PDA

View Full Version : BMI sølvkort for 1500 spenn...


Tommy777
20-05-2009, 18:57
Det hender av og til at flyselskaper laster helt koko priser inn i sine systemer, det har man jo alltid vært klar over. SAS sin full C feil til Kina og UA sin full C til Australia kan jo nevnes som ett par eksempler.

Jeg ligger litt på etterskudd med oppsparing til gull i BMI i år og har vært på utkikk etter en behagelig måte å opptjene statusen igjen. Det har blitt mye fokus på DEQM her i USA og siden jeg har fokusert på UA den siste tiden, er 1K allerede sikret for neste år uten å bli svett en gang. Derfor har jeg havna litt på etterskudd med BMI.

Har tilsammen rundt 18K EQM av nødvendige 38K for å beholde gull.

Jeg er med i en hysjhysj googlegruppe som sender ut feilprisede ting uten å poste det på nettet. For å være med i gruppen, må man godta en rekke vilkår som feks å IKKE RINGE flyselskapene før alle er ferdig med å shoppe. Poster man slike feil på nettet, tar det ikke lang tid før røverkjøpene forsvinner.

Anyways, UA lastet Boston til Miami i A klasse (First) for latterlige 119 hver vei, siden BMI gir minimum 600 miles for flighter og tripple poeng når man er i F, ble dette ett poengbonanza. Jeg booket ett møte i Boston 3 juni og tok den 4. fri. Utreise fra Chicago på morran 3. juni, den 4. går turen BOS-LGA-ORD-PHL-CLT-MIA, returen grytidlig den 5. går MIA-CLT-PHL-ORD. Det hele netter rundt 20K EQM og herligheten kosta 238 dollar totalt, alle segmenter i betalt F.

Jobben tok halvparten, så totalkost ble 119 dollar out of pocket for billetten, hotell i Boston dekkes av jobben, hotellet i Miami kom på 89 daler.

Tenker det skal bli en rapport fra dette galskapet..:D

Martin
20-05-2009, 19:05
Litt av en routing, da :drunk:.

Tommy777
20-05-2009, 19:07
Litt av en routing, da :drunk:.

Gjort med hensikt siden BMI gir minimum 1800 poeng pr. strekning. Men drunk blir man garantert siden man er i F... ;)

Discus
20-05-2009, 19:09
Jeg har enda ikke fått meg til å sette meg i ett sete uten mål og mening kun for å opptjene poeng.

Må ha vært en annen Tommy, det :lol:

Tommy777
20-05-2009, 19:11
Må ha vært en annen Tommy, det :lol:

Hehe.. Har møte i Boston, så teknisk sett har turen mål og mening. Bare litt kreativ routing på returen ^_^.

Hadde selvsagt aldri gjort dette dersom dette hadde vært normal pris (rundt 3K USD)

Martin
20-05-2009, 19:13
Må ha vært en annen Tommy, det :lol:

Men drunk blir man garantert siden man er i F... ;)

Definer "mål og mening" :rolleyes: :D

Skal kanskje ikke si så mye, da de fleste av mine upcomings har en omvei, selv om man kan fly direkte.. Men må innrømme at å reise via ORD for å komme seg til ORD... Jaja, god tur da, Tommy :p

jcnorway
20-05-2009, 19:14
Bra det ikke bare er jeg som driver med MR og er litt koko :lol:

Tommy777
20-05-2009, 19:17
Bra det ikke bare er meg som driver med MR og er litt koko :lol:

Ja, dette er litt koko, men jeg har mitt på det rene når jeg sier at turen har mål og mening ;)

Forskjellen er at mitt run gjøres unna på halvannen dag og er stort sett er gratis. Ditt koster 12-15 NOK og tar månedsvis ;) :p

jcnorway
20-05-2009, 19:19
Jeg slipper å ta meg fri fra jobben i det minste :p

Ser fram til tripreport på denne! Husk bilder :)

Bizflyer
20-05-2009, 20:59
Litt av en tur, ja!
For å sammenligne med hjemmlige forhold:
Jeg reiser fra Krsand til Oslo for et møte. Hjemreisen går OSL-CPH-ZRH-FCO-BCN-FRA-OSL-KRS. Men hadde jeg fått det for 1500 kr i biz, hadde jeg nok tatt turen ja! :colgate: På samme måte som at jeg gjerne hadde tatt en biz billett til langtvekkistan for et par laken uten å ha noe mål og mening. Men det har med prisen å gjøre. Hadde ikke brukt 10 laken på samme for å si det sånn.

