PDA

View Full Version : God fredag morgen


EB
11-03-2005, 07:55
I løpet av natten har det kommet mye sne...(...trodde/håpet vi var ferdig med vinteren?) Blir noen interne møter i dag - før det blir HELG!!! Ha en bedre fredag og enda bedre helg!

TigerBlack
11-03-2005, 09:15
God morgen fra "winter wonderland" avd Kløfta :)

Her snør det som bare rakkern,men oppi all elendigheta så er det ikke så veldig kalt, er ikke mer en 0- -1 elns. Var akkurat ute å kjørte madammen på jobb noe som var mer risikofylt en jeg normalt setter pris på.


Vel vel , om to måneder er vi langt uti mai og da har vel denne jæ*** snøen forsvunnet...

Take care guys :):thumbup

Savipix
11-03-2005, 09:24
God Fredag morgon!

Två föreläsningar idag. Sedan blir det en födelsedagsmiddag för 3:e helgen i rad. Morgondagen kommer att tillbringas på golfbanan. Har inte spelat på att tag nu vilket betyder att det mer kommer att se ut som primitivt jordbruk. :sarc

Trety
11-03-2005, 11:18
God fredag. Endelig helg, og når solen ikke skulle skinne viser Drammen seg fra sin beste side - snøen kom ferdig måket! Selv om det ser litt trist ut, er det mange ganger bedre enn snø... den skal jeg på fjellet for å finne om ei drøy uke...:up:

G-COLE
11-03-2005, 11:34
God fredag fra Bergen også.
Etpar grader ute nå. Det var litt sludd tidligere i dag, men nå er det litt sol ute...
Skal på kveldsvakt, så håper ikke det kommer snø ivertfall.... :naughty:

SK384
11-03-2005, 12:24
Vet ikke om det ble en god morgen her i gården, men en tidlig morgen ble det i allefall. Første unge stod opp 04.39 i dag og ville ikke sove mere. Eldstemann var syk igjen, men heldigvis kviknet hun så pass til at jeg fikk sendt henne på skolen ut på dagen, så far fikk kommet seg på jobb i dag.

CK
11-03-2005, 12:35
etter tre dager "out of the office" ligger nå straffen der i form av overfylt mailboks, og en masse saker som det skal tas action på. Må lage en tapsanalyse i løpet av dagen, og jeg tror den kua som satt ved siden av med til STO i går smittet meg, for nå hoster og harker jeg værre enn den gamle russebilen (1980-modell Transit, Blaaruss 1994) min. Folk som er så sjuke som hun var burde holde seg hjemme, og ikke spre sine basselusker til sine medpassasjerer!!!

Concorde
11-03-2005, 13:42
Da er jeg klar for en helg i skogen rundt Holmenkollen med masse venner for å heie på våre norske favoritter :cheers:

Falcon er på vei til EWR idag så det blir lite krangling med han denne helgen :D

FBU 4EVER
11-03-2005, 15:12
Sent i seng i natt (jeg er overbevist om at SGS i CPH saboterer alt som heter on-time performance!) og sent opp idag.Sushikveld med "gjengen" i kveld.Nam-nam!
Ha en bedre fredag,alle sammen!

Concorde
11-03-2005, 15:25
Noen som vet om SK903 er i rute?

LN-MOW
11-03-2005, 15:31
Date Departure Departure Arrival Arrival Arrival
Scheduled Estimated Scheduled Estimated Actual
11 MAR 10:40
Stockholm (ARN) 11:20 13:25
New York (EWR) 13:34

... ganske naere ....

Nok en vakker dag ventes i Seattle. I gaar ble det hagearbeid i kortbukse og t-skjorte. Kom Mars Du Skjoenne Milde .... :p

Concorde
11-03-2005, 15:35
Originally posted by LN-MOW
Date Departure Departure Arrival Arrival Arrival
Scheduled Estimated Scheduled Estimated Actual
11 MAR 10:40
Stockholm (ARN) 11:20 13:25
New York (EWR) 13:34

... ganske naere ....

Nok en vakker dag ventes i Seattle. I gaar ble det hagearbeid i kortbukse og t-skjorte. Kom Mars Du Skjoenne Milde .... :p




Tusen takk!

Exiz
11-03-2005, 16:02
Og god formiddag, eller ettermiddag som de fleste vel vi si. :)

Da er jeg ferdig med skole for denne uken, men helgen må nok tilbringes med nesen i bøkene...

Bare en uke til påske, vi driver og diskuterer hvor vi skal reise... Blir vel enellerannen storby.



Ha en fin helg! :hi2

Concorde
11-03-2005, 18:13
Originally posted by Exiz

Bare en uke til påske, vi driver og diskuterer hvor vi skal reise... Blir vel enellerannen storby.






Reis til New York, en by du sjelden vil glemme om du ikke har vært der før.