PDA

View Full Version : Riktig god torsdags morgen alle!


ENGM RAMP
23-04-2009, 02:43
Her gjelder det å slå EB!

God morgen godtfolk! Her "nytes" de siste timer av nattevakten før 1 ukes ferie begynner med avreise med DY til Paris ombord i LN-NOE! Først skal 4 dager i Paris nytes, med gode middager, viner og maaasse kos :)

Deretter settes kursen mot Avignon på mandag ettermiddag ombord i et av TGV togene, og det skal bli spenennde å oppleve! 710 km på 2t 45 min står det respekt av! Etter 2 dager i Avignon tilbringes siste natten i Nice før atter et rødnese-fly frakter oss hjem på torsdag om en uk!

Ha det fint forumister! Meg skal dere IKKE høre mye fra :D

:FRA

JoeW
23-04-2009, 02:57
Det var da fryktelig tidlig god morgen tråd, jeg skjønner at jeg ikke har jobbet skift på en stund.

En strålende dag ønskes dere alle - og god natt fra CPH!

EB
23-04-2009, 05:43
Glad torsdag - la arbeidsdagen begynne!!! Dagen er nesten 9 timer og 30 minutter lysere - herlig. Håper på en dag med sol og varme. Treningsøkter skal det bli både på morgenkvisten og i ettermiddag. Ha en sprekere torsdag!

Someone
23-04-2009, 07:22
God morgen fra Oslo. Solen skinner, jeg er trøtt og ligger 10 minutter bak skjema allerede. På vei til jobb blir det å ta en snartur innom de gamle for å stjele med seg en bil, slik at jeg får kommet meg ut i Bærum og hentet hyllene mine i lunchen og så jeg har noe som kan ta meg opp til Hemsedal til helgen. Ellers står det stort sett Excel og Power Point på programmet pluss et og annet møte. Ha en fin dag

LN-KRF
23-04-2009, 07:23
God morgen fra Oslo!

Er våknet, våken og orientert, og dag 2, av 4 ukers kurset i Norwegian skal gjennomføres!
Kommer til å bli spennende i dag!

Kaffekoppen er fortært, å man er straks klar å humpe seg på tbane og buss ut til FBU!

Ser ut til å bli en varm og solfylt dag i hovedstaden med 15 grader i dag! Så begynner å hjelpe på her! Skjønt!

Ha en flott dag forumister!

sirpjalle
23-04-2009, 07:36
God morgen fra Forus! :)

Sa "pang" i dag da jeg kom på jobb. Håpet på en rolig dag i dag, men det kan jeg bare glemme.... Men i det minste vil dagen gå fort :lol:

Ja ja, ha en fin dag da forumister :)

Blubird
23-04-2009, 07:50
God morgen fra sørøst. Her ligger man timen foran skjema for en gangs skyld, mye takket være tidlig parkering i går kveld. Ligger an til nok en flott dag, skyfritt og rolig vind, dog småfriske +2 og rim i vegetasjonen for kort tid siden. Ha en strålende dag.

LN-Q
23-04-2009, 07:52
God morgen eller ??

Forskjell på folk gitt, når min gode kollega Rampen stikker til Paris må jeg starte dagen med nesten 500 trappetrinn fordi heisen er us, og nærmere koma er det lenge siden jeg har vært gitt :-)

Ser ut vinduene og konstaterer CAVOK rund baut så dette blir nok en flott dag på kontoret...

Ha en flott dag folkens...

Discus
23-04-2009, 08:00
God torsdagsmorgen alle sammen, noen møter og litt planlegging står på trappene i dag - ha en fin dag.



..... må jeg starte dagen med nesten 500 trappetrinn fordi heisen er us, og nærmere koma er det lenge siden jeg har vært gitt :-)

Har dere ikke verneombud :lol:

FlightDeck
23-04-2009, 08:26
God morgen fra regjeringskvartalet. Oslo er en nydelig by i dag - måtte det bare bli varmere og varmere, og lysere og lysere... Kritisk fase i prosjektet nå - og ingen fritid er i sikte, med unntak av en liten tur til Bergen i helgen. Ha en fin dag!

Aleksander Maaland
23-04-2009, 08:33
God Morgen fra Hundvåg.

I dag blir det skole som vanlig og litt mekking på båt å båtkjøring:)
Herlig vær i Stavanger:)

JetBlue
23-04-2009, 08:36
God morgen. Gårdsdagens årsmøte i Vinforeningen sitter godt i kroppen kjenner jeg, men utrolig mye god vin da.

Og i dag er det rett på Champagneria etter jobben for en treff. Jammen går det på løpende bånd....:D

Bizflyer
23-04-2009, 09:43
God morgen fra Palmekysten!

Her meldes det om nok en CAVOK dag! ....som skal tilbringes på kontoret! Er det rart jeg drikker!:drunk:

Ingen andre planer enn å ta fatt på dagens bunke gjøremål. Så blir det nok snart lunsj skal man se.

Snart er det helg......

BF:cool2

Egil
23-04-2009, 11:25
God formiddag fra WIAS HQ! Siste arbeidsdag her denne uka, men skal hospitere på MJF hele helga så det blir en laaaaaang arbeidsuke jah...

Ingen planer for kvelden, men er fornøyd med hva ManU presterte i går, neste uke setter de sikkert 50% av sjansene, he he, og stakkars Assanal da . . . ^_^

E!

AirbusTrond
23-04-2009, 11:59
Riktig god dag fra Gamle Oslo. 13.8 grader i skrivende stund. Bare kveldsjobbing hindrer utepils i dag og i morgen. :angry: Men men, det kan jo hende jeg snubler over utepilsmuligheter i Berlin.

I dag skal jeg innom postkontoret for et hendig lite kamera av typen Casio Exilim Z-300 som vil få de fleste kyndige til å le, men visstnok skal det være bedre enn kameraet i mobilen min. Dessuten er prisen 1775, mot 2500 i desember, da Lyd og Bilde anerkjente det som "et meget bra kjøp til prisen".

Funker det så kan jeg love bilder fra AirBerlin-turen i TripReports i løpet av neste uke.

Bizflyer
23-04-2009, 12:19
Me like your office!:colgate:

Tror ikke jeg hadde fått gjort så mye jobb om jeg hadde hatt slik utsikt fra mitt kontor. Det er nok derfor jeg har fått kontor uten vindu ut. Og det er derfor jeg drikker! :drunk:

BF:cool2

LN-MOW
23-04-2009, 12:59
Kjenner 'problemet' ... :colgate:
Planlegger å stille min 'sult' med noen timer på vollen lørdag.

G'meddag fra Norges midte. Her har vi vaffellag og det er noe jeg ikke har spist på noen år. Været er ålreit, men temperaturen er iallefall behagelig. Godt å være en tur i gamlelandet, ja.

Martin
23-04-2009, 13:02
G'morn fra FedEx.

Da var man på plass igjen. en mann syk, så det blir litt mer å gjøre på meg i dag, men man overlever nok. Krysser fingrene for at han er på plass igjen i morgen, for da har et par andre kolleger funnet ut at de skal på ferie.

Ellers ønskes alle en god torsdag :)

zico77
23-04-2009, 13:34
God ettermiddag frå FBU :)

Sola skinner over oss i dag, og det nærmer seg slutten på dagen. Heimreise i dag, så det blir avgårde med tog og fly om ei lita stund, heim til bartebyen ;)

Ha ein fin ettermiddag!