Tommy; blir gjerne med i den gruppa di! Jeg er klarert for "intercontinental top secret"!;)

BF:cool2

Tommy777
20-05-2009, 21:01
Litt av en tur, ja!
For å sammenligne med hjemmlige forhold:
Jeg reiser fra Krsand til Oslo for et møte. Hjemreisen går OSL-CPH-ZRH-FCO-BCN-FRA-OSL-KRS. Men hadde jeg fått det for 1500 kr i biz, hadde jeg nok tatt turen ja! :colgate: På samme måte som at jeg gjerne hadde tatt en biz billett til langtvekkistan for et par laken uten å ha noe mål og mening. Men det har med prisen å gjøre. Hadde ikke brukt 10 laken på samme for å si det sånn.

Tommy; blir gjerne med i den gruppa di! Jeg er klarert for "intercontinental top secret"!;)

BF:cool2

Ja, når det kom på under 200 dollar totalt for meg, var det liksom greit.

Kan ikke få deg med i gruppa, men kan videresende dersom det er noe jeg tror du kan bruke ;)

FlightDeck
20-05-2009, 21:56
Jeg synes det er helt fair med en liten omvei for å sikre status. I januar skulle jeg til Manchester (fra Oslo) - og da fløy jeg Oslo-København-Hamburg-Zürich-Manchester og to uker senere Manchester-Zürich-Hamburg-Oslo. Krunglete selvsagt, men jeg får jo masse tilbake for det gjennom EuroBonus Gold. Kjipt å måtte gi opp om man er like rundt hjørnet...

Tommy777
04-06-2009, 15:52
Da var man I gang. Oppdaterer underveis, bilder kommer I morgen og det har faktisk blitt en del.. Ankom Boston I gaar ettermiddag paa en jobbkjoept oekonomibillett som ble oppgradert til F siden Y var full. Slapp derfor aa bruke oppgraderingsinstrumenter.. Damen som oppgraderte meg var saapass hyggelig/gjorde feil saa bookingklasse ble F. Satte disse poengene paa ua kontoen siden y kun gir 100% paa bmi. Med uas dobbel eqm kampanje, ble det hele 2400 eqm og det samme I miles paa konto. Ikke verst for 98 daler. Etter en kjapp middag paa en japansk restaurant var det kvelden paa four points v flyplassen. Helt ok, men hotellet hadde verdens tregeste shuttle. Sov lite, opp og kom meg paa flyplassen litt over 6. Egen terminal for usair shuttle. Genialt. Ingen koe noen steder. Stakk innom loungen som er flott, men hadde den verste buffeten jeg noen gang har sett. Biscoff og vakumpakket muffins. Yuck. Boarding paa tid. Kun 20 pax I en fresh 319. De serverte en pose med tilnaermet frokost. Musligreier som alle pax fikk

Tommy777
04-06-2009, 15:55
Avgaarde paa rute. Litt congestion inn til nyc saa de skarve milesene denne turen er tok faktisk godt over timen. Innflygning ned hudsom og landet rett inn mot nord. Shuttlebus til uas terminal og opp I loungen til ua der utvalget var betraktelig bedre. Ombord I uas 319 naa I 2B. Doerene lukkes

B777ER
04-06-2009, 18:50
Vi gleder oss til rapport ;)

Tommy777
04-06-2009, 19:23
Ble litt avbrutt der av ett blikk fra en av flyvertinnene ombord, saa Blackberryen maatte av i en fei. Glemte aa melde at flighten mellom BOS-LGA ga 1800 BMI miles, baade destination og kvalifiserende + 25% gullbonus, som kun er paa destination. Siden Starwood har ett glimrende tilbud der de gir en gratis weekendnatt (fredag til mandag) for hvert annet opphold, fikk jeg i tillegg til vanlige poeng mm en gratis natt for de 80 dollarene jobben betalte, har opptjent 3 netter snart som skal brukes paa St Regis Dana Point, California. Laveste pris der er rundt 600 dollar natta og som Plat vanker det suite, saa disse 3 nettene sparer jeg 2000 dollar paa. Meget bra uttelling for 300 dollar ut av egen lomme, samt en del jobbovernattinger.

