PDA

View Full Version : God lørdags morgen!

Mats Danielsen
25-04-2009, 05:13
God lørdags morgen forumister!

Håper dere får en flott dag, har ikke noen spesielle planer for dagen selv eneste jeg vet er at jeg skal ut på SVG i morgen en liten tur.

Shallabais!

akira
25-04-2009, 05:46
Da var man hjemme fra en kveld ute på byen og naschpiel, deilig at dagene begynner å bli lysere nå. Nå blir det et par timer i bingen før søster skal ta med familien ut på bursdagsmiddag på Rice Bowl. Forsatt en god lørdag alle sammen.

LN-MOW
25-04-2009, 08:00
God morgen fra Værnes, hvor solen skinner fra blå himmel. LN-BRX står allerede parkert her ved gate 33 for å ta meg til Galemoen, hvor Fellowship skal møte meg sånn cirka ved ankomst.

Fakiren fra Mosjøen hadde fire pax, og vi stoppet i Namsos for å plukke opp en til. Så ingen stor butikkk på lørdagsmorgenen.

Håper på en fin dag og mye fine bilder. Og i kveld er det duket for litt tøysevann på Parkteateret for de som måtte være interesserte.

Someone
25-04-2009, 08:27
God morgen fra Hemsedal hvor solen skinner og man er klar for en dag i bakken med obligtorisk afterski etterpå.

Discus
25-04-2009, 08:40
God morgen herfra også. Snart til OSL, men ikke til vollen. Kamera er med så får vi se hva som dukker opp innimellom de andre gjøremålene. Retur til heimen via Parkteateret senere i dag.

Egil
25-04-2009, 09:05
God formiddag fra MJF (for en gangs skyld).

6 milde vårgrader med litt regn i lufta og litt vind over byen. Lite med arbeidslyst i dag, men ikke verre en at vi skal få gjort det vi må og litt til.
Skulle vel heller tatt følge med MOW i morgentimene, men noen må jo holde hjulene i samfunnet igang ^_^

E!

pgaa
25-04-2009, 09:12
God morgen fra Oslo, ser ut til å bli en alldeles strålende dag. :cool:
Timeplanen består av en liten shoppingrunde, før man setter seg til rette for dagens kamper fra England. :)

Ha en fin dag alle !

RuneGaus
25-04-2009, 09:22
God morgos fra CPH, solen stråler som vanlig og det er forventet temp oppmot de 25grader!
Så er det godt man skal på arbeide fra kl. 1330 og 10stive timer fremover.... bedre enn kalde utepils på balkongen, respektive stranden, ihvertfall...

EB
25-04-2009, 09:23
Glad lørdag... Nå skal jeg ut å lete etter bilen - den ble i allefall ikke med meg hjem i natt. Ellers er det en fott lørsdag i hovedstaden - solen skinner fra blå himmel... Skaff deg en bra dag du også!

FlightDeck
25-04-2009, 10:10
God lørdag fra Oslo. Noen arbeidstimer her i Nydalen før jeg setter kursen til Bergen med SAS. Ha en fin dag!

Aleksander Maaland
25-04-2009, 10:15
God morgen fra Hundvåg.

I dag blir det å "henge" med den lokale idrettshallen der det er NM i håndball og mange fine jenter:)

Ha en fin dag:)

JetBlue
25-04-2009, 10:20
En riktig god solfyllt lørdagsmorgen fra Grefsen. Ingen store planer for dagen, det har vært en veldig antrengende uke, faktisk. Men, det kan fort bli en tur opp til Lars på Strømmen.

Bizflyer
25-04-2009, 11:12
God formiddag fra Palmekysen!

Snart går turen til Ica Supermarked for innhandling av supper og sauser til 40% rabatt! Deretter til apoteket for å hente pollenallergimedisin til resten av familien.
Ellers ingen andre planer enn at jeg skal jobbe i kveld. Da skal det serveres deilige drinker, og kanskje en pils i ny og ne!

BF:cool2

zico77
25-04-2009, 11:18
God morgon frå Trondeim :)

SOL!!

Då er Sirpjalle ekspedert, og han er på tur heim til Stavanger i sin nyinnkjøpte minibuss. Her i heimen er vinterklær pakka ned, og erstatta med meir sommarlege antrekk, og skal straks på solskinnstur ;) Det blir nok heilt sikkert noko kaldt på Solsiden i dag.

Ha ein flott dag alle saman!

JoeW
25-04-2009, 12:27
God morgos fra CPH, solen stråler som vanlig og det er forventet temp oppmot de 25grader!

Oida, godt jeg har avtalt å møte en nordmand til pils på Nyhavn om noen timer!

Måtte dere andre ha en strålende dag!

LN-MOW
25-04-2009, 15:29
Strålende dag i Oslo! Kom meg såvidt med SK345 .. ble en hyggelig tur i cockpit sammen med to blide kapteiner. Nydelig flyvær hele veien, og ble plukket opp av Fellowship ved ankomst. Vi tilbrakte noen timer på Østvollen og nå kjenner jeg at jeg er 'varm' i ansiktet. Mye hvite haler å se, men vi fikk med oss et par godsaker - bl.a. Nummer 6000. :)

Bilder kommer etterhvert .. mulig en teaser allerede i dag.

