View Full Version : I serien kombinasjoner
Sjeldent å se dem stå så fint oppstillt
Fra venstre mot høyre, -800 -700 og -600
Lett å se forskjeller her :)
Twin Otter
11-04-2009, 07:47
Flott bilde!
Dag-Yngve
11-04-2009, 11:30
Ingen som reiser med SAS i påsken? (alle står jo på bakken) Norwegian sine fly er jo stappfulle.
Joda, jeg skal reise med de om 35 minutter!
Ingen som reiser med SAS i påsken? (alle står jo på bakken) Norwegian sine fly er jo stappfulle.
Selvfølgelig, men tenk på at SAS har mange flere fly enn det Norwegian har, så det er ikke behov for å bruke alle i påsken.
Flott bilde Leorim.
Stilig bilde med alle NG'ene til SAS. Skal fly SAS om noen timer, SK2308 KSU-OSL :up:
Bizflyer
11-04-2009, 13:58
Flott bilde! Er det tatt på Sola?
BF:cool2
Klart det er tatt på Sola
Er lite reising på meg for tiden
Skulle ta LH (D-ABEU) igår, men den sniken stakk 2 minutter før eg var på plass
SAS flyr til flere forretningsdestinasjoner enn DY, saa de merker paaskereduksjonene bedre enn DY. Innenlands er det ogsaa reduserte frekvenser paa de fleste byer.
Hva er egentlig forskjellen på -700 og -600?
Her er det meste som er verdt å vise om B737NG og de forskjellige typene.
http://en.wikipedia.org/wiki/B737-600
Men hvordan kan man se forskjellen sånn bortsett fra det tekniske?
Tell antall vinduer ifra inngangsdøren
-800 har 2 nødutganger over vingen
FlightDeck
12-04-2009, 20:14
Flott bilde - SAS har et tidløst og fint design. Er winglets på gang på noen flere av flyene?
SAS flyr til flere forretningsdestinasjoner enn DY, saa de merker paaskereduksjonene bedre enn DY. Innenlands er det ogsaa reduserte frekvenser paa de fleste byer.
Det er helt feil! SAS flyr ikke til flere forretnings destinasjoner enn Norwegian med sine fly fra Norge.
Derimot har SAS en större andel forretningsreisende enn Norwegian på sine ruter og denne trafikken er svärt lav i påsken.
Det holder vel med én SAS vs DY-tråd, som vi har gående på hovedforumet?
Siden maskinene står ved siden av hverandre sortert etter størrelse, er det noen på "parking" som har lekt seg litt her? :)
Keypoint
12-04-2009, 21:21
Hehe.. dette er nok rett utenfor STS-hangaren, som parkering ikke har noe med (det er ikke stands, men en stor apron). Vil nok heller tro det er de som har lekt seg hvis det er tilfelle :)
Sjeldent å se dem stå så fint oppstillt
Fra venstre mot høyre, -800 -700 og -600
Lett å se forskjeller her :)
Mulig jeg ser syner, men er det ikke 1 -800 og 2 -600 som står der da?
Ser ut som registreringene er LN-RRF, LN-RPX og LN-RCW.
EDIT:
Glem det. Ser nå etter å ha zoomet en god del at det er -RRF, -RPK og -RCW
Altså -800, -700 og -600