Transfer fra US til UA paa LGA betyr som sagt terminalbytte, men det er ikke som paa DCA at det gaar en buss airside. Her maa du ut av teminalen i fri luft og igjennom sikkerhetskontrollen paa nytt. RCC til UA ligger utenfor sikkerhetskontrollen, men det er alltid lite koe der. Var ved gaten halvtimen foer avgang, flighten hadde schedule 1005 til Chicago, saa foroeverig 0930 maskinen, en E170 i en laaaang koe for aa ta av paa 13. Landing paa 4 i dag (der kom vi inn). Boarding av First Class foerst, flyet var 80% full tenker jeg, First var helt fullt. Flott dame var kabinsjef. Det var bare aa skynde seg frem til koeen. Tok nesten en halvtime foer vi fikk tatt av.

Vi ble klarert opp til FL150 umiddelbart etter takeoff og satte umiddelbart kursen vestover. Channel 9 var paa. ATC var lite fornoeyd med climbhastigheten og instruerte vaare fuelsparende piloter om aa faa raevva i gir og holde 300 knots or greater under climb.

Ingen turbulens, setebelteskiltet ble slaatt av ved ca. 20K fot. Det ble servert drikker og noetter foerst, jeg hadde meg en ingefaeroel og en kopp kaffe. Deretter kom hvitduken paa bordet og det ble servert en snackstallerken som besto av skinke, roastbeef, to sorter ost og 3 sorter frukt med litt kjeks ved siden av. Merkelig at de ikke kan hoste opp noen ferske rundstykker, da hadde det vaert perfekt. Ved landing paa ORD, la man til ca. 2300 BMI poeng igjen. Gate C21, fant ut at det var greit aa ta bussen bort til Terminal 2 aa faa seg ett par gratis pils samt litt fingermat i Presidents/NWA klubben. Som sagt saa gjort. Under den korte bussturen, passerte vi en CO maskin parkert ved B1, da kom jeg paa at CO skal jo flytte sammen med UA og faar gate B1 til og med B4. Men hva med loungen? Vel, den er der fortsatt og medlemmer kan bruke denne frem til CO joiner Star. De hyggelige CO damene er dog borte, det samme er CO kundene som selvsagt vil vaere naert sine avganger, de er velkommen i UAs mye daarligere klubb uten gratis alkohol og internet (??). Jeg skal stikke innom for aa sjekke hvordan det ligger an der etter ett par drinker her..

Neste flight til PHL er litt forsinket, saa litt under 2 timer aa vente her.

Da passer det bra med en Heineken eller to naa her i loungen. Skaal!

jcnorway
04-06-2009, 19:26
Tommy: Jeg tillater meg å flytte denne tråden til Tripreports, da dette i høyeste grad kvalifiserer som en "live"-rapport :)

Tommy777
04-06-2009, 19:27
PS! For de som lurer: Delta har stengt sin lounge i Terminal 3 og flyttet hit. Og der landa jaggu LH sin 747 fra Frankfurt. Ble ett bilde, men litt lang avstand.

Oel nr. 2 maa hentes!

oddi
04-06-2009, 19:57
Tommy777 kan jeg også være med i den google gruppen ???

Tommy777
04-06-2009, 19:58
Dessverre, men jeg vurderer aa sette opp en egen gruppe etter veldig mange PM.

Kommer tilbake til den..

