View Full Version : Eurobonustilbud april/mai
http://www.flysas.com/en/EuroBonus/EuroBonus-Offers/Point-bargains/?WT.ac=PointBargains
En tur til Paris burde vel friste???
Tommy777
14-04-2009, 21:46
Eller for Tromsøværinger er vel en tur til Riga for 6K poeng ikke å kimse av
F... jeg hadde håpet på en tur til 6k fra OSL. Har nemlig 6000 poeng som utløper 31/5. Kanskje det kommer nye tilbud innen da?
Tommy777
15-04-2009, 20:00
F... jeg hadde håpet på en tur til 6k fra OSL. Har nemlig 6000 poeng som utløper 31/5. Kanskje det kommer nye tilbud innen da?
Hver 15. kommer det nye tilbud
Når det står følgende: Nice to know! Children 2 - 17 years of age receives 50% discount on top of all offers below. Remember that transfer flights within the Baltic states & Nordic countries are included.
Betyr det at man i teorien kan ta en tilslutningsflight fra OSL til TOS, og så slenge seg på flyet til RIX for 6000 poeng....? (nå går flyet til RIX 0615 så man må evt ta seg en overnatting, men hvem vil ikke gjøre det i Tromsø... ;-)).
Tommy777
15-04-2009, 20:18
Det er korrekt, TOS
Smart tenkt:-) Og jeg som var ergelig for at AirBaltic ikke gikk fra TRD. Lenge siden jeg har vært i Tromsø, så det plager ikke meg å ta en tur dit på veien!
FlightDeck
16-04-2009, 15:16
Hvor lenge vil airBaltic være knyttet til EuroBonus?
Det er jo intet mindre enn en vanvittig billig måte å få ordnet en nord-norsk&baltisk opplevelse på!
OSLflyer
16-04-2009, 17:37
Det er jo intet mindre enn en vanvittig billig måte å få ordnet en nord-norsk&baltisk opplevelse på!
...og reisen kan kun bookes via EB på telefon formoder jeg.
(nå går flyet til RIX 0615 så man må evt ta seg en overnatting, men hvem vil ikke gjøre det i Tromsø... ;-)).
Overnatting???? Er ikke utelivet så bra at man kan droppe det da :cheers: