jeg fått vasket leiligheten, handlet litt, klippet håret og fått tatt meg en løpetur. Bordbestilling for 2 på Nodee er også i boks :D Ha en fin lørdagskveld

jcnorway
23-05-2009, 18:20
Godt du er forberedt i tilfelle det blir hjemmebesøk etter middagen :p

Bizflyer
23-05-2009, 19:30
God ettermiddag fra et strålende Sørland!
20 grader og sol hele dagen. Jentene er lettkledde, jeg har ikke hangover (som flere andre her på forumet tydeligvis^_^), det er kald øl i kjøleskapet, et par biffer venter på en tur i pannen og rødvinen er temperert! Livet er herlig dere!

God ettermiddag fra Oslo. Her har jeg fått vasket leiligheten, handlet litt, klippet håret og fått tatt meg en løpetur. Bordbestilling for 2 på Nodee er også i boks :D Ha en fin lørdagskveld

Jasså! Skal du "konkurrere" i kveld?:D

Note to myself: T-26!:p

BF:cool2

FBU 4EVER
23-05-2009, 23:00
...Singha til middagen i morgen da man har planlagt å lage Tom Kha Gai.

Ahhh.... Tom Kha Gai!!! Min favorittsuppe! Har fire netter i BKK i juni. Eat your heart out!
Takk for igår, forresten!

jcnorway
23-05-2009, 23:08
Ahhh.... Tom Kha Gai!!! Min favorittsuppe! Har fire netter i BKK i juni. Eat your heart out!
Takk for igår, forresten!

Jo, takk for i går! Synd jeg ikke kunne bli lenger, men det får vi ta igjen neste gang^_^

Den til venstre skal få godgjøre seg litt før jeg åpner den til middag i morgen ;)

Bizflyer
23-05-2009, 23:25
Har fire netter i BKK i juni. Eat your heart out!
Takk for igår, forresten!

Jøss! Har de endelig tatt sjansen på å sende deg til BKK?:p Når er du der da? Lander selv i BKK 20 juni, dog ikke på sete 0A. Men det serveres dog gode drikkevarer på mitt sete kontra ditt! :colgate:

BF:cool2