PDA

View Full Version : God Fredagsmorgen


LCH78
15-05-2009, 05:59
Da satt man her på jobb. Ukas siste morravakt (heldigvis) :) Litt grått her i Nord akkurat nå, men så lenge flyan kommer og går som spiller ikke det noen trille :)

EB
15-05-2009, 06:56
God morgen fra en hovedstad hvor solen skinner fra skyfri himmel...måtte dette bli værforholdene hele helgen. Fredagen byr på møter både inne og ute av kontoret - et vintips bør det bli i løpet av dagen også. Ha en flott start på helgen!

sarpingen87
15-05-2009, 07:19
God morgen fra Østfolds navle, her skinner solen fra skyfri himmel, og håper det holder seg slik i helgen. For min del blir helgen i det musikalske hjørnet med festival hele helgen gjennom på Eidsvoll så krysser fingrene for godvær og søndagen blir det middagsbesøk hjemme med en kompis og svigermor.

zico77
15-05-2009, 08:38
God morgon frå Trondheim!

Endeleg strålande sol og skyfritt :) -satser på at dette holder seg ut nasjonaldagen ;)

Ha ein flott dag alle saman!

Someone
15-05-2009, 08:38
God morgen fra Oslo. Strålende solskinn idag, men jobben kaller. Ingen planer for kvelden, men sjansen er vel stor for at jeg stikker ut å tar en øl eller to. Ha en fin dag

Discus
15-05-2009, 08:55
God morgen - litt sen frokost, men nå er det straks ut for å finne en buss retning sentrum. Jobbing, gavekjøp mm står på prosjektplanen i dag. Ønsker dere alle en fin-fin fredag!

CK
15-05-2009, 09:02
God fredagsmorgen fra FBU. I dag blir det jobbing og møter på "provinskontoret" på FBU

JonF
15-05-2009, 09:05
God morgen fra Oslo. Kroppen verker i dag etter litt for intens trening i går. Men sola skinner og da har jeg ikke noe å klage på! Blir en hektisk dag med møtevirksomhet og forberedelser til neste ukes hardkjør :)

Bare en dag igjen til FFK skal gruse VIF ;)

Ha en fin dag, alle sammen!

jcnorway
15-05-2009, 09:08
God morgen. Da er man sjekket inn på morgendagens/helgens lille utflukt. Ser ikke bort fra at det kan medføre en tripreport i løpet av helgen;) Ellers ingen større planer for dagen bortsett fra de vanlige tingene. God fredag alle sammen!

JetBlue
15-05-2009, 09:25
God fredag i solfyllte Oslo. Dagen tilbringes på seminar i Vika Atrium, dvs. at det er kort vei til øl etterpå! Ha en fin dag.

sirpjalle
15-05-2009, 09:54
God morgen fra Forus!

Litt støy i morges, det var en god del av maskineriet som ikke fungerte i dag! :)

Men nå er alt oppe og sviver igjen! heldigvis.

Da blir det vel en kaffekopp snart tenker jeg....

Ha en fin dag forumister! :)

LN-KRF
15-05-2009, 09:56
God morgen!

Prøver og slikt i dag! Før man drar strake veien til OSL for å boarde DY1256 til AMS for weekenden!

Ha en flott dag folkens!

Blubird
15-05-2009, 10:06
Flott morgen fra sørøst! Ingenting er som å våkne til sol og skyfri himmel, selv om temp'en gjerne kunne ha vært litt mer enn småfriske +5. Ligger an til en litt kortere arbeidsdag i dag, med både fuktig og tørt allerede fra sene ettermiddagstimer.

Ha en finfin helg!

Bizflyer
15-05-2009, 10:43
TGIF!!

Solen skinner i Krsand! Venter bare på at tempen skal gå opp med minst 10 grader. I dag blir det dobbelt jobbing, i morgen har kjerringa beordret full indretjeneste og søndag blir det tidlig opp og full fres med 17 mai feiring. Det er nesten så jeg allerede gleder meg til 18 mai, og det må nok være første gang.

I ettermiddag blir det før-17 mai feiring i barnehagen med musikkorps, flagg, pølser og is. Så da blir det samling der med farmor og lillebror og konemor med i flokken.

I går kveld inntok jeg forresten deilige tyske asparges innkjøpt i Kiel. Med litt deilig parmaskinke, parmesanost og hollandaise til var det et utmerket måltid! Det er hva man kan kalle våren på en tallerken. Unnet meg også et deilig glass hvitvin fra Alsace! Perfekt!