Tommy777
05-06-2009, 04:34
Tja, hva skal man si? Sjekka inn paa Doubletree Miami Mart Airport for halvtimen siden. En lang dag er heldigvis over. Har bodd her foer, saa jeg var ikke usein aa ta turen rett ut til det flotte bassenget. Etter ti minutter i jacuzzien ble det 20 runder i bassenget, NY MANN!

Naa har man situert seg i baren for aa ta en skikkelig matbit, Angusburger foer man tar kveld.

Ting gikk ikke som forventet, men det var goey, men ikke goey nok til at jeg tar en via via i morra. Booka meg om direkte til ORD med UA sin E170 kl 0600 med ankomst i 0800 tiden, ledig i F! Har en enseter for meg selv. Proever aa retroclaime den originale reiseruta, men jeg mangler kun 4000 poeng og har relativt mye aa gjoere paa jobben i morra etter vi har vunnet en rekke nye dealer og ogsaa havnet i golden circle, mitt team hadde den stoerste veksten av alle salgsteamene i SingTel i foerste kvartal, saa jeg maa nok ta turen hjem..

Goey var det, men skal jeg gjoere dette igjen, maa jeg ha med en kompis.

Som sagt, mer i morgen og en hau bilder ble det ogsaa

Tommy777
07-06-2009, 20:25
Da var det paa tide med resten av historien.

Etter 3 Heineken i hva som var COs PC paa ORD, ruslet jeg mot RCCen som ligger ved gate B6 i Terminal 1. CO har overtatt gatene B1 til B4 og de hadde allerede hengt opp nye 42" LCD skjermer rundt disse gatene. En stor forbedring fra tidligere.

Da jeg ankom loungen, saa jeg to kjente UA fjes som forventet mitt EBG eller BD*G kort som noekkel for aa komme inn. Dro frem President's Club kortet og fikk spoersmaalet "oh, so you are a member there, too" ;). Jepp, svarte jeg og spurte om jeg fikk gratis internet. "sjekk med CO skranken oppe" var svaret. (for de som ikke vet, internet er kun gratis for RCC medlemmer og Star Gold i biz paa internasjonale flygninger).

Opp rulletrappa og til venstre satt Patti som jeg kjenner godt fra CO loungen bak sin egen nye disk! Internetkort ble raskt utdelt og alle CO damene beholdt jobben sin paa ORD. Sikkert smart siden CO garantert kommer til aa bli stoerre paa ORD etter at de blir med i Star.

Kjoepte meg en Honkers fra Goose Island til 5 daler da jeg saa at flighten til PHL var enda mer forsinket, naa 1430.

Kikket over itineraryen min og saa at jeg hadde halvannen time selv med forsinkelse i PHL og hele 2 timer i CLT ogsaa. Jeg gjorde matematikken og saa at jeg kun tapte 150 miles x 3 ved aa fly PHL-MIA direkte istedetfor PHL-CLT-MIA. Floey jeg direkte, ankom jeg kl 2105, mot 0035 ellernosaant med stopp.

Jeg booka om til direkteflighten lett og fikk til og med F, men direkteflighten gikk 1805, dersom forsinkelsen ble litt lengre naa, ble det meget knapt med tid...

Ankom gaten og ble moett med ytterligere 15 minutters forsinkelse. 757en var akkurat ankommet gaten og ny avgang ble satt til 1445, ankomst 1740... 25 minutter UA til US skal gaa greit, haaper at det ikke er A eller B gatene, da blir det en heftig joggetur.

Vel ombord fant jeg sete 2C ved siden av en hyggelig arkitekt som faktisk hadde designet veddeloepshestebanen i Singapore. Ingen servering paa denne flighten i F bortsett fra brennevin. Hadde meg 2xGT paa denne turen. Landet 1735 og doerene ble aapnet 10 minutter senere og selvsagt var MIA gaten B7, saa helt paa andre siden av terminalen. Beina noe voldsomt og ankom gaten akkurat naar det var paa tide aa stenge. De hadde selvsagt gitt vekk setet mitt fordi de trodde jeg ikke kom til aa klare det, saa da ble det reidarstemning de neste 3 timene. Damen soerget ihvertfall at jeg fikk en rad med god benplass og organiserte slik at midtsetet ble ledig. Hun soerget ogsaa for aa gi beskjed til flyvertinnene om aa gi meg servering om mulig.

