PDA

View Full Version : Gudd Torsdag Mauning

sirpjalle
30-04-2009, 06:30
God morgen fra Forus!

Siste arbeidsdag denne uken. Er i fredagstemning nå. Litt finpuss på noen prosjekter står igjen pluss et møte og to, så er det faktisk helg ^_^

Ha en fin dag da forumister! :)

Savipix
30-04-2009, 06:48
God morgon från Uppsala!

Examen avklarad och idag skall det firas Valborg med bland annat: www.forsranningen.com innan turen går hem till mormor och en middag och övernattning inför Bangkok. Trip reporten KANSKE startas redan idag :)

Solen skiner och det kan bli VARMT idag

JoeW
30-04-2009, 06:52
God morgen fra CPH - hvor kursen snart settes ut mot Kastrup og DY925 til gamlelandet - jammen tar jeg ikke på sett og vis weekend allerede!

Ha en strålende dag!!

EB
30-04-2009, 07:05
Glad morgen fra Stavanger sentrum. Snart er det frokost og så blir det ferge til Tau/Jørpeland. Hjem med SAS i ettermiddag og "3 dagers helg" - som jo også er parolen min i morgendagens tog.

Glad torsdag!

zico77
30-04-2009, 07:08
God morgon frå Trondheim :)

Siste arbeidsdag før helg, og sola skinner :) Då er det bare å få unna oppgåvene og ta seg heim.

Ha ein flott dag alle saman!

Someone
30-04-2009, 07:26
God morgen fra Oslo. Solen skinner og jeg er straks klar til å gå på jobb. På en fest ikveld, men får prøve å holde litt igjen pga avreise til Berlin imorgen formiddag. Ha en fin dag

Hickok
30-04-2009, 07:49
God morgen fra Oslo. Ligger nedsyltet i influensa, men satser på den slipper taket nå. I kveld står CC Cowboys på programmet i Bergen, og det kan en jo ikke gå glipp av, da!

OJB
30-04-2009, 08:42
God morgen fra Sandvika,
Nydelig morgen her idag,virker som det har vært noe nedbør inatt ser jeg.
Det blir en dag med avslutning av deloppgaver i prosjektet før jeg finner en luftbuss som kan ta meg over fjellet vestover i ettermiddag.
Kanksje jeg treffer EB på tur i motsattt retning utpå ettermiddagen i SVG.
Ha en fin dag forumister og god lang helg.

FlightDeck
30-04-2009, 08:44
God morgen fra regjeringskvartalet. Bare tre timers søvn etter 16 timer på jobb i går. Men i dag skal vi levere - og dermed blir det en god langhelg med fri. Jeg satser også på å legge ut min første trip report på tre måneder i løpet av en dag eller to. Ha en god dag!

LN-MOW
30-04-2009, 08:56
G'morgen fra et solfylt Mosjøen. Siste arbeidsdag før hjemreise er i gang .. i morgen går ferden til OSL før kursen settes over dammen på lørdag.

JoeW
30-04-2009, 09:10
På gate i CPH sitter jeg - og LN-NOP har akkurat parkert utenfor. Kan ikke ha fulgt med i timen, men det må vel være blandt de nyere flyene?

EDIT: Etter å ha sett innsiden er jeg ikke fult så sikker - dette så slitent ut....

Extra230
30-04-2009, 09:22
God morgen fra Vøyenenga! Må jobbe i finværet, men ut og øve litt med Extra'n i ettermiddag. I morgen blir det en weekend svipptur til Washington.

- Thore

LN-Q
30-04-2009, 09:29
På gate i CPH sitter jeg - og LN-NOP har akkurat parkert utenfor. Kan ikke ha fulgt med i timen, men det må vel være blandt de nyere flyene?

EDIT: Etter å ha sett innsiden er jeg ikke fult så sikker - dette så slitent ut....

Gate 47 :-)

LN-MOW
30-04-2009, 09:32
, men det må vel være blandt de nyere flyene?

Bygd 2005 - previous operators Futura og Garuda ...

Discus
30-04-2009, 09:32
Gog morgen fra Vøyenenga

God morgen fra 1 km lenger syd (sånn omtrentlig) - hjemmejobbing med diverse i dag. Får forsøke å få på plass fredagstemningen i løpet av dagen. Værmeldingen ser bra ut så det er stor fare for en flytur i helgen også.

Nyt siste dag i april, det er et helt år til neste gang :cool:

Bizflyer
30-04-2009, 09:49
God mornings fra Krsand!

I går var årets første Cruiseanløp i Kristiansand med Fred Olsen Cruises Black Watch. I dag var det Christian Radic som hadde lagt seg til på byfjorden. Hyggelig med besøk!

Siste arbeidsdag denne uka, og langhelg som skal tilbringes på hytte oppe i dalom. Satser på fint vær og at grillen tas i bruk. Så i ettermiddag skal det handles inn både vått og tørt.

I morgen er det første mai! Er det ikke da man er pålagt å jobbe i hagen?

BF:cool2

oegranslo
30-04-2009, 10:24
God morgen fra Alanya der jeg har tilbringt 4 dager i godt vaer og billig oel. Var heldig paa flyturen og fikk sitte klapp paa OY-VKC, Airbus 321. Min foerste erfaring med klapp og jeg maa si at jeg hadde det javelig goey for aa si det rett ut.
Over og ut!

Blubird
30-04-2009, 10:31
God formiddag fra sørøst. Ser ut til å bli en flott dag med fin temp, da er det samtidig helt ok at også kroppstempen igjen er tilbake på mer normale nivåer.

Egil
30-04-2009, 11:11
God formiddag fra WIAS HQ hvor ukens siste arbeidsdag er godt igang! Kaffe i koppen, nok å gjøre, men litt tid til Scanair selvfølgelig!

Som MOW allerede har konstatert, det er sol ute, og her inne sitter vi . . .

E!

JoeW
30-04-2009, 12:58
Bygd 2005 - previous operators Futura og Garuda ...
Utrolig sliten til å være 4 år gammelt, kunne trenge freshe seter og en innvendig vask... Godt det blir SK på returen! ;)

Gate 47 :-) Så sannelig!

gustavf
30-04-2009, 16:14
Middels dårlig ettermiddag på Gardermoen, der Norwegian sine automater ikke er venner med verden.

jcnorway
30-04-2009, 16:22
God ettermiddag fra hovedstaden. 2 dager med seminar på havet mellom Norge og Danmark (med konkurrenten, Bizflyer;)) + noen timer i Køben førte til lite forum-aktivitet for undertegnede. Godt å være tilbake på nett. Nå venter langhelg og man har nettopp handlet inn middager for resten av uken. Asus Eee 1000HE er også oppe og går så da er man også klar for kommende turer med ny (og lettere) laptop :)

Ha en fin langhelg folkens :cheers:

FBU 4EVER
30-04-2009, 16:43
Mesteparten av formiddag og ettermiddag gikk med til dugnad på friområdet på andre siden av veien. Nydelig og varmt vær. Trafikkvakten ringte litt etter kl. 15 og ga meg fri imorgen og overmorgen. På vakt igjen søndag morgen. Nå venter en Aass Pale Ale på balkongen. Det kan bli bedre, men da må man anstrenge seg.
Ha en fin ettermiddag!