Nå skal jeg prøve å få booket meg reise til Asia i juni. De fleste brikkene begynner å falle på plass, heldigvis! Og det skal flys foran i bussen!!

BF:cool2

Egil
15-05-2009, 11:41
Gooood fredagsformiddag fra Mosjøen!

Sola skinner og jeg gleder meg til helg! Blir reker, vin, pils + + i kveld :)
Er det rart vi koser oss?

E!

LN-AØR
15-05-2009, 11:42
God morgen fra BOO. Fantastisk fint vær i dag i dag. Strålende sol og varmt. Om en halvtime blir det grillings utenfor hangaren. I kveld blir det DY til OSL og så 3 uker perm. Ha en strålende dag folkens!:)

FBU 4EVER
15-05-2009, 13:39
God morgen fra Nærsnes hvor solen skinner. Litt vind fra nord holder tempen nede. Ma che fa? Blir kanskje en runde eller to rundt Semsvannet i prosjektet "Reduser stein til pukk". Har gått ned 2 1/2 kg de siste 2-3 ukene og jeg gir meg ikke med det.
Ellers er det siste dag før arbeidsdagen kaller. Med to tlf. vaktperioder og ferie, så er det nesten 3 uker siden jeg var på jobb sist. Imorgen blir det sete 0A på SK937 og 17. maifeiring i SEA.
Ha en fin dag.

LN-MOW
15-05-2009, 13:58
G'morgen fra Alpharetta! Foreloepig skyfritt og 17 grader, men meterolygen melder regn og bommelibomm saa det endrer seg vel snart. Paa den annen side saa nevnte han ingenting om regnet i gaar, so who knows .....

Desverre blir det nok en sesong i the losership for (det engelske) favorittlaget .. men alle gode ting er tre?

Naa skal Lillegutt vekkes, og saa er det frokost. Kun en uke til skolene tar sommerferie ..

JoeW
15-05-2009, 14:00
God formiddag fra CPH, hvor eksamen er unnagjort. Føler jeg hadde god kontroll, men det er vel bare å lene seg tilbake og vente seks uker på resultatet... Begynner å angre litt på at jeg avbestilte USA-turen - min søster graduater high school til uken, og jeg har strengt tatt ingen familie i Europa 17. mai. Skal vel klare det også, store planer om en rolig helg med litt smålesing til neste eksamen - og muligens ut med ANSA på kvelden 17. mai.

Skyfritt som det er i København - ha en strålende weekend!!

AirbusTrond
15-05-2009, 17:59
God ettermiddag fra herlige Gamle Oslo. Hjemme etter en hektisk dag og et par fredagspils på Stargate (kr 42 per halvliter). Fristende å stikke ut for et par flere pils, vi får se..

Tommy777
15-05-2009, 19:28
Ja, Leeds hadde sjansen ---- igjen... Synd, jeg savner Leeds i PL. 2016, Leeds returns to PL!!

God formiddag fra Chicago! Her sitter man på kontoret og forbanner seg over at både QX3 settet OG kameraet ble lagt igjen hjemme i morges. Kjerringa droppa meg av tidlig, så har ikke bil for å få henta greiene.. Oh, well... Overlever nok Seattle uten..

Ellers er vi oppgradert til F begge to, 4A og D var det eneste som var ledig. Vi får se om det finnes en hyggelig sjel ombord i dag som vil bytte...

God helg!

Someone
15-05-2009, 20:55
God ettermiddag fra herlige Gamle Oslo. Hjemme etter en hektisk dag og et par fredagspils på Stargate (kr 42 per halvliter). Fristende å stikke ut for et par flere pils, vi får se..

....i Frognerparken er de endå billigere :p Bare synd at når man er tom, så er man tom :(

Bizflyer
15-05-2009, 22:31
Og god aften fra bak baren! Enda 7 timer igjen til jeg kan finne senga! Og i morgen: Storrengjøring pluss at kjerringa skal ha meg med ut for at hun skal finne seg tøy til 17 mai, som forøvrig blir tørrlagt ettersom jeg må være sjåfør for kjerring og 2 unger! Akk ja! ER det rart at jeg drikker?? Gleder meg til 18 mai!! Mandagsfylla er alltid den beste!!

BF:cool2

Discus
15-05-2009, 22:32
I ettermiddag kom Sea Kingen lavt over hustaket her - oppdaget det litt sent. Den er en sjelden gjest i Bærum, mest Luftambulansen og Politiet som pleier å komme i knehøyde i tåkevær.