Pushet paa rute og det var litt av en koe i drittvaeret for aa ta av. Gikk igjennom e-posten og saa at det var relativt mye jeg burde faa unnagjort foer helga, saa jeg bestemte meg for aa fly MIA-ORD kl 0600 med ankomst foer 0800 istedetfor MIA-CLT-ORD med ankomst kl 1130.

Flighten var meget hyggelig. En kjekk purser kom med instant sodium snack boks gratis samt 2 gin og tonic og klar beskjed om skulle man oenske noe mer var det bare aa plinge. e-poster ble besvart, litt pjolling ble til mer pjolling. Ankomst ca. 2125.

Den nye terminalen er flott, men personellet er det samme, saa Miami er en flott utgave av en bananrepublikk drevet flyplass. Jeg satt rett bak F saa jeg var faktisk ute av terminalen 3 minutter etter at vi klappet til gate.

Ringte hotellet og ba dem hoste opp en shuttlebus som kom innen 10 minutter. Varmt og fuktig i Florida, skjoenner ikke at folk gidder den staten fra mai til september. Ankom hotellet rett foer kl. 2200 og etter aa ha sjekket inn, mottatt min Hilton Gold gave og den vanlige Doubletree cookien satte jeg kursen rett mot bassenget. Der var det tomt, dro i gang boblebadet og tilbragte noen minutter der foer det ble en god del runder i bassenget.

Rett i baren der man bestilte en god Angus burger og en flaske vann. Var i bingen og sovnet umiddelbart foer 2300.

Vekkeklokka ringte 0445, men jeg foelte at jeg hadde faatt nok soevn, saa aa komme seg opp gikk greit. Sprang igjennom dusjen og var i resepsjonen ett par minutter paa 5 da shuttelen skulle gaa. Jeg var alene ombord og ankom Terminal J der UA flyr ut av 10 minutter senere.

Hadde allerede sjekka inn paa Blackberryen og skrev bare ut boardingkort. Kom meg igjennom bananland TSAen og satte kursen rett mot Starbucksen jeg vet ligger rett ved US/UA gatene. Bumpa borti Shuttle America crewet som jeg tippa skulle fly meg til ORD i Starbucks koeen. Relativt kort stopp paa dem. De ankom 2200 og hadde avgang 0600.. Jeg kjoepte en stor Sumatra og en lemon poppy muffin som skulle fortaeres ombord siden snackbox er hva de serverer i F paa E170 :rolleyes:

Ble sittende ved gaten og tenke paa hvor patetisk historien til UA er siden Glenn overtok. Fra aa vaere en stor operasjon, har UA naa kun 140 seter ORD-MIA daglig !!:rolleyes::rolleyes::(. En av verdens stoerste Star hub tilbyr man kun 140 seter til soer Florida (UA har lagt ned FLL og PBI). En skandale. Mange spekulerer at CO kommer til aa starte ORD-Soer Florida, men jeg har mine tvil siden hub strategien til CO er noe man sjelden gaar vekk fra.

Anyways, kom meg ombord og fant 2A, enseter. Behagelig nok. En burugle var purser ombord og hun kom rundt med juice og vann foer take off. Sto over.

Etter take off kom hun en runde med noetter og valgfri drikke samt spurte om man oensket snackbox. Jeg sto over alt bortsett fra vann. Kosa meg med kaffen, fersk muffins og fikkl gjort unna en god del jobb.

Behagelig flight og vakker innflygning til ORD. Landet 0745 og var ved gaten rett etter. Verdens lengste hjemtur var heldigvis over.

Utbyttet ble:

Rundt 14000 BMI grunnpoeng samt 2400 UA miles fra ORD-BOS. En gratis natt hos SPG opp til kategori 6, 2800 hilton poeng + 3000 bmi miles for doubletree.

Slett ikke verst for hva man betalte.

Men jeg gjoer nok ikke det samme en gang til, ble alt for mye styr. Men det ble jo verdt det siden man sikret ett Star Gold kort.

