PDA

View Full Version : Seminar NSFF Boeing 787


Airbus 330
17-04-2009, 22:38
Kjære medlem!

Det er en glede for oss å kunne invitere til en spennende dag på SAS Museet, Gardermoen med et forrykende foredrag om Boeing 787 – Vi har i
samarbeide med SAS Museet fått tak i Boeings europasjef som vil presentere flyet på alle mulige måter. Det blir en rekke overraskelser og
mulighet for å stille spørsmål til foredragsholder.

Andy Patsalides som gjester Norge i denne forbindelsen har arbeidet for Boeing siden 2004, før det har han over 30 år i British Airways bak seg.

På dette tidspunktet vil Boeings 787 ha gjennomført sin første flygetur og vi får også en direkte rapport fra hvordan denne turen har gått.

Merk deg datoen som på vedlagte poster, Søndag 31. Mai kl. 12.00 til ca. 14.30, SAS Museet Gardermoen vest.

Begrenset plasser, bindende påmelding til post@flyspotter.net innen 30. April 2009. Pris 250,- per person.

Enkel servering.

Tilbudet gjelder deg som medlem i foreningen, ønsker du å invitere med deg noen som ikke er medlem er prisen
for deltagelse 300,-.

NB: Husk å medbring ditt medlemskort, husk også at du har betalt årsavgiften for ditt medlemskap!

SAS Museet er også åpent i denne forbindelsen og du vil kunne se museets nye SAS-kabin som nå er bygget og hvor du kan oppleve en flytur tur/retur Bergen

Styret
NSFF

http://www.hangar.no/jank/Boeing 787.jpg

Trety
17-04-2009, 23:07
Jeg har allerede meldt meg på, men har ikke mottatt noe bekreftelse?

Airbus 330
17-04-2009, 23:54
Jeg har allerede meldt meg på, men har ikke mottatt noe bekreftelse?

Er Hans Olav (SK 917)som tar seg av den biten, så den kommer nok imorgen vil jeg tro. :)

OJB
18-04-2009, 19:39
Bra tiltak gutter , dette arrangementet bør trekke fullt hus.
Sjekker om jeg kan få til tilstedeværelse ved å omdisponere mine jobbreiser.

Novair
18-04-2009, 19:42
Flott om dere tar en titt på innboksen deres også, har ventet på medlemskort i over ett år nå!

Airbus 330
18-04-2009, 21:20
Flott om dere tar en titt på innboksen deres også, har ventet på medlemskort i over ett år nå!

Vi er klar over det at leveringstiden er lang, men vi har ikke økonomi til å sende kort til trykking etter hvert som nye medlemmer kommer til. Vi er nødt til å vente med å samle opp slik at prisen ikke blir for høy.
Men slik det ser ut nå, sender vi kort til trykking rundt 1 mai.

Novair
18-04-2009, 21:24
Vi er klar over det at leveringstiden er lang, men vi har ikke økonomi til å sende kort til trykking etter hvert som nye medlemmer kommer til. Vi er nødt til å vente med å samle opp slik at prisen ikke blir for høy.
Men slik det ser ut nå, sender vi kort til trykking rundt 1 mai.

Det er fint, men Over ett år er vel i meste laget når man til stadighet har blitt lovet trykking. Da er det ikke rart at folk begynner å lure på om dere driver seriøst. Men om du kan love trykking i.l.a. Mai så er det bra nok for meg. :)

Airbus 330
18-04-2009, 21:41
Vi trykte opp endel kort ifjor høst, rart du ikke var med i den bunken hvis du hadde betalt kontigenten.
Men da er du sikkert med på de som går til trykken nå denne gang :)

Novair
18-04-2009, 21:43
Vi trykte opp endel kort ifjor høst, rart du ikke var med i den bunken hvis du hadde betalt kontigenten.
Men da er du sikkert med på de som går til trykken nå denne gang :)

Japp :)
Men nå trenger vi ikke dra denne tråden lenger OT ;)

raskefot
19-04-2009, 02:22
SAS Museet er også åpent i denne forbindelsen og du vil kunne se museets nye SAS-kabin som nå er bygget og hvor du kan oppleve en flytur tur/retur Bergen


Høres spennende ut, men tror dessverre ikke jeg har mulighet til å komme den dagen :(
Noen som har sett denne SAS-kabinen?

GFL
19-04-2009, 07:21
Er første 787-flight bekreftet? I tilfelle, når??

Martin
19-04-2009, 13:05
Er første 787-flight bekreftet? I tilfelle, når??

Før 31. Mai, tydeigvis.


Dette så utrolig artig ut. Dessverre kan man ikke.. :(

Airbus 330
14-05-2009, 22:29
Har du ikke meldt deg på ennå, så gjelder det å forte seg nå da det er kun få plasser igjen til seminaret.
Det vil også bli noen overraskelser under seminaret.

STYRET NSFF

Novair
14-05-2009, 22:32
Vi er klar over det at leveringstiden er lang.Men slik det ser ut nå, sender vi kort til trykking rundt 1 mai.

***Kremt***

Airbus 330
14-05-2009, 22:49
***Kremt***

De blir sendt ut denne uken..

Novair
14-05-2009, 22:56
De blir sendt ut denne uken..

Herlig!

*Fyllepåmedtekst*

Airbus 330
15-05-2009, 00:26
Herlig!

*Fyllepåmedtekst*

Har sjekket litt, og har fått vite at ditt medlemskort er kommet i retur pga ukjent adresse.
Så send oss en mail med din nye adr, så sender vi deg ditt kort på nytt. :)

ENVA:
Har sjekket litt, og vi kan ikke se at du har innbetalt noe medlemsavgift til oss.
Dette kan skyldes at f. eks din mor eller far har betalt for deg uten å sette ditt navn som medlem.

Send oss en mail med kopi av innbetalingen, så skal vi sjekke opp å sende deg ditt kort hvis alt er iorden. :)

Så til slutt, dette er ting som ikke hører til her på Scanairforumet.
Slike ting skal og bør taes på mail til foreningen, så vi får sjekket opp.:)

MVH

STYRET NSFF

Discus
15-05-2009, 00:27
Med moderatorhatt: Nå har det vært en del rydding her i kveld. Det greieste når det gjelder medlemskap og spørsmål rundt innbetaling/medlemskort er å ta det direkte på mail med styret i NSFF. Diskusjoner rundt betaling og annen administrasjon av personlig medlemskap gjør seg ikke her ref forrige innlegg.

Novair
15-05-2009, 08:14
Har sjekket litt, og har fått vite at ditt medlemskort er kommet i retur pga ukjent adresse.
Så send oss en mail med din nye adr, så sender vi deg ditt kort på nytt. :)

Mail sendt :)