Farmer
25-04-2009, 17:09
God kveld fra Østen, hvor dagen i dag har gått med til restitusjon og litt trening.
Godt og varmt hele tiden nå, 34-37 grader på dagtid, og bare bittelite kaldere på kveld og natt hvor det går ned til 32 .. I Bangkok meldes det at de nå går inn i den antatt varmeste uken i år, med temperaturer opp mot 45 grader på dagtid .. og dette vil kunne vare et par uker til den første delen av regntiden kan tenkes å komme.
I morgen planlegges motorsykkeltur nedover kysten, uten at verken destinasjon eller tidsbruk er fastsatt nærmere ;-)

Savipix
25-04-2009, 17:11
Godt og varmt hele tiden nå, 34-37 grader på dagtid, og bare bittelite kaldere på kveld og natt hvor det går ned til 32 .. I Bangkok meldes det at de nå går inn i den antatt varmeste uken i år, med temperaturer opp mot 45 grader på dagtid

Hoppas att Radissons aircon anlägg fungerar då när vi kommer dit :p

dc-8-63
25-04-2009, 17:32
God morgen fra oss i vest....hvor vaaren er i full gang...noe som er hardt for en lille italienerinnen...saa her staar kysten for tur...Oregon Coast...naermere bestemt Cannon Beach...foer det blir familie middag i Portland paa soendag....

Speedbird
25-04-2009, 17:34
God ettermiddag fra Rekrutt Skaatun på Fjerde Kompani. =)
I dag har jeg kasernevakt fra 21 til 23 og det ødelegger effektivt hele dagen,
jeg får ikke forlate leiren i det hele tatt denne helgen, selvom jeg kun har vakt 6 timer, to hver dag.
I dag har jeg derfor solt meg ute - men det er ikke lov med lettelse i antrekk, så jeg lå i full camo,
deretter gikk jeg en tur i leiren, pusset sko og spiste middag (4 x pannekaker med bacon!) :D
Nå er jeg på kasernen og utnytter mitt mobile bredbånd! =)

I morgen blir det stort sett det samme, men da er vel musklene ikke fullt så ødelagt som i dag, så da kan jeg nok få trent en del også.

Ha en super lørdag folkens! :D

Bizflyer
25-04-2009, 17:47
2 timers kasernevakt???

I min tid, var det kasernevakt i et helt døgn av gangen. Og når man var på stående avdeling var det ukevakt. Hva er det med Forsvaret i disse tider??? ;)

Bizflyer
25-04-2009, 19:08
Lørdag kveld og jeg skal snart på jobb!
Liverpool vant og Tottenham leder 2-0 over Manshit etter 30 minutter!
Burde vel heller drukket sjampis i kveld!;)
Kanskje ikke håpet er helt ute allikevel!!??

Airbus 330
25-04-2009, 20:55

Og hvis ikke Bizflyer har fått det med seg, så vant MAN-UTD 5-2 :colgate:
Her blir det feiring. ;)

akira
26-04-2009, 00:52
Er nok derfor BF drikker =)

GFL
26-04-2009, 00:55
Her blir det feiring. ;)

Starter med en billig straffe, men sann er det paa Old Trafford. Og dette er dommeren England sender ut i Europa :rolleyes:

Bizflyer
26-04-2009, 00:57
Her blir det feiring. ;)

:baeh:71::baeh:71::baeh:71::baeh:71::baeh:71::baeh :71::baeh

JoeW
26-04-2009, 01:12
Skål Bizflyer. Ikke at jeg skjønner noe av de målene, men en drink kan vi alltids ta!

Her er man hjemme etter mange glass rødvin og en god del øl i turistfellene på nyhavn i solen og nærmere tyve grader - ihvertfall i starten . Det er sgu dejligt at være norsk i Danmark for tiden!

Egil
26-04-2009, 15:22

Jeg må få minne om at alle kamper varer i 90 minutter + tilleggstid, noe de fleste motstanderne av United ofte glemmer, he he, og da får de seg oftest en på tryne :cool:

E!

Bizflyer
26-04-2009, 16:01
Jeg må få minne om at alle kamper varer i 90 minutter + tilleggstid, noe de fleste motstanderne av United ofte glemmer, he he, og da får de seg oftest en på tryne :cool:

E!

Kjeften, Egil!:angry:

Egil
26-04-2009, 16:35

Kjeften, Egil!:angry:

:colgate::colgate::colgate::colgate:

E!

KennethGS
26-04-2009, 16:59
Blir helt matt jeg, av alt dette pratet om Liverpool United og Manchester Tottenham... Skjønner ikke hva som er så fengende med å se på en gjeng overbetalte nek springe rundt etter en lærkule på en gressmatte...

Gi dem noe ordentlig å skyte med istedet, eller i det minste noe å slå med...

Bizflyer
26-04-2009, 17:06
Blir helt matt jeg, av alt dette pratet om Liverpool United og Manchester Tottenham... Skjønner ikke hva som er så fengende med å se på en gjeng overbetalte nek springe rundt etter en lærkule på en gressmatte...

Gi dem noe ordentlig å skyte med istedet, eller i det minste noe å slå med...

Heeeeel enig!!! :D