Rapport slutt, naa til bilder

Tommy777
07-06-2009, 20:43
Oppe i otta, vakker utsikt fra 4P BOS
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture022.jpg
Alaska Air sin logo jet (hvorfor har de Bob Marley paa halen? :P)
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture023.jpg
US Air klubbens elendige "buffet". vakumpakket muffins, yogurt og biscoff
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture025.jpg
Flott klubb selv om serveringen er daarlig
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture026.jpg
Air Canada sin YYZ connection :P
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture027.jpg
Dag sine griser
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture029.jpg
Frokosten som ikke ble spist
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture030.jpg

LN-MOW
07-06-2009, 20:50
Goey var det, men skal jeg gjoere dette igjen, maa jeg ha med en kompis.



Hva skjedde med Oliver?

Tommy777
07-06-2009, 20:54
Han trakk seg dessverre. Unge paa vei...

Tommy777
07-06-2009, 21:09
US Air frokost ombord
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/various/Picture251.jpg
Ankommet LGA
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture031.jpg
RCC loungen med god utsikt
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture033.jpg
Bedre muffin og kaffe
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture034.jpg
Sjett Blue
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture036.jpg
Minibuss fra Frontier
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture038.jpg
Var det noen som sa koe??
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture040.jpg
Drink foer maten ombord LGA-ORD
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture041.jpg
Snack (frokost slutt kl 1000)
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture042.jpg

Tommy777
07-06-2009, 21:56
Fun and Games paa ORD. Snurr hjulet og vinn Economy Plus. Jeg vant ei flaske vann
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture043.jpg
Heineken i Ex CO loungen
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture044.jpg
Utsikt fra Loungen
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture045.jpg
Litt stort i forsvarsfarger
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture046.jpg
Litt stort i moderne farger
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture047.jpg
Endelig fremme i Miami, bassenget paa Doubletree
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture048.jpg
Og Jacuzzien
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture050.jpg

Tommy777
07-06-2009, 21:58
Embraer tur paa morran
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture052.jpg
Knyttnevetest bestaatt
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture053.jpg
Kommer inn over Lake Michigan
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture054.jpg
Hjemme!
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture060.jpg
Montrose Dog beach, ikke langt unna heimen
http://i533.photobucket.com/albums/ee335/mordi777/sox%20boston%20etc/Picture061.jpg

That's it!

FlightDeck
15-06-2009, 20:57
Takk for kjemperapport! Litt vanskelig å følge med på alle disse flyplasskodene - som jeg kan ikke kan utenat - men Scanair har jo en glimrende service som gjør det mulig å følge med ved å ta pilen over.

Gemo
15-06-2009, 21:59
Takk for flott rapport, ikke noe å utsette på bildene heller :)

Tommy777
16-06-2009, 02:23
Takk for flott rapport, ikke noe å utsette på bildene heller :)

Takker. Ja, Canon Ixus er ett flott kamera ;)

Eirik
18-06-2009, 11:11
Gøy ! :-)

Dessverre, men jeg vurderer aa sette opp en egen gruppe etter veldig mange PM.

Kommer tilbake til den..

Yes, please !

FlyHi
29-08-2009, 20:16
Tommy, giv endelig lyd, hvis du gør alvor af dine planer med at sætte op googlegruppe med fejlpriser :-) Jeg er interesseret...

meliiis
29-08-2009, 20:35
jeg og :)

S. Holberg
29-08-2009, 22:06
Hadde vært kult det ;)
Jeg kom jo over ett kjent scoop en gang her :p(A340 modell til 69,- på sas :D )

Jarlabanke Vking
30-08-2009, 21:35
Jeg liker Chicago så godt!

snacks!

TigerBlack
10-09-2009, 14:30
Nydelig raport, og en slik gruppe som omtalt er jeg svææært intresert i. Og selv om jeg jobber i bransjen (enn så lenge), kan jeg garantere med hodet som insats at jeg aldri kommer til å si skvatt til en levende eller død sjel om feilprising :)